گزارش سالانه فلای تودی منتشر شد. این گزارش که با هویت بصری جدید این برند انتشار یافته، به بررسی دقیق آمار و خدمات ارائه شده فلای تودی در سال ۱۴۰۱ میپردازد. آماری که رشد ۱۲۹% فروش بلیط هواپیما و همچنین رشد ۳۴۰% رزرو هتل داخلی و خارجی را نشان میدهد. براساس همین آمار، ارزشگذاری فلای تودی و سهم این شرکت در صنعت گردشگری کشور نه تنها کمتر از رقیب نیست، بلکه بسیار فراتر از چیزی است که تصور میشد و نمیتوان آن را نادیده گرفت.
۹۰۰ ایرلاین و ۱.۵ میلیون هتل در دسترس کاربران
براساس این گزارش در سال ۱۴۰۱، امکان رزرو هتل بیش از ۱.۵ میلیون محل اقامت و خرید بلیط هواپیما از ۹۰۰ ایرلاین، برای مسافران فراهم شد. همچنین جست و جوی پرواز و هتل در سایت فلای تودی رقم ۲۶۱ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۳۴۵ را نشان میدهد.
آمار جالب کاربران سایت فلای تودی
گزارش فلای تودی همچنین به اعداد و ارقام جالبی اشاره میکند که در سال گذشته رقم زده شده است. بر همین اساس پیرترین مسافر ۱۲۰ ساله و کوچکترین مسافر ۱۵ روزه بودهاند. همچنین طولانیترین تماس یک کاربر ۱۱۸ دقیقه طول کشیده که زمان قابل توجهی محسوب میشود. این گزارش نشان میدهد، گرانترین بلیط فروخته شده توسط فلای تودی ۴۸۷ میلیون تومان قیمت داشته در حالی که بیشترین مدت زمان اقامت در یک هتل ۳۱ روز بوده است.
رشد ۱۲۹ درصدی فروش پرواز
در سال ۱۴۰۱، فروش پروازهای داخلی و خارجی فلای تودی ۱۲۹% رشد داشته است. شرکت فلای تودی رشد ۱۷۹% را برای فروش پرواز خارجی تجربه کرده و میزان فروش پرواز داخلی نیز رشد ۷۹% بوده است.
رشد ۳۴۰ درصدی فروش هتل
براساس گزارش فلای تودی، فروش هتل داخلی و خارجی در سال گذشته ۳۴۰ درصد رشد داشته است. بر همین اساس فروش هتل های داخلی و خارجی در فلای تودی به ترتیب ۴۷۱% و ۲۰۸% را نشان میدهد.
بررسی این آمار نشان میدهد، فلای تودی رتبه یک فروش بلیط هواپیما و هتل خارجی در کشور را به خود اختصاص داده است.
در عین حال، اغلب مسافران برای سفرهای داخلی ایرلاینهای ماهان، ایران ایرتور و قشم ایر را انتخاب کرده بودند و برای پروازهای خارجی نیز ایرلاینهای ترکیش، فلای دبی و پگاسوس به ترتیب بیشترین فروش را در میان کاربران فلای تودی داشتهاند.
رشد ۳۰ درصدی کارکنان در سال ۱۴۰۱
در بخش دیگری از گزارش سالانه فلای تودی به رشد ۳۰% منابع انسانی این شرکت اشاره شده است. بر همین اساس، در سال گذشته، ۶۰% کارکنان این شرکت را خانمها و ۴۰% را آقایان تشکیل دادهاند.
رونمایی از سفرکارت فلای تودی
فلای تودی در سال ۱۴۰۱ از محصول سفرکارت خود رونمایی کرد. با دریافت سفرکارت، کاربران میتوانند از خدمات فلای تودی شامل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل داخلی و خارجی بهره ببرند. آمار نشان میدهد که در اولین سال رونمایی از این محصول، سازمانها و افراد بیش از ۱۰ هزار سفرکارت از فلای تودی خریداری کردهاند.
در پایان این گزارش به این نکته اشاره شده که فلای تودی قصد دارد به زودی خدمات جدیدی از جمله خرید بلیط قطار، ویزا، تور و… را به سبد محصولات خود اضافه کند.
گزارش کامل عملکرد فلای تودی در سال ۱۴۰۱ را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.