رپرتاژ

خرید امن شیپور چیست؟

لیمو HR

پلتفرم‌های آنلاین، این روزها کار بسیاری از مردم در خریدهای روزمره و نیازمندی‌ها را آسان کرده‌اند، اما خرید آنلاین در کنار مزایای بسیار، چالش‌هایی نیز دارد که یکی از آنها عدم اعتماد بسیاری از مردم به برخی پلتفرم‌ها و فروشنده‌های آنلاین است.

اگر به دنبال خرید بدون واسطه هستید و دوست دارید تا مستقیم با فروشنده ارتباط برقرار کنید و در عین حال خریدتان امن باشد، شیپور یکی از پلتفرم آنلاین برای خرید و فروش کالا است که این فرآیند را در بستری امن فراهم می‌کند. شیپور از جمله پلتفرم‌های امن با موضوع نیازمندی‌های آنلاین است که از مرداد ماه ۱۳۹۱، کار خود را در این حوزه آغاز کرده است و مهم‌ترین هدف آن، اتصال فروشنده به خریدار و آسان‌تر کردن خرید و فروش کالای نو و دسته دوم بوده است. اما یکی از ویژگی‌های مهم شیپور برای کاربران، این است که می‌توانند با استفاده از امکان خرید امن، بازار خرید و فروش محصولات و کالاهای خود را به وسعت ایران افزایش دهند.

در ادامه بیشتر درباره خرید امن شیپور توضیح خواهیم داد تا بتوانید خریدی مطمئن و بدون دغدغه‌ای از این وب‌سایت داشته باشید.

خرید امن و آسان از شیپور

مطمئنا، فرآیند جلب رضایت مشتری در خریدهای آنلاین یکی از کارهای سخت هر پلتفرم آنلاینی است. بسیاری از کاربران به سختی می‌توانند به هر وب‌سایتی برای خرید آنلاین اعتماد کنند و همین موضوع، آنها را از خرید باز می‌دارد. موضوع مهم دیگر در خریدهای آنلاین، بودن درگاه پرداخت است که نقش مهمی در جلبِ اعتماد مشتری دارد. عدم رضایت از کالا و امکان بازگشت کالا نیز، از دیگر ویژگی‌های مهم هر وب‌سایتی است که به مشتریان این امکان را می‌دهد که تجربه‌ی خرید عالی‌ای داشته باشند.

شیپور، تمام حساسیت‌های کاربران در زمان خرید آنلاین را در وب‌سایت خود در نظر گرفته است و با داشتن سرویس خرید امن، باعث افزایش رضایت آنها در خرید آنلاین شده است.

در این سرویس، شیپور به خریداران این امکان را می‌دهد که پس از دریافت کالای ارسال شده توسط فروشنده، ابتدا کالا را از نظر کمی و کیفی با کالای آگهی‌شده در وب‌سایت و اپلیکیشن مقایسه کنند و پس از اطمینان از درست بودن تمام موارد و سالم بودن، کالا را تایید کنند تا مبلغ کالای خریداری شده توسط خریدار به حساب فروشنده واریز شود. در واقع با این سرویس، شیپور به کاربران خود این اطمینان را می‌دهد که رضایت آنها از کالا و سالم بودن آن، در اولویت این شرکت قرار دارد.

علاوه بر این، شیپور امکان بازگشت وجه را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است و این سرویس در صورت وجود نقص و یا عیب در کالای ارسال شده، اجرا می‌شود. در واقع کاربر پس از بررسی کالا و عدم رضایت از آن، می‌تواند درخواست بازگشت وجه را ثبت کند و شیپور نیز وجه پرداختی را به او باز می‌گرداند.

لازم به ذکر است که، کاربران در صورت مشاهده موارد زیر می‌توانند درخواست بازگشت وجه کنند:

  • عدم مطابقت توضیحات مندرج در آگهی و یا تصاویر آگهی با کالای ارسالی
  • وجود هر گونه نقص یا عیب در کالای ارسالی مانند خوردگی، زدگی و … (نقص یا عیب با توجه به نوع و ماهیت و جنس کالا تفسیر می‌گردد.)
  • ارسال کالای اشتباه به جای کالای سفارش داده شده
  • اتمام موجودی کالا
  • عدم ارسال کالا در مدت زمان مقرر
  • مفقود شدن کالا به علت مشکلات حمل و یا بنا به هر دلیل دیگری

خرید و فروشِ امن و بدون واسطه‌ی کالای نو و دسته دوم در شیپور

علاوه بر خرید امن و وجود امکانِ بازگشت وجه، استفاده از شیپور مزایای بسیار دیگری نیز هم برای خریدار و هم برای فروشنده دارد. مهم‌ترین مزیت این وب‌سایت، خرید و فروش کالای نو و دسته دوم بدون هیچ واسطه‌ای است. در این روش، هم فروشنده می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن به خریداران بسیار دسترسی داشته باشد و هم خریدار می‌تواند طیف وسیعی از کالا را مشاهده و بدون پرداخت هزینه‌ای اضافه، آن را با قیمتی بهتر خریداری کند. این هزینه‌های مازاد شامل هزینه‌های مربوط به استخدام نیروی انسانی، حمل‌ونقل، انبار کردن کالا، بسته‌بندی و بازاریابی می‌شود که روی افزایش قیمت نهایی کالا بسیار تاثیر دارند. این یعنی یک معامله برد-برد که شیپور بستر آن را برای خریدار و فروشنده فراهم کرده است.

علاوه بر این، در شیپور می‌توانید کالاهای دست دوم را در دسته‌بندی‌های مختلف پیدا کنید و پس از مقایسه قیمت و ویژگی‌ها، اقدام به خرید کنید. برخی دیگر از امکانات و ویژگی‌های شیپور عبارت‌اند از:

  • امکان خرید از فروشگاه‌ها و برندهای معتبر سراسر ایران
  • ارسال کالا و تحویل در درب منزل
  • دریافت هزینه کم برای ارسال کالا
  • تنوع در دسته‌بندی خدمات و کالاها
  • امکان فیلتر دسته‌بندی‌ها برای دسترسی سریع به آگهی‌های دلخواه
  • مشاهده یکجای تمام آگهی‌های سراسر ایران
  • مشاهده آگهی‌ها در تمام شهرهای ایران
  • امکان چت با آگهی‌دهنده با امکان ارسال تصویر
  • امکان ثبت و درخواست کارشناسی خودرو
  • امکان علامت‌گذاری آگهی‌ها برای دسترسی سریع‌تر به آن‌ها
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

بنابراین، اگر به دنبال یک پلتفرم امن و حرفه‌ای برای خرید و فروش کالاهای نو و دسته دوم خود هستید، شیپور می‌تواند انتخاب شما باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *