به صورت روزانه ۵۰۰ هزار تماس صوتی و تصویری در اپلیکیشن بله، پیام رسان رسمی بانک ملّی ایران برقرار می شود. علاوه بر این، مجموع زمانی که افراد در روز از تماس بله استفاده می کنند، بیش از ۳ میلیون ساعت است.
به گزارش اکوموتیو به نقل از روابط عمومی بله، ماهانه ۱۵ میلیون تماس صوتی و تصویری در این اپلیکیشن برقرار می شود و در عین حال رضایت کاربران که در پایان تماس توسط خودشان ثبت می گردد، ۸۰ درصد است.
امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله، دربارهٔ آمار قابل توجه تماس در بله، اضافه کرد: «تماس هایی که در تعطیلات آذر به خاطر آلودگی هوا، برقرار شد؛ بدون کاهش رضایت بوده است. در آن ایام به صورت روزانه میزبان تقریباً ۱۰۰ هزار تماس بیشتر در بله بوده ایم.»
امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور یکی از مهم ترین قابلیت های تماس در بله محسوب می شود که برقراری ارتباط تصویری را با دوستان و عزیزانی که فاصله ٔ زیادی با یکدیگر دارند به راحتی فراهم می کند.
به نقل از روابط عمومی این اپلیکیشن، ویژگی های مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر و امکان تشکیل جلسات و ویدئو کنفرانس، به اشتراک گذاشتن صفح دستگاه ( screen share) و ساخت لینک در بله امکان پذیر است. علاوه بر این، با قابلیت «دعوت مخاطبین به تماس» می توان با افرادی که عضو یک گروه نیستند، بدون نیاز به ساخت گروه، تماس برقرار کرد یا آن ها را به یک تماس دیگر اضافه کرد.
پیشرفت روزافزون تکنولوژی سبب شده تا بسیاری از کسب وکارها به فکر داشتن نیروهای متخصص و برقراری ارتباط با افرادی در دیگر شهرها و سایرکشو رها باشند و بتوا نند از راه دور و غیرحضوری با آن ها همکاری کنند. در چنین حالتی باید نرم افزاری را شناسایی کنند که علاوه بر برقراری ارتباط به عنوان یک پیام رسان، در ایران نیز در دسترس باشد تا به بهترین شکل و با کیفیت بالا در بستری ایمن و مطمئن ارتباط خود را برقرار کنند.
در همین راستا، یکی از نقاط تأثیرگذار برای تماس تصویری دوران همه گیری کرونا بود که بسیاری از افراد مجبور به خانه نشینی بودند و درصد زیادی از کارمندان به صورت دورکار (از راه دور) وظایف خود را انجام می دادند. بعد از دوران شیوع کرونا نیز نیاز و عادت مردم، آن ها را به سمت اپلیکیشن هایی که دارای این قابلیت بودند، سوق داد.
اپلیکیشن بله، پیام رسان رسمی بانک ملّی ایران، با تلاش برای تبدیل شدن به زیست بوم دیجیتال مردم ایران علاوه بر خدمات بانکی و پرداختی خود، بر ویژگی پیام رسانی و ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری تمرکز کرده است تا مردم تمامی نیاز های ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.