اخبار استارتاپی

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی کار و اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای

دومین نمایشگاه تخصصی کار و اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای برگزار می شود.

به گزارش اکوموتیو، دومین نمایشگاه تخصصی کار و اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌‎های برتر تهران و اعضای بنیاد نخبگان استان تهران به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

نخستین نمایشگاه کار و اشتغال به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با همکاری بنیاد نخبگان تهران، در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد. این نمایشگاه با حضور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و ریاست محترم بنیاد نخبگان استان تهران برگزار شده و فرصت آشنایی اعضای بنیاد نخبگان استان تهران با فرصت‌های شغلی و استخدامی در بیش از ۳۰ شرکت‌ دانش‌بنیان بزرگ کشور را فراهم کرد. در این رویداد بیش از ۱۰۰۰ رزومه و درخواست همکاری برای این شرکت ها ارسال شد.

فهرست مهمترین و پرتکرارترین فرصت‌های شغلی این شرکت‌ها در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد. علاقمندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند پیش از حضور در نمایشگاه، این فهرست را مطالعه کنند. حضور کلیه دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‎‌های تهران و اعضای بنیاد نخبگان استان در این نمایشگاه، کاملاً آزاد و رایگان است و صرفاً مشروط به ثبت نام از طریق تکمیل کاربرگ است.

علاقه مندان به شرکت در دومین نمایشگاه تخصصی کار و اشتغال می توانند با شماره های ۰۲۱۹۱۶۹۴۹۲۹ و ۰۹۱۰۱۵۵۰۱۴۴ تماس بگیرند یا به این لینک مراجعه کنند. آخرین مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه ۷ خرداد ۱۴۰۳ بوده و تاریخ برگزاری نمایشگاه ۹-۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ تا ۱۶ است. این نمایشگاه در صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، انتهای زاینده‌رود شرقی، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، طبقه همکف برگزار می شود.

پوستر دومین نمایشگاه تخصصی کار و اشتغال

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *