اخبار استارتاپیاخبار انرژی و محیط زیستاخبار حمل و نقل و لجستیک

بهره گیری از ناوگان حمل و نقل برقی در شبکه باکسیت

مدیرعامل «باکسیت» از بهره گیری از ناوگان حمل و نقل برقی خبر داد.

«بهزاد اقبال‌خواه»، مدیرعامل شرکت حمل و نقل باکسیت، در صفحه خود در فضای مجازی، به مناسبت روز جهانی هوای پاک نوشت:« ما در باکسیت، بر این باوریم که توسعه پایدار مفهوم جدایی‌ناپذیری از رسالت سازمانی ماست. به عنوان عضوی از جامعه، همواره بر آنیم تا با اتخاذ رویکردهای مسئولانه در تمامی مراحل خدمات پستی، به سهم خود در پاسداری از محیط زیست موثر باشیم.»

اقبال‌خواه در گفتگو با دیجیاتو بر اهمیت حفاظت از محیط زیست در دستیابی به توسعه پایدار تاکید کرد. وی در ادامه از برنامه های این شرکت برای سرمایه گذاری در موتورها و خودروهای برقی در ناوگان حمل و نقل باکسیت خبر داد.

طبق گفته های اقبال خواه باکسیت با شعار «درست؛ به موقع»، رویکردی نوآورانه با تمرکز بر استفاده از فناوری‌های نوین در پیش گرفته است. آن ها به دنبال کاهش هزینه های خدمات خود و افزایش کیفیت خدمات خود هستند.

مدیرعامل باکسیت گفت: «باکسیت به عنوان اپراتور پست خصوصی با ارائه خدمات متنوع هوشمند پستی، به عنوان تسهیل‌گر توسعه اقتصاد دیجیتال نقش آفرینی خواهد کرد.»

باکسیت در شهریور ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده و در بهمن ۱۴۰۲ موفق به دریافت مجوز اپراتور پست خصوصی را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *