اخبار حمل و نقل و لجستیک

تمرکز پست روی سرویس‌های ارزش افزوده است

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست: تمرکز پست روی سرویس‌های ارزش افزوده است

محمد احمدی در نشست خبری انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکزنوآوری دانشگاه آزاد تهران شمال باتمرکز شرکت ملی پست روی سرویس های ارزش افزوده تاکید کرد.

به گزارش اکوموتیو، به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، احمدی در این رویداد به پیچیدگی‌های عمیق تبادل مرسوله‌ها در شرکت ملی پست اشاره کرد و گفت:« این خدمات ارزش افزوده است که می‌تواند به خدمات همیشگی پست ارزش بیشتری ببخشد. همکاری صاپست با شرکت ملی پست نیز به این شکل است که توانسته سرویس ارزش افزوده‌ای را در کنار خدمات پستی تعریف کند.»

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی‌ پست در ادامه به نقش کلیدی ارتباط بین صنعت و دانشگاه اشاره کرد و افزود:« برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان به همکاری عمیقی میان صنعت و دانشگاه نیاز داریم و انعقاد چنین تفاهم‌نامه‌هایی به نفع هر دو طرف است.»

در بخش پرسش و پاسخ خبرنگاران نیز مدیرعامل صاپست بر ارائه آمار و ارقامی از فعالیت‌های صاپست، گفت:« برای به ثمررسیدن پروژه صاپست ۱۶ هزار دفتر پیشخوان شهری و روستایی و ۱۴۰۰ دفتر دولتی درگیر این پروژه شدند.»

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر عمده مشتریان ما کسب‌وکارها هستند، افزود:« در آغاز اجرای این طرح در شرکت ملی‌ پست در سال ۹۹ روزی دو مرسوله با کد صاپست جابه‌جا می‌شد اما حالا ماهانه ۷۰۰ هزار مرسوله پستی با آدرس صاپست در سراسر کشور جابجا می‌شود.»

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *