رپرتاژ

ری برندینگ صرافی پول نو؛ تجربه‌ای جدید برای کاربران ارزهای دیجیتال

از زمان ورود به دنیای هیجان‌انگیز ارزهای دیجیتال، صرافی پول نو همیشه در تلاش بوده تا در پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های کاربران ایرانی پیشرو باشد. کاربران پول نو مسیر تحول و رشد این برند و تغییرات مداوم و پیشرفت‌های چشمگیر آن را به خوبی به یاد دارند. اکنون از دوره‌ای تازه در پول نو رونمایی شده است، دوره‌ای که همراه با ری‌برندینگ کامل پول نو است. این ری‌برندینگ، با تاکید بر ارزش‌های گذشته و تسهیل تجربه‌ کاربری امن، سریع و آسان برای همه ایرانیان، نشان‌دهنده‌ آغاز فصلی نوین در ارتباط این برند با کاربران است.

نسخه قبلی هویت برند پول نو چه بود؟

سه سال پیش، فلسفه هویت بصری پول نو بر این اساس بنا شده بود که کریپتو، دنیای جدیدی است در مقابل دنیای قدیمی بازار مالی. اسکناس، طلا و بانک‌ها با اینکه همچنان کاربرد دارند، اما به دنیای قبل از کریپتو تعلق دارند و با ورود بیت کوین و بلاکچین، امور مالی متحول شده است. هویت بصری قبلی این برند شامل استفاده از المان‌های تصویری مربوط به گذشته، نقاشی‌های قدیمی، مینیاتورهای ایرانی و فضاهایی از این دست بود که نمایانگر وجود امور مالی سنتی بود. در کنار این، المان‌های بصری کریپتویی مانند لوگوی رمزارزها و فضاهای مدرن، شکاف موجود بین این دو دنیا را نشان می‌داد.

هویت جدید پول نو؛ پول نو از نو

تغییر، جزئی جدانشدنی از رشد است. هویت بصری جدید پول نو جلوه‌ای از تغییرات رو به رشد این برند است. با عبور از ۶۰۰ هزار کاربر، آگاهی بیشتر مردم درباره رمزارزها و گسترده شدن دامنهٔ مخاطبان، لزوم تغییری بزرگ حس می‌شد و ری‌برندینگ، در پول نو اتفاق افتاد. در ری‌برندینگ پول نو، نقطه، تمام کنندهٔ هرچه پیش از خود و سرآغاز حرفی جدید است.

این تغییر شکل، از نقطه به خط، تجسمی است از چگونگی تحول پول نو که از ساده‌ترین ایده‌ها به پیچیده‌ترین استراتژی‌ها می‌رسد. شفق قطبی، با جلوه‌های رنگی خیره‌کننده‌اش، در قلب این تغییرات قرار دارد و به عنوان یکی از المان‌های کلیدی بصری این برند، داستان پول نو را نقل می‌کند.

آرکی‌تایپ‌های قهرمان، جادوگر و خالق در فرهنگ برند پول نو نهادینه شده‌اند و هرکدام نقش مهمی در شکل‌دهی به تصویر جدید این برند ایفا می‌کنند. این شخصیت‌ها نمایانگر قدرت، جادو و خلاقیت هستند و به پول نو کمک می‌کنند تا با ایده‌های نوین، مسیر نوآوری و پیشرفت را طی کند.

لوگوی جدید پول نو

تغییرات لوگوی پول نو

لوگوی قبلی پول نو، با رنگ‌های سبز و بنفش و فرم پروانه‌ای‌اش تداعی کننده اثر پروانه‌ای است. اگر با مفهوم این اثر آشنا باشید می‌دانید که همه چیز با یک حرکت کوچک شروع‌ می‌شود و دومینووار ادامه می‌یابد. این حرکت کوچک آغازگر تحولی بزرگ است. بیت کوین نیز در ابتدا ناشناخته و غیرموثر بود، اما موجی که ایجاد کرد و بال کوچکی که زد، دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و طوفانی به پا کرد. پروانه پول نو نماد این تاثیر است. پروانه در لوگوی جدید حفظ شده است ولی اثر خط مشی جدید و نگاه نوین پول نو بر آن پدیدار شده است.

پول نو اکنون با هویت جدید خود به دنیای زیبا و جادویی رمزارزها وارد شده است. دنیایی که در عین رمزآلود بودن، قابل شناخت و قابل سکونت است. این برند با گذر از دنیای قدیم، قدم به دنیایی نو گذاشته است.

 

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *