اخبار استارتاپی

جشن تولد داپ اپ با پیش بینی یک میلیارد کش‌بک

داپ اپ در جشن تولد چهارسالگی خود از پیش‌بینی یک میلیارد کش بک تا پایان سال خبر داد.

مراسم جشن تولد داپ اپ با حضور بزرگان صنایع برگزار شد.

به گزارش اکوموتیو، مراسم تولد چهارسالگی داپ اپ میزبان بزرگان صنایع و استارت‌آپ های مطرح کشور اعم از آقایان طباطبایی از بیمه دات کام، اژدری مشاوره ارشد حوزه بانکی، ارسنجانی از تاپ، عابدینی از نسیبا، مهامد از هایپر فامیلی، محسن مهدوی از هلدینگ تفاس بانک سینا، مزینانی از شقایق، آقایان محمدی و خرمی از اپ، میردامادی از بانک شهر بود.

علاوه بر آنها، صافدل از پرداخت نوین، مظلوم از فناپ، محمدی از کفش ملی، قربانی و فروزان از سپهر صادرات، کریمی از پاکشوما، نوید نوین از اسنپ اکسپرس، آقانبی از افق کوروش، دکتر بخشی زاده از امید بوم، دکتر گلریز از امید بوم، جمالی از آسان نگار، آقای وصالی و خانم عابدینی از به پرداخت ملت، خانم مهدوی از سپ، خانم حسینی از شنبه مگ و خانم خدایی از دی جی پی در این مراسم حاضر بودند.

سجاد شفی‌زاده، مدیرعامل داپ‌اپ در مراسم جشن تولد داپ اپ در مورد فعالیت این مجموعه گفت:« داپ‌اپ یک اپلیکیشن مالی سه وجهی است که از سال ۹۸ فعالیت خود را با کش بک شروع کرده است که با گذر زمان ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است. ما در زمینه مدیریت ثروت و لندتک نیز کارهایی انجام داده‌ایم اما مهم‌ترین برنامه‌ای که ما در سال‌های اخیر آن را دنبال کرده‌ایم ترنج بوده است که از طریق آن فعالیت‌های اقساطی را دنبال کرده‌ایم.»

بریدن کیک تولد این شرکت در جشن تولد داپ‌اپ با پیش بینی یک میلیارد کش‌بک

شفی‌زاده همچنین درباره منابع مالی داپ‌اپ توضیح داد:« ما وابسته به یک تامین کننده نیستیم و حالت کراد فاندینگ منابع اقساطی ما از چندین مجموعه تامین اعتبار می‌شود و خود پذیرندگانمان هم در این فرآیند در کنار ما هستند.»

وی درخصوص درآمدها و ثبات شرکت ادامه داد:« برخلاف بسیاری از استارت‌آپ‌ها که گاه تا ۱۰ سال به درآمدزایی نمی‌رسند ما حالا به نقطه پایداری رسیده‌ایم و از سال ۱۴۰۲ مثبت شده‌ایم.»

همچنین طبق گفته مدیرعامل داپ‌اپ نرخ مشتریان وفادار داپ‌اپ ۱۸ درصد است و نرخ تبدیل کاربر به مشتری در داپ‌اپ ۲۷ درصد بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱، سه درصد افزایش پیدا کرده است.

او در باره برنامه‌های آینده پس از جشن تولد داپ اپ اینگونه توضیح داد:« مدل‌های جدیدی از تخفیف را ارائه خواهیم کرد، ۲ مدل جدید به گیت‌وی‌های پرداخت داپ‌اپ اضافه خواهد شد که سافت‌پوزها و پلتفرم‌های آنلاین مبتنی بر وردپرس را شامل می‌شود. امکان چاپ کارت فیزیکی در آینده نزدیک نیز برای کاربران فراهم خواهد شد..»»

شفی‌زاده از تغییر استراتژی بازاریابی پذیرنده‌ها گفت:« در حال عقد قرارداد با کسب‌وکارهای بزرگ مانند دیجی‌کالا؛ اسنپ و فیلیمو هستیم. یکی از اهداف سال گذشته داپ‌اپ تبدیل شدن به هاب وسیعی برای کش‌بک‌ها بود که محقق نشد اما امیدواریم در سال جاری به آن برسیم. همچنین به دنبال تامین خط اعتباری هستیم باوجود این که به لطف سرویس ترنج به این خدمت وابسته نیستیم اما مایل به افزودن آن هستیم.»

در پایان رویداد جشن تولد داپ اپ کسب‌وکارها به بیان تجربه‌های خود در رابطه با داپ اپ پرداختند و تجربه بازگشت وجه را برای کاربران جذاب برشمردند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *