اخبار استارتاپی

گزارش دومین رویداد تخصصی Convert

در ۲۲ خرداد، دومین رویداد تخصصی Convert با موضوع CRO در هتل قلب تهران توسط آژانس دیدهبان راژکس برگزار شد. در این رویداد از ۶ متخصص و فعال حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ دعوت شده بود تا موضوع CRO و خلق جریان‌های مالی در سازمان را دقیق‌تر مورد بررسی قرار دهند.

بخش ابتدایی و خوشامدگویی دومین رویداد تخصصی Convert با آرش سروری راهبر پنل آغاز شد. رویداد با سخنرانی مهرداد نظری، استراتژیست دیجیتال مارکتینگ آژانس راژکس درباره‌ی فلسفه Convert و علت برگزاری این رویدادهای تخصصی ادامه یافت. مهرداد نظری، هم‌بنیان‌گذار راژکس، از Convert به‌عنوان رویدادی برای هم‌افزایی دانش بین دیجیتال مارکترها یاد کرد و علت برگزاری این رویداد  را مسئولیت اجتماعی راژکس در پر کردن خلاهای دیجیتال مارکتینگ دانست.

در سخنرانی اول رویداد Convert2، ارسلان ابراهیمی، با موضوع CRO Mindset به روی صحنه آمد. ارسلان ابراهیمی، مدیر دیجیتال مارکتینگ خودرو ۴۵ در ابتدا از اهمیت و دو مدل کارآمد برای چینش CRO در کسب‌وکارها گفت. این سخنران در ادامه به ۶ سؤالی اشاره کرد که مخاطب در هنگام مواجه با یک سایت و رسیدن به مرحله فروش از خود می‌پرسد. پاسخ به این سؤالات نقش اساسی در کانورژن‌ریت دارد.

سخنران دوم، حمیدرضا سلیمانی، مدیر بازاریابی صباویژن بود که موضوع داستان‌سرایی در CRO را هدف قرار داد. بر اساس صحبت‌های حمیدرضا سلیمانی قهرمان داستان کسب‌وکارها مشتری و مرشد و راهنمای داستان آن‌ها، خود کسب‌وکار است.

گزارش دومین رویداد تخصصی Convert

در پنل گفت‌وگو و پرسش‌وپاسخ دومین رویداد تخصصی Convert علی کارخانه، محسن رهبرنیا، مجید منوچهری و ارسلان ابراهیمی به راهبری آرش سروری موضوع جریان‌های مالی و پوزیشن CRO  را در سازمان‌ها را بیشتر باز کردند.

علی کارخانه، رییس خانه خلاقیت مالی پلنت بر اهمیت فرهنگ سازمانی در ارتقا  CRO تأکید کرد. مجید منوچهری، مدیر ارشد درآمد شرکت اسمارتک، با موضوع شرح شغلی و آینده‌ی پوزیشن شغلی CRO صحبت را ادامه داد. در انتها محسن رهبرنیا، درباره‌ی اهمیت شناخت مخاطب مشکل او  در CRO و افزایش جریان مالی گفت‌وگو کرد. رسیدن به پاسخی روشن برای سؤالاتی نظیر «نقش CRO در عملکرد مالی سازمانی» یا «چگونگی یکپارچگی درآمد در سازمان» از نتایج این پنل و گفت‌وگو بود.

پس از پذیرایی، مکثی کوتاه و فرصت برای شبکه‌سازی، رضا مهدوی، مشاور بازاریابی، با موضوع برندینگ و ریبرندینگ و تأثیر آن را در رشد و تحول یک سازمان، رویداد را به جریان انداخت. سپس، از درسا رشتی، مدیر عامل آژانس راژکس دعوت شد تا جزئیات ری‌برندینگ راژکس را بازگو کند. در این سخنرانی، به ضرورت وجود یک آژانس دیده‌بان در اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ اشاره شد. از دیدگاه مدیر عامل آژانس راژکس، یک آژانس دیده‌بان با نظارت روی کار متخصصین، مشاوره، ارائه گزارشات دقیق به کارفرمایان و ساده‌سازی اصطلاحات دشوار، به‌عنوان یک داور و مترجم میان کارفرمایان و متخصصین عمل می‌کند. در ادامه‌ی این بحث، از برند و استراتژی جدید آژانس مشاوره و دیجیتال مارکتینگ راژکس رونمایی شد. این آژانس دیده‌بان با شعار «همه چیز تحت کنترله» و چیدن استراتژی و مشاوره متناسب با نیاز کسب‌وکارها، دید دقیقی به کارفرماها و متخصصین می‌دهد تا هدف درست را نشانه بگیرند.

ابوطالب حسینی، برای بخش استندآپ کمدی دومین رویداد تخصصی Convert حال و هوای دیگری به فضا بخشید. در بخش آخر هم گیف‌های تدارک‌‌دیده‌شده به مهمانان داده شد.

دومین رویداد تخصصی Convert بخشی از تلاش آژانس راژکس برای ارتقا جامعه متخصصین بود که با حضور افراد باتجربه در این جامعه به سرانجام رسید. این آژانس در نظر دارد که با ادامه‌ی رویدادهای Convert بخش‌های دیگری از دغدغه‌های جامعه دیجیتال مارکتینگ را به چالش بکشاند. برای دنبال‌کردن این رویدادها و کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی آژانس دیده‌بان راژکس به سایت یا صفحه اینستاگرام راژکس مراجعه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *