اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

رویداد سکوی پرتاب امید برگزار شد: جذب سرمایه ۸۰ میلیارد ریالی برای استارتاپ‌های حوزه کودک و نوجوان

رویداد سکوی پرتاب امید با محوریت سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌های حوزه کودک و نوجوان و فرصت تجاری‌سازی کسب و کارهای نوپا، با معرفی تیم‌هایی که موفق به اخذ سرمایه شدند برگزار شد. این رویداد که در ۲۴ خرداد ماه برگزار شد، با سرمایه‌گذاری بیش از ۸ میلیارد تومانی بر تیم‌های منتخب با محورهای روایت و قهرمان‌پروری، امیدآفرینی، هویت ملی و قصه محوری به کار خود خاتمه داد‌.

رویداد سکوی پرتاب امید با همکاری مجموعه ۱۰۰استارتاپ و مرکز نوآوری امید در کارستان امید برگزار شد. در این رویداد تیم‌های استارتاپی منتخب برای جذب سرمایه توسط هیئت داوران مشخص شدند.

تیم های برتر رویداد سکوی پرتاب امید

براساس انتخاب هیئت داوران رویداد سکوی پرتاب امید ، در بخش استیجی، تیم آواتروگیمز موفق به جذب ۱ میلیارد تومان و تیم‌های قصه‌نو و امین هزارتوی سرگرمی، هرکدام موفق به جذب سرمایه‌هایی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان شدند. همچنین تیم‌های کتابزی و بازک هرکدام مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه از سوی سرمایه‌گذاران جذب کردند. در این بخش تیم یکه تاز هم موفق به جذب سرمایه غیرنقدی شد.

در بخش نمایشگاهی و ارائه آسانسوری هم تیم بازی سرزمین پنهان موفق به جذب ۳ میلیارد تومان و تیم‌های بازی شورش پادشاهان و دوره‌بین به ترتیب موفق به جذب سرمایه‌هایی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱ میلیارد تومانی شدند.

تیم های استودیو بیبی، فرکانس و استارز (شباهنگ) هم موفق به جذب سرمایه اسمارت مانی (سرمایه‌گذاری هوشمند) در این بخش شدند.

احسان سلیمی مدیر سرمایه گذاری اجوتک، مهدی صداقت مدیر عامل خانه نوآوری، حجت الاسلام والمسلمین محمد رحمانی، بنیانگذار شتابدهنده متیس و رئیس اندیشکده مرآت، علیرضا رحمانی‌پور مدیر نهالستان مرکز نوآوری امید، هادی نواب رئیس هئیت مدیره صدران ، ابوالفضل ملک‌نیا مدیر توسعه کسب و کار حیاط و ایمان آهنگر از مدیران مرکز نوآوری امید داوران مرحله پایانی رویداد سکوی پرتاب امید بودند.

شایان ذکر است، ۹۴ تیم استارتاپی برای رویداد سکوی پرتاب امید ثبت نام کرده که از این تعداد ۴۴ تیم به مرحله غربالگری راه یافتند. ۶ تیم برای ارائه استیجی سکوی پرتاب امید برگزیده شدند و ۲۳ تیم نیز به بخش نمایشگاهی و ارائه آسانسوری رویداد راه یافتند.

طی این رویداد ۲۹ تیم استارتاپی، طرح خود را نزد هیئت داوران ارائه داده و پس از عبور از مرحله امتیاز دهی توسط هیئت داوران و تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری، شرکت‌های استارتاپی که موفق به جذب سرمایه شده‌اند، معرفی شدند.

هم‌چنین آقای دکتر مسعود حسنلو، رئیس ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم  از این رویداد بازدید کرده و آقای محمد صادق باطنی، مدیر شبکه پویا و نهال صدا و سیما، ضمن بازدید از رویداد، به ایراد سخنرانی در آن پرداختند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *