رپرتاژ

پردرآمدترین رشته های فنی و حرفه ای [۹ شغل پولساز]

مشاغل فنی همواره جزو مشاغلی به شمار می روند که از جایگاه ارزشمندی در جامعه بهره مند هستند. در واقع بسیاری از افراد مشاغل فنی را به عنوان شغل اول یا دوم خود انتخاب می کنند. در سال های گذشته تعداد آموزشگاه های فنی حرفه ای بسیار بیشتر از گذشته شده است.

برای این که بتوانید در پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای مشغول به کار شوید، نیاز است تا در کلاس های فنی و حرفه ای شرکت کنید. از آن جایی که این مراکز مدرک بین المللی فنی و حرفه ای ارائه می‌کنند ، هر شخص لازم است برای یادگیری رشته موردنظر خود در آموزشگاه ها حضور یابد. بنابراین پیدا کردن یک موسسه معتبر فنی و حرفه ای نیز حائز اهمیت است.

در همین راستا نیاز است تا با رشته های پولساز فنی حرفه ای به صورت کامل آشنا شوید. هیچ چیز بهتر از این نیست که یک شغل ایده آل در عرصه فنی را با توجه به علاقه خود انتخاب کرده و به کسب درآمد بالا در آن برسید. شما را دعوت می‌کنیم تا برای آشنایی با پردرآمد ترین شغل های فنی حرفه ای همراه ما باشید.

شغل مزایا حداقل درآمد ماهانه در ایران (۱۴۰۳) درآمد سالانه در آمریکا
برنامه نویس پایتون تقاضای بالا، پتانسیل درآمد بالا، امکان دورکاری ۱۵ میلیون تومان ۷۰ تا ۱۵۰ هزار دلار
مکانیک خودرو بازار کار نسبتاً خوب، تنوع شغلی ۳۰ میلیون تومان ۳۰ تا ۷۰ هزار دلار
گرافیست تقاضای رو به رشد، خلاقیت و تنوع، امکان دورکاری ۱۵ میلیون تومان ۴۰ تا ۱۰۰ هزار دلار
تعمیرکار کولر گازی و پکیج فصلی بودن، نیاز به مهارت فنی ۳۰ میلیون تومان ۴۰ تا ۸۰ هزار دلار
تعمیرکار دستگاه قهوه ساز بازار کار نسبتاً خوب، تنوع شغلی ۲۰ میلیون تومان ۳۵ تا ۷۵ هزار دلار
تعمیرکار موبایل بازار کار پررونق، به روز بودن شغل ۲۰ میلیون تومان ۴۵ تا ۱۲۰ هزار دلار
اتوماسیون صنعتی و PLC تخصص بالا، بازار کار مناسب ۴۰ میلیون تومان ۶۰ تا ۱۳۰ هزار دلار
برقکار خودرو بازار کار نسبتاً خوب، تنوع شغلی ۳۰ میلیون تومان ۴۰ تا ۸۰ هزار دلار
جوشکار بازار کار نسبتاً خوب، تنوع شغلی ۳۰ میلیون تومان ۴۰ تا ۱۰۰ هزار دلار

مکانیک خودرو از پر درآمد ترین رشته های فنی حرفه ای

تمامی افراد با شغل مکانیکی خودرو آشنا هستند و برخی از آن ها نیز علاقه مند به حضور در این حوزه می باشند. رشته مکانیکی خودرو از جمله رشته های نسبتا پیچیده به شمار می رود، اما درآمد آن فوق العاده است. داشتن مدرک فنی حرفه ای در حوزه خودرو قطعا می تواند آینده کاری شما را تغییر دهد.

در واقع بسیاری از افراد به عنوان فرد مبتدی و کارآموز برای یادگیری این رشته وارد مکانیکی می شوند. صنعت خودروسازی جزو صنایعی به شمار می رود که در کشور ایران نیز به آن توجه زیادی می شود. علاوه بر این مسئله بازار کار مطلوب رشته مکانیک باعث شده تا گزینه مناسبی برای کسب درآمد به شمار برود. به همین دلیل مکانیک خودرو را می توان جزو رشته های پولساز فنی حرفه ای به شمار آورد.

تعمیرات موبایل، گزینه ای مطمئن برای کسب درآمد خوب

تمامی انسان های روی کره زمین در دنیای امروزی حداقل یک تلفن همراه دارند که ممکن است این تلفن ها دچار ایراد شوند. بنابراین می توان از پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای به رشته تعمیرات موبایل اشاره داشت. این رشته دارای ابعاد بسیار زیادی بوده و به همین دلیل هیچوقت تکنسین را خسته نمی کند.

پردرآمدترین رشته های فنی حرفه ای

یادگیری تعمیرات موبایل در آموزشگاه های فنی حرفه ای موجب خواهد شد تا شما بتوانید به صورت رسمی به وسیله مدرک فنی حرفه ای در مراکز تخصصی مشغول به کار شوید. البته اعتبار مدرک تاثیر مستقیم در درآمد شما خواهد داشت. سطح درآمد مناسب این رشته باعث شده تا جوانان زیادی علاقه مند به حضور در دوره تعمیرات موبایل شوند. به همین دلیل نیز تعمیرات موبایل از رشته های پولساز فنی حرفه ای به شمار رفته که می تواند در زندگی افراد تاثیرات مثبت زیادی را بگذارد.

برنامه نویسی پایتون، رشته پولساز فنی و حرفه ای

همانطور که اشاره کردید، مشاغل فنی جایگاه ارزشمندی در جامعه دارند و می توانند درآمدهای بالایی را به همراه داشته باشند. در میان رشته های پردرآمد، برنامه نویسی پایتون با توجه به محبوبیت و کاربرد گسترده اش، جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.پایتون به دلیل سادگی یادگیری، خوانایی بالا و کاربردهای متنوع، به یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان تبدیل شده است. این محبوبیت سبب تقاضای زیاد برای برنامه نویسان پایتون در صنایع مختلف شده است.

در شرایطی که رقابت برای یافتن شغل در حوزه برنامه نویسی بالا است، داشتن مدرک فنی و حرفه ای پایتون می تواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای شما عمل کند و شما را از سایر متقاضیان متمایز کند. داشتن مدرک فنی و حرفه ای پایتون نشان دهنده ی تسلط شما بر مفاهیم و اصول پایه این زبان برنامه نویسی است و به شما در پیدا کردن شغل و ارتقای جایگاه شغلی تان کمک می کند.

تعمیرات دستگاه اسپرسو یک شغل پر درآمد فنی و حرفه ای

اگر در میان پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای به دنبال شغل های ساده اما پر درآمد هستید که تکنسین های کمتری در آن حضور دارند، تعمیرات دستگاه اسپرسو، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. امروزه مردم جهان توجه ویژه ای را به نوشیدن قهوه در طول روز دارند.

شغل های پولساز فنی و حرفه ای

طبیعی است تا روز به روز میزان خرید دستگاه های اسپرسوساز از سوی کافی شاپ ها و همچنین افراد مختلف بیشتر شود. با این حال برخی اوقات این دستگاه ها دچار ایراداتی می شوند که نیاز به تعمیر پیدا می کنند. در چنین شرایطی یک تکنسین حرفه ای می تواند گره گشا مشکلات باشد. از آن جایی که تعداد تکنسین های متخصص در حوزه تعمیرات دستگاه اسپرسو کم می باشد، هزینه های مربوط به تعمیرات این دستگاه نیز بیشتر است.

تعمیر کولر گازی از رشته های پولساز فنی حرفه ای

یکی از پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای، بدون شک تعمیرات کولر گازی است. امروزه تقریبا اکثر منازل و محیط های تجاری به منظور ایجاد تهویه مطبوع در محیط خود از کولر های گازی استفاده می‌کنند. این دستگاه ها نیز به دلیل حساسیت هایی که دارند، ممکن است در طول عملکرد خود دچار ایرادات مختلفی شوند. تکنسین تعمیرات کولر گازی مبالغ سنگینی را در قبال تعمیرات آن دریافت می کنند.

امروزه مراکز زیادی به عنوان آموزشگاه فنی حرفه ای کولر گازی فعالیت می‌کنند. برخی از این مجموعه ها به دلیل ارائه مدارک معتبر، بیشتر از بقیه خود مورد توجه هستند. توجه داشته باشید که تعمیرات کولر گازی از جمله پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای به شمار رفته که در سطح جهانی نیز به آن توجه می شود. تعمیرکاران کولر گازی با داشتن مدرک فنی و حرفه ای امکان کار در کشور های دیگر را نیز خواهند داشت.

برگزاری پردرآمد ترین رشته های فنی و حرفه ای

پولساز ترین رشته های فنی حرفه ای

اگر به دنبال یک آموزشگاه فنی حرفه ای هستید که برگزار کننده پولساز ترین رشته های فنی و حرفه ای باشد، آموزشگاه فنی و حرفه ای ایده پاژ بهترین انتخاب شماست. ایده پاژ با شعار مسیر ورود به مشاغل پردرآمد بهترین تجهیزات و اساتید را برای شما فراهم کرده است. برای آشنایی بیشتر با این دوره های پرطرفدار همین حالا ایده پاژ را در گوگل جستجو کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۸ Average: ۴.۳]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *