اخبار استارتاپی

حضور ۵۰ شرکت خارجی در الکامپ

به گزارش اکوموتیو، «علی حکیم جوادی» امروز (یکشنبه ۱۰ تیرماه) در نشست خبری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ  آماری از شرکت های حاضر در این رویداد و به خصوص افزایش تعداد شرکت خارجی در الکامپ امسال داد.

رئیس سازمان نصر گفت:« در نمایشگاه‌های قبلی بین ۷۰ تا ۱۰۰ کانتر استارتاپی داشتیم. اکنون بسیاری از استارتاپ‌ها به شرکت‌های بزرگ تبدیل شده‌اند و شرایط فعالیت آن‌ها تغییر کرده است.»

حکیم جوادی بیان کرد:« این دوره نمایشگاه الکامپ در ۱۵ سالن با مساحت ۵۰ هزار متر برگزار شد. رویدادهای جانبی مانند استارز، کانترهای استارتاپی و تینو استارز نیز در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند؛ همچنین دو بخش جدید به الکامپ افزوده شده که یکی از آنها اینشورتک با حمایت بانک مرکزی است.»

وی در مورد حضور ۵۰ شرکت خارجی در الکامپ افزود:« امسال ۵۰ شرکت خارجی به‌صورت مستقیم در سالن ۳۸ نمایشگاه حضور دارند و تعدادی دیگر از شرکت‌ها به‌صورت نمایندگی حاضر هستند. حدود ۵۰ هیئت تجاری نیز با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری به ایران سفر کرده و جلسات متعددی درباره همکاری‌های مختلف برگزار کرده‌اند.»

رضا حیدری دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ، در ادامه در مورد بخش الکامپ کامرس صحبت کرد. وی گفت:« بخش جدید دیگری که داریم الکامپ «کامرس» است که با همکاری اتاق بازرگانی شکل گرفته تا تجار و بازرگانان ایرانی بتوانند دغدغه‌های خود را بیان کنند و شرایط تعاملی برای توسعه کسب‌وکارها فراهم شود. بخش دیگر مربوط به غرفه «توان‌تک» در سالن‌های ۸ و ۹ است که توسط توانیاب‌ها اداره می‌شود تا نیازها و درخواست‌های آن‌ها از صنعت فناوری بررسی شود.»

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *