اخبار استارتاپی

دستاوردهای پارک فناوری پردیس در الکامپ ۲۷ام

پاویون پارک فناوری پردیس در الکامپ، میزبان ۹ شرکت دانش‌بنیان و فناور فعال در حوزه‌های مخابرات، الکترونیک و میکروالکترونیک است و در سالن ۴۴ نمایشگاه بین‌المللی تهران مستقر شده است.

به گزارش اکوموتیو، ناحیه نوآوری پردیس با ایجاد ظرفیت برای بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور، بستری مناسب برای خلق ارزش افزوده و ورود محصولات دانش‌بنیان ایرانی به بازارهای بین‌المللی فراهم کرده است.

با توجه به توانمندی‌های شرکت‌های مستقر در ناحیه نوآوری پردیس در زمینه‌های الکترونیک، میکروالکترونیک و مخابرات، نمایشگاه الکامپ فرصتی است تا تازه‌ترین دستاوردهای این حوزه به علاقه‌مندان عرضه شود. به همین دلیل، پاویون پارک فناوری پردیس با حضور بیش از ۹ شرکت دانش‌بنیان و فناور در این نمایشگاه حاضر است.

در این پاویون، شرکت‌های نوآوران راه‌کارهای یکپارچه (استارتاپ زیتون)، شتابدهنده هم‌آوا، نوآوران نوا ویرا، نوآوران فناور هوراد، مثلث هوشمند نوین ارتباط، بسپار صنعت سیلیکون، کامل پرداز آرمان، بهین بینا پردازش و طرح و توسعه پردازش همکاران دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳) از ۹ تا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. پارک فناوری پردیس در الکامپ در سالن ۱-۴۴، پاویون خود را برپا کرده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *