اخبار ارز دیجیتالاخبار استارتاپیاخبار فین تک

گزارش عملکرد ۱۴۰۲ صرافی تبدیل منتشر شد

گزارش عملکرد ۱۴۰۲ صرافی تبدیل در سومین سال فعالیت مجموعه در دسترس عموم قرار گرفت. این گزارش به مرور دستاوردهای مهم صرافی تبدیل در سال گذشته و ابزارهای معاملاتی جدیدی که در دسترس کاربرانش قرار گرفته‌است پرداخته است.

طبق این گزارش صرافی تبدیل توانسته است تعداد بازارهای معاملاتی خود را به آستانه ۷۵۰ بازار برساند تا بتواند با قدرت مدعی عنوان  متنوع ترین صرافی رمزارزی ایران شود.

در واقع این بازارها متشکل از ۳۸۳ ارز دیجیتال مختلف است که از این تعداد، ۱۶۴ ارز دیجیتال مختلف در سال ۱۴۰۲ به این صرافی اضافه شده‌اند تا دایره انتخاب‌های کاربران را بزرگ‌تر و عمیق‌تر از همیشه کنند.

در این گزارش می‌بینیم که فانتوم، شیبا و بیت کوین محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال دربین کاربران بوده است و همین نشان دهنده این است که دیگر نمی‌توانیم بازار ارزهای دیجیتال کشور را یک بازار نوپا و ناشناخته تعریف کنیم.

طبق این گزارش برای نخستین بار در ایران یک صرافی معاملات اهرم دار را در دسترس کاربران خود قرار داده‌است و کابران توانسته‌اند نزدیک به ۱۰ میلیون دلار سود از آن خلق کنند و بیشترین سود معاملات اهرم‌دار تنها برای یک نفر چیزی حدود ۵۰ هزار دلار بوده است.

یکی دیگر از ابزار های معاملاتی این صرافی ربات نوسان‌گیر تبدیل بوده است که کابران با ساخت بیش از ۵۷۰ هزار ربات و سودآوری ۹۷۰ هزار دلاری به وضوح نشان داده اند که به درک عمیقی از این نحوه معاملات در بازار ارز دیجیتال رسیده‌اند. مضاف بر اینکه ربات‌های نوسان‌گیر از واسط سال ۱۴۰۲ به خدمات تبدیل اضافه شده و تا پایان سال هنوز به سن یک‌سالگی خود نیز نرسیده بودند. در مجموع در همین چند ماه سود کاربران از ربات‌های نوسان‌گیر تبدیل به بیش از ۱۳ هزار دلار رسیده است.

همچنین برای کسانی که در انتخاب ارزهای دیجیتال برای خرید سردرگم هستند ابزاری کاربردی به نام سبد برنده طراحی شده است که میتوانند از روی دست افراد موفق بازار، سبد سرمایه‌گذاری خود را برگزینند. طبق گزارش سبد برنده ۱۴۳۰۰بار مورداستفاده کاربران قرار گرفتند و در مجموع سود ۲.۶ میلیاردتومانی نیز از آن حاصل شد.

عملکرد 1402 صرافی تبدیل

یکی دیگر از نکات قوت این صرافی تیم پشتیبانی آن است. این تیم در مجموع طی سال ۱۴۰۲ پاسخگوی بیش از ۳۲۵۸۸۸ تماس کاربران بوده است که میانگین مجموع انتظار در تماس تلفنی کمتر از ۳۷ ثانیه بوده است و نرخ رضایت ۸۹ درصدی کاربران از موفقیت تیم پشتیبانی در حمایت و پاسخگویی به معامله‌گران تبدیل خبر می‌دهد.

همچنین این صرافی با انتشار اخبار مهم ارزهای دیجیتال در قالب هفته نامه‌ای به نام ۴  فصل کریپتو با بیش از ۹۲ هزار خواننده و طالع بینی کریپتو با بیش از ۵۸ هزار خواننده و انتشار کتاب الکترونیکی ۲۵ استراتژی معاملاتی ارز دیجیتال با بیش از ۱۲ هزار بار مطالعه توانسته است گامی به سوی آگاهی بخشی بردارد.

برای مطالعه نسخه کامل می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

 

 

 

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *