اخبار استارتاپی

همکاری شیپور و ملاک

همکاری شیپور و ملاک با هدف گسترش فعالیت های هر دو شرکت در حوزه های فعالیت مرتبط، آغاز شد.

به گزارش اکوموتیو، حمیدرضا پاکروان، مدیرعامل شیپور، درباره آغاز همکاری شیپور و ملاک گفت: «با توجه به راهبردهای تجاری شیپور، ما موظفیم با تیم‌هایی که از نظر استراتژی و نگاه به شیپور نزدیک هستند، همکاری‌های بلندمدتی ایجاد کنیم. این نوع همکاری‌ها علاوه بر کمک به حوزه تجارت الکترونیک، باعث رشد بهتر در راستای استراتژی شیپور خواهد شد. همکاری ما با مجموعه مِلاک از استان اصفهان آغاز می‌شود و با توجه به همت و تمرکز این مجموعه، قصد داریم در شهرهای دیگر نیز با آنها همکاری کنیم.»

پاکروان در مورد زمان آغاز و نحوه این همکاری اظهار داشت: «در هفته‌های آینده بخشی از تیم شیپور به اصفهان سفر می‌کنند تا همراه با مجموعه مِلاک، برخی موارد را در بازار تست کنند. همچنین ما در محصول شیپور از امکانات مِلاک استفاده خواهیم کرد و یک API بین دو مجموعه ایجاد خواهد شد.»

او با اشاره به اثرات این همکاری افزود: «من و هیات مدیره شیپور معتقدیم باید همکاری‌های بلندمدت با مجموعه‌های دیگر داشته باشیم. هرچند ساختن هر چیزی در داخل سازمان یک روش مرسوم است که من نقدی به آن ندارم، ولی ترجیح ما این است که از فرصت‌های همکاری با مجموعه‌های جوان استفاده کنیم تا ضمن انتقال تجربه، مدیریت هزینه بهتر و سرعت اجرای بیشتری داشته باشیم.»

مدیرعامل شیپور ادامه داد: «ما تمایل داریم این همکاری‌ها گسترش یابد و به مجموعه‌های دیگر نیز توصیه می‌کنیم این نوع همکاری‌ها را امتحان کنند. همیشه معنای پارتنرشیپ، خرید یا سرمایه‌گذاری نیست. این نوع همکاری‌ها به مجموعه‌های کوچک‌تر هم این امکان را می‌دهد که استقلال عمل داشته باشند، تجربه کسب کنند و در مسیر رشد خود تصمیم‌های بهتر و بزرگتری بگیرند.»

استارت‌آپ مِلاک، یک شبکه اجتماعی برای مدیریت املاک و مستغلات است که توانسته در سال ۱۴۰۲ از یکی از انبوه‌سازان بزرگ ایران جذب سرمایه کند. علیرضا حاتمی، مدیر پیشین ارتباطات اسنوا، هم‌اکنون مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران این استارتاپ است.

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *