مقالات بازی

کاربردهای جم بازی فری فایر چیست؟

فری فایر به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های بتل رویال شناخته می شود که طرفداران زیادی نیز دارد. این بازی توسط Garena طراحی شده است و اکنون به یکی از محبوب ترین بازی ها در پلتفرم های مختلف تبدیل شده است. در این بازی جم به عنوان پول درون برنامه ای کار می کند و شما به واسطه آن می توانید کارهای مختلفی را انجام دهید. به طور کلی جم ها می توانند به شما این امکان را بدهند تا کاراکتر و همچنین سلاح های موجود در بازی را شخصی سازی کنید و با این روش جز پلیرهای حرفه ای و قدیمی باشید.

 رسند. در رویدادهای کراس اور مختلف، شما می توانید به کمک این آیتم ها کاراکتر خود را شخصی سازی کنید. همچنین افکت موجود در اسکین های لجندری بسیار زیبا هستند و امکان خرید آنها باعث می شود در بازی بسیار متفاوت ظاهر شوید. با خرید این اسکین ها، می توانید ظاهر کاراکتر خود را شخصی سازی کنید. در رویدادهای کراس اور که با همکاری شرکت های مختلف مانند مارول انجام می شود، می توانید اسکین ابر قهرمانان معروف را تهیه کنید و حس و حال تازه ای به اکانت خود بدهید. همچنین می توانید اسکین های جذاب و خفن خود را بعد از خرید در بخش پروفایل، به سایر کاربران نیز نشان دهید و مشخص کنید که اکانت شما چقدر ارزشمند است.

خرید اسکین برای پت ها

در بازی فری فایر چندین پت مختلف وجود دارد که می توانید آنها را در مبارزات همراه خود ببرید. برای داشتن اسکین های مختلف، شما قادر هستید از طریق شاپ بازی برای این حیوانات دوست داشتنی نیز اسکین تهیه کنید. همچنین این اسکین ها در مدل های مختلف عرضه می شوند و در اسکین های حماسی، شما می توانید ظاهر پت خود را به صورت کامل تغییر دهید و با این روش جذابیت بیشتری به اکانت خود بدهید.

بازی فری فایر

خرید تانت و Dance در فری فایر

در بازی فری فایر برای نمایش دادن احساسات یا خوشحالی انواع مختلفی از تانت ها در نظر گرفته شده است. این تانت ها می توانند در هنگام شکست دادن دشمن یا پیروزی در بازی مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین برخی بازیکنان با خرید تانت های جذاب، سعی در برقراری یک ارتباط در بازی می کنند. به همین دلیل این موارد برای بازیکنان حرفه ای اهمیت زیادی دارد. زیرا بسیاری از بازیکنان دوست دارند، بعد از تلاش در هر دست با استفاده از انواع DANCE خوشحالی کنند. به همین دلیل به سراغ خرید این نوع آیتم ها می روند. به طور کلی تنوع بالای آیتم ها و ابزارها در فروشگاه فری فایر بسیار زیاد است و شما می توانید به این واسطه کاراکتر خودتان را کاملا شخصی سازی کنید.

خرید بتل پس در بازی

بتل پس به عنوان یک رویداد درون گیمی در بازی های بتل رویال شناخته می شود. فری فایر برای بتل پس خود، آیتم های بسیار زیادی را در نظر گرفته است و شما می توانید با خرید بتل پس از محتوای پولی آن برخوردار باشید. با انجام دادن ماموریت های مختلف، مقدار زیادی آیتم دریافت خواهید کرد. همچنین هر بتل پس براساس یک تم یا فیلم سینمایی ارائه می شود و اسکین های مختلفی در بخش پرمیوم به کاربران هدیه داده می شود. به کمک جم می توانید بخش پولی بتل پس را خریداری کنید.

در این بخش آیتم های زیادی برای شخصی سازی وجود دارد و اگر چند بتل پس را در ماه های مختلف خریداری کنید، متوجه خواهید شد که اسکین های موجود در اکانت شما چندین برابر افزایش پیدا می کند. به همین واسطه کاربران زیادی علاقه دارند تا بتل پس را خریداری کنند تا از محتواهای آن استفاده کنید. در برخی از رویدادها، اسکین های بسیار خاصی ارائه می شود که می تواند قیمت اکانت شما را تا چند برابر افزایش دهد.

خرید اسکین های جانبی مانند ماشین، موتور

در بازی فری فایر، برای وسایل نقلیه نیز اسکین های اختصاصی وجود دارد. به همین منظور می توانید این نوع اسکین ها را نیز در بازی خریداری کنید. برای داشتن این نوع اسکین ها کافی است به سراغ شاپ بروید و با صرف جم در شاپ بازی، اسکین تهیه کنید. برخی اسکین ها، افکت های مختلفی را نیز به ماشین و وسایل نقلیه بازی می کنند و کاراکتر شما را بیش از پیش، جذاب می کند. همچنین شما در این بازی قادر هستید تا هرچیزی را که مدنظر دارید با صرف سکه شخصی سازی کنید.

بوست کردن لول کاراکتر

با داشتن جم می توانید تیکت های اکس پی تهیه کنید. به کمک این تیکت ها قادر هستید تا مقدار زیادی اکس پی برای لول آپ در مسابقات کسب کنید. این موضوع برای بازیکنان حرفه ای که مجدد نیاز به ساخت اکانت دارند بسیار مفید است و می تواند سطح اکانت را تا چند برابر سریع تر افزایش دهد.

سخن پایانی

به طور کلی جم در بازی فری فایر، اهمیت زیادی دارد و هر فردی که به تجربه این بازی پرداخته است، به خوبی می داند که داشتن جم سبب شخصی سازی و استفاده از محتواهای ویژه در بازی می شود. همچنین به کمک جم می توانید در رویدادهایی به نام بتل پس نیز شرکت کنید و لیست کاملی از آیتم ها را برای شخصی سازی کاراکتر خود تهیه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *