اخبار زیست فناوری

آغاز پنجمین مدرسه ملی زیست فناوری

پنجمین دوره مدرسه ملی زیست فناوری از ۲۷ تیرماه تا ۳ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

به گزارش اکوموتیو پنجمین دوره مدرسه ملی زیست فناوری، ۳۲ وبینار در پنج هفته متوالی دارد که در سه­ شنبه­ های طلایی مدرسه، دو وبینار آن برگزار می­ شود.

محورهای پنجمین دوره مدرسه ملی زیست ­فناوری شامل بیوتکنولوژی صنعت و محیط زیست، بیوتکنولوژی پزشکی و دارویی، بیوتکنولوژی میکروبی، بیوتکنولوژی غذایی، بیوتکنولوژی حیوانی، بیوتکنولوژی گیاهی و بیوتکنولوژی دریا است.

دانشجویان و فارغ ­التحصیلان علوم پزشکی و درمان و داروسازی، علوم کشاورزی و دامداری، علوم مهندسی و انرژی و هوش مصنوعی و علوم تغذیه و … می ­توانند با شرکت در این وبینارهای رایگان مدرسه با کاربردها و فناوری­ های به ­روز علوم و صنایع رشته تحصیلی خود در حوزه زیست‌فناوری آشنا شوند.

گفتنی است، ستاد توسعه زیست­ فناوری از تابستان ۱۴۰۱ در راستای افزایش مهارت ­آموزی دانشجویان و دانش ­آموختگان رشته ­های تحصیلی مرتبط به زیست­ فناوری و آشنایی آنان با فناوری­ های به روز و دانش کاربردی در صنایع و کسب و کارهای مرتبط، اقدام به برگزاری مدرسه ملی زیست­ فناوری کرده است.

از اهداف دیگر برگزاری این مدرسه، نزدیک شدن و هم‌­افزایی بیشتر دانشجویان و فارغ‌­التحصیلان علوم پایه و زیستی با رشته­ های مهندسی و فنی است.

این مدرسه تا دوره چهارم خود توانست بیش از ۳۵ هزار مخاطب علاقمند به رشته ­های زیست‌فناوری و علوم زیستی، علوم پایه و فنی مهندسی را به خود جذب کند. همچنین در چهارمین دوره مدرسه ملی ­زیست‌فناوری که در اردیبهشت­ ماه برگزار شد، باشگاه دانشجویی ستاد، میزبان بیش از هشت هزار و ۳۰۰ مخاطب علاقمند به حوزه زیست­ فناوری بود.

ساعت برگزاری وبینارهای پنجمین دوره مدرسه زیست­ فناوری، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ بعدازظهر است.

پنجمین مدرسه ملی زیست فناوری

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *