اخبار ارز دیجیتال

رکورد شکنی های نات کوین در دنیای ارزهای دیجیتال

رکورد شکنی های نات کوین در دنیای ارزهای دیجیتال

نات کوین پس از سروصدای اولیه خود تا حدودی توسط عموم کاربران نادیده گرفته شد. اما از آن زمان هم پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. در حال حاضر Notcoin افزایش قابل توجهی در میزان سود و حجم معاملات را تجربه می‌کند.

ورود نات کوین به دنیای ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال NOT از طریق بازی جذاب خود در تلگرام توانست توجه بیش از ۳۵ میلیون کاربر را به خود جلب کند. امری که منجر به فهرست شدن و فروش نات کوین در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس، بای بیت و اوکس شد.

درنتیجه ارزش بازار ارز دیجیتال NOT در یک مقطع به ۲ میلیارد دلار هم افزایش یافت که آن را به یک رقیب قدرتمند در بین سایر ارزهای دیجیتال شناخته شده تبدیل می‌کند. این حرکت پتانسیل نات کوین برای شکستن رکوردها در ماه‌های آینده را هم برجسته می‌کند.

رکوردشکنی های نات کوین با پشتیبانی صرافی ها

توکن نات کوین که بر روی بلاک چین TON ساخته شده، تقریبا بیش از ۳۰ درصد سود را در نمودار ماهانه خود تجربه کرده است. این رشد در درجه اول به دلیل افزایش پشتیبانی از سوی صرافی‌های بزرگ و افزایش فعالیت‌های معاملاتی آن است.

بایننس و کوین بیس پشتیبانی گسترده‌ای را از Notcoin به عمل می‌آورند. مثلا بایننس جفت ارز معاملاتی جدیدی به نام NOT/BRL را معرفی کرده است. کوین‌بیس هم از ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ قراردادهای آتی دائمی NOT-PERP را عرضه کرده است.

افزایش دسترسی به ارز NOT در پلتفرم‌های پیشرو به طور قابل توجهی احساسات بازار را تقویت کرده است و Notcoin را به عنوان یک رقیب در حال ظهور در کانون توجه قرار می‌دهد. در حال حاضر، ارزش بازار Notcoin 1.5 میلیارد دلار است که آن را به پنجاه و هفتمین ارز دیجیتال بزرگ بازار تبدیل می‌کند.

رکوردشکنی های نات کوین با حرکت صعودی

در حال حاضر علاقه به معاملات آتی نات کوین افزایش قابل توجهی داشته است و به ۲۴۷.۰۶ میلیون دلار می‌رسد. امری که نشان‌دهنده جریان‌های ورودی قوی و افزایش علاقه به نات از سوی فعالان بازار است. شاخص‌های تکنیکال هم بر این روند صعودی تاکید می‌کنند. مثلا شاخص قدرت نسبی (RSI) مطلوب نات نشان می‌دهد که هنوز فضای خوبی برای فشار خرید اضافی، قبل از ورود به قلمرو خرید بیش از حد وجود دارد.

محبوبیت روزافزون بازی‌های کلیک برای کسب درآمد (Tap-to-Earn) در تلگرام، همراه با پایگاه کاربران عظیم بلاک چین TON، به ارز NOT کمک کرده است تا از ۴۰ میلیون کاربر فعال عبور کند. این افزایش تعامل کاربران باعث شد تا نات در فهرست ۵۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار قرار بگیرد.

رکوردشکنی های نات کوین و چشم انداز بازار

تحلیلگران بازار تاکید می‌کنند که حمایت مستمر صرافی‌های پیشرو، همراه با شاخص‌های تکنیکال قوی احتمالا از رشد بیشتر Notcoin حکایت دارد. همان‌طور که نات کوین به روند صعودی خود در کنار اکوسیستم گسترده‌تر TON ادامه می‌دهد، احتمالا سطوح مقاومت بالاتری را آزمایش می‌کند. حرکت صعودی اخیر و افزایش حجم معاملات نات نشان می‌دهد که احتمالا به زودی از آستانه قیمت‌های کلیدی عبور خواهد کرد.

طبق آمار Statista، انتظار می‌رود که ارزش صنعت پررونق بازی‌های غیررسمی تا سال ۲۰۲۷ به ۱۹.۹۲ میلیارد دلار برسد. به طوری که با سرعت ۹ درصد در سال افزایش خواهد یافت. به نظر می‌رسد Notcoin به‌خصوص با گیم‌پلی پیشرفته و تجربه کاربری فریبنده خود در موقعیت خوبی برای استفاده از این گسترش سریع قرار گرفته است.

رکوردشکنی های نات کوین و چشم انداز بازار

جمع بندی

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که در صورت تداوم روندهای فعلی، قیمت نات می‌تواند به سیر صعودی خود ادامه دهد و در کوتاه‌مدت به ۰.۰۳ دلار برسد. همچنین تا پایان ژوئن به ۰.۰۵ دلار یا حتی ۰.۱ دلار صعود کند. این چشم انداز مثبت در کنار بنیادهای قوی بازار و پذیرش رو به رشد کاربران، نات کوین را تبدیل به ارز دیجیتالی کرده است که باید از نزدیک رصد شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *