مقالات سفر و گردشگری

بهترین شرکت‌های مهاجرتی ایران را در نت چین پیدا کنید

از سال‌های اخیر موج بزرگی از مهاجرت در کشورمان ایجاد شده و هر شخصی که قصد رفتن به کشوری دیگر را دارد با دلایل خود ایران را ترک می‌کند. با توجه به تعداد درخواست‌هایی که وجود دارد، طبیعی است که موسسه‌‌های مهاجرتی بسیاری در این زمینه فعالیت داشته باشند.

در چند سال اخیر، انجام دادن کارهای مهاجرتی کمی ساده‌تر از قبل شده. تعجب نکنید، منظور من فقط انجام کارهای مرسوم و اصطلاحا اداری آن است. چون با سراسری شدن اینترنت کارها سریع‌تر از قبل انجام می‌شود و به راحتی می‌توان درخواست‌ها را در کمترین مدت زمان ارسال کرد.

شما می‌توانید بهترین سایت های مهاجرتی را از طریق لینک ارائه شده پیدا کرده و میان آنها نیز بررسی‌های خود را انجام دهید. در ادامه قصد دارم موارد و نکات مهم برای شناخت این سایت‌ها را بگویم.

نکات مهمی که قبل از عقد قرارداد با شرکت های مهاجرتی باید در نظر بگیرید

ده‌ها نکات و حتی بیشتر از این موارد وجود دارند که کمک می‌کند تا بتوانیم شرکت بهتری را برای سپردن کارهای مهاجرتی پیدا کنیم. البته که تحقیق همیشگی باعث نمی‌شود در برخی موارد از کلاه‌برداری‌ها جلوگیری کرد اما احتمال آن را به شدت کاهش می‌دهد.

بهترین شرکت‌های مهاجرتی ایران را در نت چین پیدا کنید

در ادامه موارد اصلی برای بررسی بهترین شرکت‌های مهاجرتی ایران را با شما به اشتراک می‌گذارم.

بررسی دفتر

یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای بررسی موسسات مهاجرتی باید انجام دهید بررسی دفتر آنهاست. بررسی دفتر شرکت اطلاعات زیادی به شما می‌دهد. در صورتی که واقعا قصد انتخاب آن مجموعه را داشته باشید ارزش دارد که وقت گذاشته و دفتر آنها را بررسی کنید. در واقع امروزه آنقدر کسب‌وکارهای متنوعی ایجاد شده‌اند که حتی ممکن است به صورت آنلاین بتوانید آنها را مشاهده نمائید. پیشنهاد می‌کنم از نت چین استفاده کنید. چون ما بیشتر از ۴۰ کسب و کار در زمینه مهاجرت را معرفی کرده‌ایم و می‌توانید اطلاعات مفیدی از صفحات اختصاصی هر کدام از آنها کسب کنید.

بررسی سایت

بررسی وب‌سایت شرکت مورد نظر نیز یکی دیگر از بهترین روش های پیدا کردن بهترین شرکت‌های مهاجرتی به شمار می‌رود. ما در نت چین بهترین سایت های ایرانی را معرفی می‌کنیم. تلاش ما همواره بر این اساس است تا بتوانیم کمک کنیم افراد به کسب‌وکارهای مناسب مورد نیازشان برسند و بتوانند با آنها به خوبی ارتباط برقرار کنند.

به طور کلی یک صفحه اختصاصی برای هرکدام از شرکت‌های مهاجرتی در نت چین ایجاد شده که اطلاعات کاملی از آنها منتشر شده است. مانند آدرس سایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی، درباره بیزینس، نظرات کاربران و بسیاری موارد دیگر.

پیشنهاد می‌کنم از طریق نت چین سایت‌های مهاجرتی مورد نیاز خود را بررسی کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا کسب و کار مناسبی برای برطرف کردن نیازتان پیدا کنید.

میزان تجربه/فعالیت موسسه

نمی‌توان با اطمینان گفت شرکتی که سابقه و تجربه بالایی دارد، بهتر از شرکت‌های تازه کار خدمات می‌دهد. به طور کلی می‌توان اعتماد بیشتری به آنها داشت نسبت به تجربه‌ای که دارند؛ اما با اطمینان نمی‌توان گفت که بهتر هستند.

با انتخاب کردن شرکت‌های با تجربه شانس بیشتری خواهید داشت تا خدمات مورد نیازتان انجام شود. همچنین این امکان وجود دارد که شرایط پاسخگویی مناسب‌تری داشته باشید. در بدترین شرایط نیز، می‌توانید کارهای قانونی را نیز راحت‌تر پیش ببرید و مطمئن باشید که محل یا دفتری وجود دارد که بتوانید به صورت حقوقی کارها را پیگیری کنید.

بررسی نظرات و تجربیات مشتریان

به طور کلی ما اگر بخواهیم رستوران یا کافه برویم از دوستان و آشنایان می‌پرسیم تا فضایی به ما معرفی کنند. ما آدم‌ها بسیار اجتماعی هستیم و البته محدود. چون نمی‌توانیم همه تجربیات لازم را خودمان کسب کنیم و نیاز داریم از دیگران موارد زیادی را بپرسیم.

بررسی نظرات و تجربه کاربران یا مشتریان کسب‌وکارها به شما کمک می‌کند تا بهترین شرکت مهاجرتی را برای سپردن پرونده خود به آنها پیدا کنید.

ما در نت چین شرایطی ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید نظرات و تجربیات ثبت شده درباره سایت‌های مهاجرتی را بررسی کنید. به این صورت که صفحه‌ اختصاصی برای هر بیزینس وجود دارد که در آن صفحه نظرات کاربران نت چین، نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی و پرسش یا پاسخ‌های مختلفی ثبت شده است. پیشنهاد می‌کنم از سایت ما بازدید کرده و در صورتی که تجربه همکاری با کسب و کاری را دارید آن را ثبت کنید.

اطمینان از میزان تجربه مشاورین

در زمینه مهاجرت، مشاوره یکی از اصلی‌ترین موارد به شمار می‌رود. خصوصا برای ما ایرانی‌ها که برای مهاجرت به بسیاری از کشورها دچار مشکلات حقیقی و حقوقی بسیاری هستیم. ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که چطور بفهمیم تجربه مشاورین فلان شرکت مناسب نیاز ماست؟

از متخصص بودن مشاورین شرکت های مهاجرتی مطمئن شوید

با توجه به رقابتی که در زمینه شرکت‌های مهاجرتی وجود دارد، تقریبا تمامی شرکت‌ها یک جلسه مشاوره رایگان را برای جلب نظر مشتریان بالقوه در نظر می‌گیرند. عموما افرادی که قصد مهاجرت دارند اطلاعات زیادی در این زمینه جمع آوری می‌کنند و با توجه به مهارتی که برای زبان بین‌الملل باید داشته باشند مقالات انگلیسی زیادی می‌خوانند.

در جلسه تلفنی یا حضوری به راحتی می‌توانید متوجه شوید که آن شخص مشاور تخصص و مهارت کافی را دارد یا نه. ممکن است با سوالات مطرح شده از سمت شما یا بسیاری موارد دیگر متوجه این موضوع شوید.

بررسی هزینه‌های اعلام شده

هزینه‌های متنوعی در پروسه مهاجرت و سفرهای تفریحی مطرح می‌شود. البته این قیمت‌ها با توجه به توانایی شرکت‌ها مطرح می‌شوند.

به عنوان مثال، بهترین موسسه‌های مهاجرتی معتبر که تیم وکالت کاملی در اختیار دارند نسبت به موسسه‌های کوچک هزینه‌های بالاتری دریافت خواهند کرد و بالطبع خدمات بهتری نیز ارائه خواهند داد.

یا آژانس‌های مسافرتی که تورهای بسیاری به سراسر جهان ارائه می‌کنند و توانایی دریافت ویزای توریستی بسیاری از کشورها را دارند، هزینه‌های بالاتری نسبت به رقبای کوچک خود دریافت می‌کنند.

مطمئن باشید که در دام هزینه‌های بالای برخی شرکت‌های بی‌کیفت گیر نکنید. آنها را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داده تا مطمئن شوید پول خود را در موسسه معتبری خرج می‌کنید.

البته یک سری هزینه‌ها مانند اخذ وقت سفارت، اخذ ویزا و از این قبیل موارد برای همه شرکت‌ها یکسان بوده و دقت داشته باشید که قیمت‌های عجیب و بالایی در این زمینه به شما پیشنهاد نشود.

لیست بهترین شرکت‌های مهاجرتی ایران

من تلاش کردم بسیاری از موارد مهم را به صورت کلی با شما به اشتراک بگذارم. در صورتی که شرکت‌های فعال و مطرح در این زمینه را معرفی نکنم این محتوا ارزش بالایی ندارد. لیست زیر شامل بهترین شرکت های مهاجرتی ایران به شمار می‌رود که در نت چین لیست کامل‌تری به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم.

  • موسسه GO2TR
  • موسسه ملک پور
  • موسسه اصطهباناتی
  • رهپویان مهاجر
  • موسسه پارسی کانادا
  • موسسه مهاجرتی صبا ویزا

از شما ممنونم که زمان گذاشتید و تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. امیدواریم که این اطلاعات برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *