اخبار استارتاپی

افتتاح اولین پیشخوان حضوری سامانه ۱۴۲۴ در مرکز خرید چارسو

سامانه ۱۴۲۴ با توجه به تقاضای روزافزون کاربران مبنی بر خدمات تعمیر تلفن همراه و تجهیزات دیجیتال، اقدام به افتتاح اولین پیشخوان حضوری ۱۴۲۴ در مرکز خرید چارسو کرد. این پیشخوان با هدف افزایش تعامل و دسترسی آسان کاربران به خدمات این سامانه، افتتاح شده است.

استراتژی اصلی مرکز خدمات ۱۴۲۴، ایجاد یک پلتفرم برای ارتباط بین کاربران و متخصصین تعمیرات است. این مرکز با هدف ارائه خدمات تعمیر انواع گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند، ساندبار و اسپیکر را در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت، فعالیت خود را به شکل آنلاین آغاز کرد. استراتژی سامانه ۱۴۲۴، افزایش نقاط تماس با این مجموعه در راستای دسترسی آسان مشتریان به خدمات آن است. در این راستا، ۱۴۲۴ اقدام به راه اندازی پیشخوان خدمات خود در مرکز خرید چارسو کرده که یکی از مراکز مهم خرید و فروش موبایل در کشور است.

پوریا تابعیان، مدیر عامل دی‌جی سرویس در حاشیه این افتتاحیه، ضمن عنوان کردن دستاوردهای این مجموعه بیان کرد: ۱۴۲۴ خدمتی دیگر از دی‌جی‌سرویس است که با هدف ارائه انواع خدمات تلفن همراه، تاسیس شد. در سامانه ۱۴۲۴، تیم متخصصین و مشاورین مجرب و حرفه‎ای با تجهیزات مدرن و به‌روزترین روش‌ها، خدماتی همچون تعمیر انواع تجهیزات دیجیتال را ارائه می‌کنند. استراتژی اصلی این مجموعه، کامل بودن خدمات و سرویس‌های قابل ارائه است؛ به همین دلیل همکاری میان ۱۴۲۴ و شرکای استراتژیکی مانند بیمه ایران باعث شده تا خدماتی مثل بیمه تلفن همراه را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت به کاربران عرضه کنیم.

در مجموعه خدمات تعمیری با سرعت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه و رقابتی ارائه شده و تمام این خدمات، شامل گارانتی بوده که دلیل این موضوع، اهیمت آرامش خیال کاربران است. در کنار این موارد، ۱۴۲۴ برای رفاه حال مشتریان و جلوگیری از اتلاف وقت این عزیزان، سرویس دریافت و تحویل رایگان گوشی از درب منزل را برای مشتریان شهر تهران فراهم کرده است.

رویداد رونمایی از سامانه 1424

پیشخوان  ۱۴۲۴ در چارسو در کنار ارائه تمامی خدمات تلفن همراه، خدمات متنوعی دیگری نیز به کاربران ارائه می‌کند. این خدمات شامل:

  • مشاوره پیش از خرید: با توجه به قیمت بالای محصولات دیجیتال و بخصوص گوشی موبایل، کارشناسان ۱۴۲۴ امکان دریافت مشاوره پیش از خرید را برای مشتریان عزیز فراهم کرده‌اند تا انتخابی کاملا مناسب با نیازهایشان داشته باشند.
  • امکان خرید اقساطی: این روزها امکان تهیه کالا بدون نیاز به پرداخت تمام قیمت آن، یک مزیت بوده و قطعا برای کاربران جذاب است. به همین منظور در پیشخوان ۱۴۲۴ امکان ثبت‌نام، اعتبار سنجی و دریافت اعتبار خرید اقساطی فراهم گردیده است.
  • خرید و تعویض گوشی کارکرده: این خدمت یکی از محبوب‌ترین خدمات ارائه شده در این سامانه است. کاربران زیادی هر ساله به دنبال تعویض گوشی‌های کارکرده خود هستند تا بدین ترتیب، گوشی جدید تهیه کنند. در این پیشخوان، طرح تعویض گوشی کارکرده با گوشی نو توسط ۱۴۲۴ و با همکاری دی‌جی‌لند و دی‌جی‌سرویس انجام می‌شود.
  • تعمیرات گوشی هوشمند و تجهیزات الکترونیک: پذیرش و تحویل دستگاه در این پیشخوان صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است برای آسودگی خاطر کاربران، تعمیرات در ۱۴۲۴ شامل ۶ ماه گارانتی بوده  تا کاربران با خیالی آسوده از تجهیزات الکترونیک خود استفاده کنند.
  • بیمه گوشی: با توجه به افزایش ارزش گوشی‌های هوشمند و حوادثی که احتمال رخ دادن آن‌ها وجود دارد، بیمه نمودن گوشی هوشمند یکی از راهکارهای موجود برای جبران ضرر در مواقع حادثه است. مرکز ۱۴۲۴ با همکاری سازمان معظم “بیمه ایران”، اقدام به ارائه خدمت “بیمه گوشی موبایل” کرده که جبران خسارت را برای کاربران فراهم ساخته است. با بیمه نمودن گوشی تلفن همراه، دستگاه شما در مقابل سرقت در قبال شکست حزر و حوادث احتمالی بیمه شده و هزینه تعمیرات نیز از طرف بیمه پرداخت می‌شود.

در پیشخوان ۱۴۲۴ چارسو، برای دریافت هر یک از این خدمات، مشتریان با مراجعه و استفاده از دستگاه دیجیتالی یا صحبت با مشاورین حاضر در این پیشخوان، خدمت مورد نظر خود را انتخاب و از تخفیف برای استفاده از خدمات این پیشخوان بهره‌مند شوند.

مشتریان محترم می توانند برای ثبت درخواست یا استفاده از خدمات ۱۴۲۴، با شماره سراسری ۱۴۲۴ تماس گرفته یا به سایت ۱۴۲۴ مراجعه کنند.

در پایان، مدیرعامل دی‌جی سرویس عنوان کرد ما در ۱۴۲۴ تمام تلاش و توان خود را به برای رسیدن به هدف اصلی این مجموعه که جلب رضایت مشتریان است، به کار گرفته‌ایم . افزودن خدمات دیگر به سامانه ۱۴۲۴ از برنامه‌های آینده این مجموعه بوده و قطعا به زودی اخبار بیشتری پیرامون ۱۴۲۴ و خدمات ارائه شده در این سامانه، خواهید شنید. از اعتماد شما سپاسگزاریم و منتظر دیدار شما در پیشخوان  ۱۴۲۴ در مرکز خرید چارسو هستیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *