اخبار استارتاپی

تپسی برنامه‌ساز میشود

تپسی جزئیات و اهداف قرارداد 205 میلیاردی‌اش با شبکه نسیم را شفاف سازی کرد.

تپسی با انتشار اطلاعیه‌ای جذب ۴ میلیون کاربر جدید و درآمد ۲۷۲ میلیارد تومانی را از اهداف مشارکت در ساخت برنامه تلویزیونی بیان کرد.

افزایش آگاهی برند و جذب کاربر جدید از اهدافی هستند که تپسی از این مشارکت دنبال میکند. همچنین امیدوار است در شهرستان‌ها برند خود را بیشتر به مخاطبین معرفی کند و سهم بازاری بیشتری را صاحب شود.

طبق پیش‌بینی تپسی طی پخش ۱۰۰ قسمت این برنامه ۴ میلیون کاربر جدید یعنی به طور متوسط هر شب ۴۰ هزار کاربر جدید این اپلیکیشن را نصب خواهند کرد.

تپسی گزارش داده است مسافرانی که در تپسی ثبت‌نام می‌کنند، طی یک سال پس از ثبت‌نام به طور متوسط ۵.۶ سفر انجام می‌دهند و متوسط قیمت سفرهای تپسی نیز ۸۱ هزار تومان است. به این ترتیب با در نظر گرفتن درآمد ۱۵ درصدی تپسی از سفرها، هر مسافر جدید در سال اول ۶۸ هزار تومان درآمد برای این شرکت ایجاد می‌کند. بنابراین، پیش‌بینی می‌شود درآمد جدید حاصل از جذب این کاربران طی یک سال پس از ثبت‌نام مجموعاً مبلغ ۲۷۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان باشد که در طی سال‌های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ محقق خواهد شد.

تپسی اعتقاد دارد افشای ماجرای این مشارکت به بزرگترین رقیب این شرکت یعنی اسنپ فرصت مقابله با این برنامه رشد را میدهد و به زیان سهامداران است با این حال برای شفاف سازی این اطلاعیه منتشر شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *