رپرتاژ

همه چیز درباره هتل رادیسون رد تفلیس

انتخاب اقامتگاه مناسب یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های قبل از سفر، به‌خصوص زمانی است که با اعضای خانواده سفر می‌کنید. در این شرایط اقامتگاه انتخابی باید از همه امکانات لازم برای اقامتی راحتی برخوردار باشد و ازطرفی، فاصله چندانی با جاذبه‌های گردشگری نداشته باشد تا رفت‌وآمد در شهر آسان شود. یکی از هتل های خوب شهر تفلیس با این ویژگی هتل رادیسون رد تفلیس است. این هتل با بنایی شیک و زیبا، امکانات خوب و از همه مهم‌تر قیمت مناسب یکی از بهترین گزینه‌ها جهت رزرو هتل تفلیس است. در ادامه، با این هتل و امکانات موجود در آن بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی هتل رادیسون رد تفلیس

در شهر زیبای تفلیس که یکی از نقاط گردشگری اصلی کشور گرجستان هم محسوب می‌شود، هتل های زیادی وجود دارد که بسته‌به سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. برای انتخاب هرچه بهتر و ساده‌تر هتل، ابتدا لیستی از اولویت‌های خود تهیه کنید و سپس برای رزرو هتل اقدام کنید. برای مثال اگر دسترسی هتل به مناطق مختلف شهر و جاذبه‌های گردشگری مد نظر شما است، باید هتلی را که از این نظر در موقعیت مکانی خوبی قرار داشته باشد انتخاب کنید و هتل رادیسون رد تفلیس یکی از آن‌ها است.

این هتل تقریبا در مرکز شهر و یکی از بلوارهای اصلی تفلیس قرار دارد، درنتیجه با اقامت در آن به‌راحتی می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید؛ همچنین، موقعیت قرارگیری هتل باعث می‌شود که در جریان هیاهوی شهری باشید و شهر را از منظره‌ای دیگر تماشا کنید. این هتل فاصله چندانی با ایستگاه‌های وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند اتوبوس و مترو نیز ندارد و درصورت نیاز به استفاده از آن‌ها، تنها در چند دقیقه به ایستگاه مورد نظر خود خواهید رسید.

امکانات موجود در هتل رادیسون رد تفلیس

هتل رادیسون رد یکی از هتل های چهار ستاره تفلیس با امکانات مناسب است که امتیاز مناسبی را از مسافران دریافت کرده است. ازجمله امکانات و خدمات موجود در این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات رفاهی

این هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است که در هر ساعت از شبانه‌روز

 پاسخگوی مهمانان یا مسافرانی که با تاخیر به تفلیس می‌رسند، خواهد بود. تمام هماهنگی‌ها جهت اقامت در هتل از رزرو هتل گرفته تا تمدید یا هماهنگی زمان ورود و خروج ازطریق پذیرش قابل انجام است. با استفاده از خدمات پذیرش همچنین می‌توانید تاکسی رزرو کنید و هماهنگی‌های لازم برای گردش در شهر را انجام دهید.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به سالن بدن‌سازی آن اشاره کرد که برای علاقه‌مندان به ورزش و افرادی که در طول سفر هم به تناسب اندام و حفظ سلامت بدن توجه می‌کنند، همه امکانات ورزشی را دارا است. در کنار سالن بدن‌سازی، فضایی برای سونا و جکوزی اختصاص داده شده است که بعد از ورزش می‌توان بدن را در آن آرام کرد.

این هتل دارای اتاق‌خشک‌شویی است که درصورت امکان می‌توانید البسه خود را برای شست‌وشو به آنجا بسپارید و درب اتاق تحویل بگیرید. سرویس ۲۴ساعته اتاق، حمل چمدان، خدمات نظافت روزانه و… از دیگر امکانات رفاهی این هتل هستند.

اتاق‌های هتل رادیسون رد تفلیس

یکی از امتیازات ویژه این هتل برخورداری از اتاق‌های مجهز و فوق‌العاده تمیز است. اگر تصاویر این هتل را مشاهده کنید متوجه معماری خوب آن خواهید شد که علاوه‌بر زیبایی به کیفیت مصالح نیز در آن توجه شده است. اتاق‌های این هتل هم به‌طور کامل بررسی شده است و با بهترین طراحی و دیزاین آماده شده‌اند. این هتل اتاق‌های مختلفی دارد که در طول اقامت خود می‌توانید هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید.

در داخل تمامی اتاق‌های هتل می‌توان از اینترنت بی‌سیم رایگان استفاده کرد. یخچال، مینی‌بار و… در تمام اتاق‌ها وجود دارند و یک قهوه‌ساز یا چای‌ساز نیز در اتاق‌ها موجود است. بعضی اتاق‌های هتل دارای یک بالکن کوچک هم هستند که از آنجا می‌توانید شهر را مشاهده کنید و و از زیبایی‌های اطراف لذت ببرید.

رستوران و غذاخوری در هتل رادیسون رد تفلیس

هتل رادیسون رد تفلیس هم مانند دیگر هتل های چهار ستاره این شهر از نظر امکانات غذاخوری و رستوران، شرایط خوبی دارد. در رستوران اختصاصی این هتل می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی یا محلی گرجستان را امتحان کنید. رستوران در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام فعال است که در وعده صبحانه، انواع غذاهای سرد و گرم و نوشیدنی‌ها به‌صورت سلف سرویس ارائه می‌شوند و در دیگر وعده‌ها باید با پرداخت هزینه در رستوران حضور پیدا کرد. منوی غذایی این هتل برای دیگر وعده‌ها کامل است و انواع غذاهایی سنتی و بین‌المللی در آن یافت می‌شوند. کافی‌شاپ هتل نیز موقعیت خوبی در آن دارد و به‌دلیل سرو بهترین نوشیدنی‌ها، یکی از بخش‌های محبوب مسافران در این هتل است.

اقامت اقتصادی و راحت در تفلیس با انتخاب هتل رادیسون رد

هتل رادیسون رد تفلیس به‌عنوان انتخابی اقتصادی، یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در این شهر است. این هتل هر آن‌چه مسافران برای اقامت راحت نیاز دارند را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و در ارائه خدمات نیز به حفظ کیفیت توجهی ویژه می‌کند. برای رزرو این هتل و هرکدام از هتل های تفلیس که با بودجه و سلیقه شما تناسب دارد می‌توانید به سایت «فلای تودی» مراجعه کنید. رزرو هتل در این سایت بسیار ساده است و تنها باید هتل مورد نظر، نوع اتاق و تعداد نفرات را مشخص کنید و براساس زمان مورد نظر برای سفر و ظرفیت هتل اقدام به رزرو اتاق کنید. در فلای تودی، علاوه‌بر امکان رزرو هتل ارزان می‌توانید بلیط هواپیما تفلیس را نیز خریداری کنید.

۵

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *