اخبار انرژی و محیط زیستمتفرقه

برگزاری سومین جایزه ملی وجدان محیط زیست

با پشتیبانی ستاد توسعه آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، سومین دوره جشنواره «جایزه ملی وجدان محیط زیست در کسب‌وکار از نگاه مردم» با همکاری معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حمایت دستگاه‌های مرتبط با حوزه محیط زیست، با هدف تجلیل از سرمایه‌گذاری‌های سبز در کسب‌وکارها و انتخاب برترین‌های محیط زیست، در هشتم مهرماه ۱۴۰۳ (همزمان با هفته گردشگری) در سالن همایش‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوموتیو، جایزه ملی وجدان محیط زیست با هدف شناسایی، معرفی و تقدیر مردمی (غیردولتی) از فعالان برتر حوزه محیط زیست برگزار می‌شود. این فعالان شامل افرادی هستند که به صورت داوطلبانه خدمات ارزنده‌ای در زمینه کسب‌وکار خود برای بهبود محیط زیست در حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت، بهداشت، حقوق، قضایی، خیریه، مشاوره، علمی، هنری، پژوهشی، آموزشی، دانش‌بنیان، رسانه، اختراع، اکتشاف، صنعت، کشاورزی، خدمات، گردشگری و اکوتوریسم ارائه داده‌اند. پس از ارزیابی و داوری عملکرد این افراد، در مراسم اختتامیه جشنواره، در حضور مسئولین ارشد دولتی و بخش خصوصی، با اهدای تندیس نشان وجدان محیط زیست و جایزه نقدی از آنها تقدیر خواهد شد.

شایان ذکر است که جایزه ملی وجدان محیط زیست تنها نشان زیست‌محیطی مردمی (غیردولتی) در کشور است که هر ساله توسط انجمن مردم‌نهاد توسعه کسب‌وکارهای محیط زیست شایان و یکی از دستگاه‌های مرتبط با حوزه محیط زیست برگزار می‌شود.

مهلت ثبت‌نام تا پایان مردادماه ۱۴۰۳ تعیین شده و شرکت در جشنواره برای عموم آزاد و برای اشخاص حقیقی و نهادهای حقوقی دولتی و مردم‌نهاد رایگان است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت جایزه ملی وجدان محیط زیست مراجعه کرده یا با شماره‌های ۰۲۱۴۴۹۶۷۱۸۸ (دبیرخانه) و ۰۹۱۹۲۵۷۷۳۴۳ تماس حاصل کنند.

مدیران، کارشناسان، کارکنان شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع وابسته، و نخبگان علمی که به صورت داوطلبانه در زمینه بهبود محیط زیست کسب‌وکار خود فعالیت‌های ارزنده‌ای داشته‌اند، می‌توانند با مراجعه به وبسایت جایزه ملی وجدان محیط زیست به نشانی https://vejdanmohit.ir/ نسبت به ثبت‌نام و ارسال مدارک فعالیت‌های زیست‌محیطی خود اقدام کنند.

جایزه ملی وجدان محیط زیست

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *