اخبار استارتاپی

برگزاری هشتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

هشتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با هدف ترویج فرهنگی کارآفرینی و حمایت از ایده پردازان جوان، آذر ماه ۱۴۰۳ همزمان با برنامه های ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری برگزار می شود.

به گزارش اکوموتیو هشتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به عنوان جدیدترین دوره رویداد علمی سالانه در سطح ملی و بین المللی با حضور جمع کثیری از اساتید، متخصصین، اندیشمندان و نخبگان آموزش عالی کشور در حوزه های علوم پایه اعم از شیمی، فیزیک، علوم زیستی، زمین شناسی، ریاضی و علوم کامپیوتر(هوش مصنوعی) و همچنین محیط زیست برگزار می شود.

این جشنواره در تلاش است با رونق بخشیدن به فضای نوآفرینی و انگیزه بخشی به جوانان و شناسایی ایده های برگزیده مسیر حرکت آنها را تسهیل کرده و آن ها را به سمت تولید محصولات دانش بنیان هدایت کرد.

برگزاری هشتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به عنوان نشانه ای از پویایی و نشاط در جامعه علمی کشور و توانایی ها و ظرفیت های نخبگان و فرهیختگان جوان است که در مسیر رسیدن به توسعه پایدار در حال تلاش و پژوهش مستمر هستند.

مهلت ارسال ایده تا اول مهرماه سال جاری است و علاقه مندان می توانند ایده های خود را به نشانی تارنمای رویداد ارسال کنند.

همچنین در بخش استاد نمونه جوان، اعضای هیأت علمی بخش علوم پایه دانشگاه ها می توانند با مراجعه به تارنما و مطالعه شرایط، رزومه خود را در این جشنواره ثبت کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *