اخبار استارتاپیاخبار زیست فناوری

طراحی و توسعه فرآیندهای رباتیک و اتوماسیون دستگاهی ژن درمانی

ستاد توسعه زیست‌فناوری با همکاری سایر ستادهای توسعه فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از طراحی و توسعه فرآیندهای رباتیک و اتوماسیون دستگاهی ژن درمانی تا سقف چهار میلیارد تومان حمایت می‌کند.

به گزارش اکوموتیو ستاد توسعه زیست‌فناوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و سایر ستادهای توسعه فناوری از طراحی و توسعه فرآیندهای رباتیک و اتوماسیون دستگاهی ژن درمانی، حمایت می‌کند.

حمایت ستادهای توسعه فناوری نیز به صورت تسهیلات و تا سقف چهار میلیاردی با سود ۲۰ درصدی است. در صورت موفقیت پروژه و با تحقق خروجی های توافق شده، سود تسهیلات به چهار درصد قابل کاهش است. همچنین حداکثر ۲۵ درصد از تسهیلات قابل تبدیل به گرنت خواهد بود.

صندوق نوآوری و شکوفایی هم از طرح‌هایی که در مرحله اکتساب فناوری قرار دارند در قالب گرنت و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان حمایت خواهد کرد. علاوه بر شرکت‌های دانش بنیان، اساتید و گروه‌های پژوهشی نیز می‌توانند مورد حمایت گرنت قرار گیرند.

همچنین طرح‌های نزدیک به بهره برداری در قالب تسهیلات یا سرمایه گذاری در چارچوب ضوابط صندوق نوآوری و شکوفایی قابل حمایت است. برای این دسته، دانش بنیان بودن شرکت و محصول ضروری است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *