مقالات بازاریابی و تبلیغات

راهنمای جامع هاست ووکامرس : بهترین انتخاب برای فروشگاه آنلاین شما

در دنیای امروز با رشد روز افزون تجارت الکترونیک و پیشرفت سریع کسب و کارها، انتخاب یک هاست مناسب، اصلی ترین تضمین برای موفقیت کسب و کارهای آنلاین است. یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در سطح جهان، وردپرس می باشد که با استفاده از پلاگین ووکامرس میتوان قابلیت و امکانات یک فروشگاه اینترنتی را در بستر وردپرس راه اندازی کرد.

در دنیای امروز با رشد روز افزون تجارت الکترونیک و پیشرفت سریع کسب و کارها، انتخاب یک هاست مناسب، اصلی ترین تضمین برای موفقیت کسب و کارهای آنلاین است. یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در سطح جهان، وردپرس می باشد که با استفاده از پلاگین ووکامرس میتوان قابلیت و امکانات یک فروشگاه اینترنتی را در بستر وردپرس راه اندازی کرد.

مدیران فروشگاه های اینترنتی که با افزونه ووکامرس فروشگاه خود را راه اندازی کرده اند، خوب مطلع هستند که یک هاست خوب و با کیفیت تا چه میزان میتواند در میزان فروش آنها موثر واقع باشد. انتخاب هاست ووکامرس به عنوان میزبان فروشگاه اینترنتی، هم میتواند روی عملکرد و سرعت سایت شما موثر باشد و هم میتواند در میزان فروش اینترنتی کسب و کار شما تاثیر بگذارد.

ووکامرس چیست و چرا به هاست مخصوص نیاز دارد؟

ووکامرس یک افزونه رایگان اما حرفه ای است که به کاربران امکان اضافه کردن قابلیت های یک فروشگاه اینترنتی به وردپرس را میدهد. به عبارت ساده تر، شما میتوانید با نصب و تنظیم افزونه ووکامرس برروی CMS وردپرس، یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند با قابلیت های گسترده و حرفه ای داشته باشد.

افزونه ووکامرس، تمامی امکانات مورد نیاز یک فروشگاه همچون قابلیت قراردادن محصولات روی سایت، تعریف قیمت و کد تخفیف ، امکان ثبت سفارش آنلاین و پرداخت آنلاین، امکان صدور فاکتور، امکان تعیین شرایط ارسال کالا و … را به کاربران ارائه میدهد.

به دلیل پیچیدگی ها و نیاز های خاص ووکامرس مانند ( ترافیک بالا، پردازش همزمان سفارشات و پرداخت ها، تعداد محصولات بالا و … ) انتخاب یک هاست استاندارد میتواند هم در بهبود سرعت لود فروشگاه اینترنتی و هم در علمکرد فروشگاه شما تاثیر گذار باشد.

راهنمای جامع انتخاب هاست ووکامرس

چرا هاست ووکامرس ؟

در ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که هاست ووکامرس چیست ؟ هاست ووکامرس درواقع یک سرویس میزبانی وب است که به صورت اختصاصی برای میزبانی فروشگاه های اینترنتی راه اندازی شده با ووکامرس، ارائه گردیده و موجب بهبود عملکرد و سرعت این فروشگاه های اینترنتی می شود.

هاست ووکامرس به علت دارا بودن منابع بالا، سرور های قدرتمند و سخت افزارهای بروز، کشینگ های چند لایه و بسیاری قابلیت ها و ویژگی های دیگر، یکی از بهترین گزینه ها برای میزبانی فروشگاه های آنلاین می باشد.

ویژگی های هاست ووکامرس :

هاست ووکامرس دارای ویژگی های بسیار زیادی است و گزینه ای ایده برای فروشگاه های آنلاین ووکامرسی می باشد. اگر شما هم به دنبال بهبود سرعت و عملکرد فروشگاه اینترنتی خود هستید، بهترین گزینه انتخاب هاست ووکامرس سابین سرور می باشد.

  • سرعت و عملکرد بالا :
    باتوجه به اینکه شرکت های هاستینگ اکثرا از سرور های قدرتمند با سخت افزارهای قوی، شبکه پرسرعت، تکنولوژی های پیشرفته و کشینگ های اختصاصی برای میزبانی فروشگاه های اینترنتی استفاده می کنند سرعت بالا و عملکرد بهتری را به سایت های ووکامرسی ارائه میدهند.
  • مقیاس پذیری بالا:
    از دیگر ویژگی های هاست ووکامرس میتوان به مقایس پذیری آن اشاره کرد. با توجه به اینکه فروشگاه های اینترنتی همواره در حال رشد و توسعه هستند، در طول دوره های مختلف نیازمند منابع بیشتر برای میزبانی خواهند بود. در هر لحظه از شبانه روز شما امکان ار تقاء منابع هاست ووکامرس خود را خواهید داشت.
  • پشتیبانی تخصصی :
    پیشتیبانی همواره حرف اول را در هر کسب و کاری میزند. هاست ووکامرس ارائه شده توسط سابین سرور، دارای پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته کاملا تخصصی می باشد و تمامی کارشناسان پشتیبانی ما، بصورت تخصصی تجربه کار چندین ساله با وردپرس و ووکامرس را دارند.
  • منابع و ترافیک بالا:
    سایت های فروشگاهی، یکی از پربازدیدترین و پرترافیک ترین سایت ها محسوب می شوند. هاست ووکامرس مناسب همواره باید علاوه بر دارا بودن منابع سخت افزاری کافی، دارای ترافیک بالایی نیز برای میزبانی تعداد زیادی از مشتریان باشد.
  • آپتایم ۹۹.۹ درصدی :

در فروشگاه های اینترنتی آپتایم بسیار اهمیت دارد. چرا که یک لحظه قطعی میتواند موجب از دست رفتن مشتریان و کاهش فروش و ضرر های چندصد میلیونی شود. به این نکته توجه کنید که سرویس خریداری شده باید آپتایم تضمینی ۹۹.۹ درصدی را دارا باشد.

خرید هاست ووکامرس

مقایسه هاست ووکامرس با هاست های دیگر

هاست ووکامرس با هاست اشتراکی و … تفاوت های مختلفی دارد. از جمله تفاوت های هاست فروشگاهی با دیگر هاست ها در میزان منابع ارائه شده، نوع میزبانی و … است.

  • تفاوت با هاست اشتراکی

هاست اشتراکی درواقع پایه ترین نوع میزبانی وب است که مناسب میزبانی سایت های کوچک و تازه تاسیس می باشد. این نوع میزبانی دارای منابع کم و سرور های شلوغ می باشد که گزینه ای مناسب برای میزبانی فروشگاه اینترنتی نیست.

  • تفاوت با هاست وردپرس
    هاست وردپرس و هاست ووکامرس درواقع یک نوع سرویس میزبانی هستند. اما تنها تفاوت آنها در میزان منابع ارائه شده است. باتوجه به میزان ترافیک و بازدیدکنندگان فروشگاه های اینترنتی، هاست ووکامرس نسبت به هاست وردپرس منابع بیشتری دارد.

اگر اطلاعات در رابطه با تفاوت ووکامرس و وردپرس ندارید، پیشنهاد میکنیم حتما مقاله تفات ووکامرس و وردپرس را مطالعه کنید.

  • تفاوت با هاست اختصاصی

هاست اختصاصی درواقع یک VPSاست که جهت میزبانی تنها یک وبسایت مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع هاست، دارای منابع بالا، ترافیک بالا و … است و همچنین هزینه های راه اندازی و نگهداری آن نیز بسیار زیاد است. اما هاست ووکامرس میتواند همانند هاست اختصاصی دارای منابع بالا و امکانات کافی با هزینه ای مقرون به صرفه باشد.

چگونه بهترین هاست ووکامرس را انتخاب کنیم ؟

چگونه بهترین هاست برای ووکامرس را انتخاب کنیم ؟ برای انتخاب بهترین هاست ووکامرس همواره باید به یکسری نکات توجه ویژه داشته باشیم تا بتوانیم بهترین سرویس میزبانی وب را جهت میزبانی فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنیم.

انتخاب بهترین هاست برای فروشگاه اینترنتی، تاثیر بسزایی در موفقیت فروشگاه شما خواهد داشت.

  1. توجه به معیارهای انتخاب:

معیار هایی مثل قیمت، پشتیبانی، امنیت، امکانات، بکاپ گیری و … به ترتیب نکات مهم و قابل توجهی هستند که در باید در انتخاب بهترین هاست برای فروشگاه اینترنتی به آنها توجه کنید.

  1. مقایسه شرکت ها وسرویس ها:

از دیگر شیوه های انتخاب بهترین سرویس، مقایسه شرکت های میزبانی وب مختلف با یکدیگر و همچنین مقایسه پلن های ارائه شده توسط چند شرکت مختلف می باشد. این شیوه به شما در انتخاب بهترین شرکت و بهترین هاست ووکامرس کمک بسیاری می کند.

  1. بررسی تجربه کاربران :

بررسی تجربه کاربران یک شرکت و استفاده کنندگان یک سرویس، به شما در دست یابی به نقاط ضعف و قوت آن شرکت میزبانی و آن سرویس کمک می کند. شما میتوانید با این شیوه، مطلع شوید که سرویس میزبانی ارائه شده مناسب کسب و کار شماست یا خیر.

هاست ووکامرس سابین سرور

 

چرا هاست ووکامرس سابین سرور

سابین سرور به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب در ایران با سابقه بیش از یک دهه میزبانی انواع وبسایت ها و فروشگاه های اینترنتی، توانسته است یکی از بهترین و با کیفیت ترین سرویس های میزبانی فروشگاه اینترنتی را ارائه دهد.

در حال حاضر شرکت سابین سرور، هاست ووکامرس را از دو لوکیشن آلمان و ایران و از با کیفیت ترین دیتاسنتر های موجود با بالاترین سطح کیفیت و پایداری ارائه می دهد.

هاست ووکامرس ارائه شده توسط سابین سرور، دارای منابع سخت افزاری بالا، پهنای باند بالا، بکاپ گیری روزانه و هفتگی، آپتایم ۹۹.۹ درصدی تضمینی و همچنین تضمین بازگشت وجه ۷ روزه می باشد.

سخن آخر

هاست ووکامرس یکی از ایده آل ترین گزینه های برای میزبانی فروشگاه های اینترنتی راه اندازی شده با وردپرس و ووکامرس می باشد. اما در هنگام خرید آن به یکسری نکات همچون قیمت، پشتیبانی، بکاپ گیری و … توجه ویژ های داشته باشد.

اگر سرویس میزبانی نامطلوبی را برای میزبانی فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید، با قطعی های مکرر و کیفیت پایین، مشتریان خود را به سرعت از دست خواهید داد. از دست رفتن مشتریان در فروشگاه های اینترنتی، برابر است با کاهش فروش و ضرر های سنگین. پس حتما باید به معیار ها و نکات مهم اشاره شده در این مقاله توجه ویژ های داشته باشید.

شما میتوانید با مراجعه به سایت sabinserver پلن های مختلف هاست ووکامرس را مشاهده و درصورت داشتن هرگونه سوالی در طول شبانه روز با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *