اخبار استارتاپی

برگزاری سومین رویداد کانکت فروم

همزمان با برگزاری هیجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی سومین رویداد کانکت فروم را برگزار می‌کند.

به گزارش اکوموتیو سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی و معاونت علمی و با هدف توسعه تعامل و همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی غیر مقیم، سومین رویداد کانکت فروم را همزمان با نمایشگاه ایران پلاست برگزار خواهند کرد.

این رویداد با هدف آشنایی متخصصان و فناوران ایرانی مقیم خارج از کشور (متخصصان برنامه کانکت پلاس) با صنایع فعال در کشور در حوزه‌های پلاستیک، پتروشیمی و سایر حوزه‌های وابسته برگزار می‌شود. هدف از این رویداد، استفاده از توانمندی‌های متخصصان برای حل چالش‌های فناورانه موجود در این حوزه‌ها و همچنین ایجاد شبکه‌ای میان متخصصان و فناوران با صاحبان صنایع مرتبط است.

در سومین رویداد کانکت فروم، نشست‌های تخصصی با هدف شبکه‌سازی بین متخصصان و صاحبان صنایع برگزار می‌شود، که طی آن صاحبان صنایع به تشریح چالش‌ها و فرصت‌های همکاری خواهند پرداخت.

همچنین، در ادامه این رویداد، متخصصان فناور و ایرانیان مقیم خارج از کشور از دستاوردهای فناورانه متخصصان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) بازدید خواهند کرد و همچنین با غرفه‌های منتخب نمایشگاه ایران پلاست آشنا شده و زمینه تعامل با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را پیدا خواهند کرد.

این رویداد سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ در محل خانه نوآوری و فناوری ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در رویداد، جهت ثبت‌نام و شرکت در سومین رویداد کانکت فروم  می‌توانند به این لینک مراجعه کنند. مهلت ثبت‌نام در این رویداد تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه، ۱۹ شهریورماه است. ظرفیت شرکت در این رویداد محدود است و اولویت با افرادی است که زودتر برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *