اخبار استارتاپی

رویداد نکست. فرصتی برای شناسایی و حمایت از ایده‌های مبتنی بر فناوری‌های نوظهور

رویداد نکست با هدف شناسایی و حمایت از ایده‌های مبتنی بر فناوری‌های نوظهور به‌منظور تحقق “رویای بعدی” پیشروان زیست‌بوم علم و فناوری برگزار می‌شود.

به گزارش اکوموتیو، رویداد نکست به منظور شناسایی و حمایت از این ایده‌های مبتنی بر فناوری‌های نوظهور به‌منظور تحقق “رویای بعدی” این پیشروان زیست‌بوم و به همت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی برگزار می‌شود.

مهم‌ترین هدف رویداد نکست گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه و تمرکز بر فناوری‌های پیشران است که در پیشرفت‌ها و نوآوری‌های امروز در حوزه‌های گوناگون و سیستم‌های مختلف پدیدار می‌شوند.

سایر اهداف رویداد تکامل و هم‌گرایی فناوری‌های مجزای پیشین برای حل چالش‌های اقتصادی، اجتماعی، محیطی و نهادی است که به‌عنوان پل ارتباطی برای تبادل کارآمد محصولات و خدمات در قالب زنجیره تأمین است.

محورهای جایزه نکست به شرح زیر است:

  • فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته
  • فناوری‌های اپتیک، کوانتوم و میکروالکترونیک
  • زیست‌فناوری و پزشکی دقیق
  • تراشه‌های کاشتنی ارتباط مغز و کامپیوتر و میکروالکترونیک
  • سلامت و مهندسی ژنتیک

 جایزه رتبه اول رویداد نکست ۵۰ میلیارد ریال و ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات، جایزه رتبه دوم رویداد ۳۰ میلیارد ریال و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات و جایزه رتبه سوم رویداد ۲۰ میلیارد ریال و ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات است.

طرح‌های ارسالی در رویداد نکست، باید ازسطح آمادگی فناوری حداکثر TRL4، ایده‌های با عمق فناوری بالا، استفاده از فناوری‌های نوظهور و نوآورانه، وجود بازار برای محصول نهایی و مشخصات شرکت‌های مخاطب رویداد، وجود حداقل ۳ محصول با سطح آمادگی فناوری حداقل TRL8 در سبد محصولات، فروش حداقل ۵ میلیارد تومان در سال منتهی به فراخوان و دارای ساختار سازمانی مدون و حداقل ۵ نفر نیرو در بخش تحقیق و توسعه برخوردار باشد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت رویداد در این لینک  مراجعه کنند.پوستر رویداد نکست

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *