اخبار استارتاپیمتفرقه

فراخوان حضور در نمایشگاه جیتکس برای شرکت‌های دانش‌بنیان

ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با انتشار فراخوان حضور در نمایشگاه جیتکس، از شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت می‌کند تا با حمایت این ستاد در «چهل و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جیتکس» (GITEX) که از ۲۳ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، حضور یابند.

به گزارش اکوموتیو، این ستاد برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و معرفی توانمندی‌های کشور در حوزه فناوری‌های نوین، از تمامی شرکت‌های فعال در زمینه‌های «امنیت سایبری»، «هوشمندسازی و اینترنت اشیا»، «ماهواره و سنجش از دور»، «مخابرات» و «ارتباطات» دعوت کرده است تا با شرکت در پاویون ایران در چهل و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جیتکس، محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

این ستاد در همکاری با نهادهای مرتبط، حمایت‌های ویژه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌دهد. این حمایت‌ها شامل کمک هزینه ۷۰ درصدی برای حضور در نمایشگاه، فضای اختصاصی برای برگزاری جلسات B2B با سرمایه‌گذاران و شرکای تجاری، و همچنین پوشش هزینه‌های جانبی مانند پذیرایی، هزینه رفت‌وآمد و اسکان یک نماینده از شرکت‌ها است.

شرکت‌های علاقه‌مند به فراخوان حضور در نمایشگاه جیتکس می‌توانند تا تاریخ اول مهرماه، رزومه شرکت خود را به ایمیل cct@isti.ir ارسال کنند.

این فراخوان با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، و با همکاری «سازمان توسعه تجارت ایران»، «مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری» و «ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری» برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس (GITEX)، به عنوان بزرگترین رویداد فناوری و استارتاپی در حوزه ICT، هر ساله میزبان شرکت‌های پیشرو از سراسر جهان است و فرصتی بی‌نظیر برای معرفی محصولات و خدمات در بازارهای جهانی و ایجاد ارتباطات با دیگر فعالان حوزه فناوری به شمار می‌رود.

پوستر فراخوان حضور در نمایشگاه جیتکس برای شرکت‌های دانش‌بنیان

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *