چندرسانه ای

ریورسانگ با شعار«الهام گرفته شده از خلاقیت» وارد بازار ایران شد

ریورسانگ پس از بررسی نیازمندی‌های بازار ایران، برای متحول کردن بازار لوازم جانبی موبایل در ایران، رسما ورود خود را به این کشور اعلام کرد

در ابتدا احسان تمیس، مدیرتحقیق و توسعه تیبافناور درباره محصولات ریورسانگ توضیح داد: این شرکت با عرضه‌ی طیف گسترده‌ای از محصولات و رعایت استانداردهای جهانی در تولید آنها خود را متعهد میداند محصولاتی را در کلاس کیفیت جهانی به دست کاربرانش برساند.

همچنین مدیرتحقیق و توسعه تیبافناور به کاربران این برند اطمینان داد خدمات پس از فروش ممتاز را دریافت خواهند کرد و تاکید کرد: برای بهبود تجربه کاربری با شرکت «لت می پی» همکاری داریم که علاوه بر گارانتی، خدمات دیگری مازاد بر خدمات پس از فروش ارائه خواهد شد تا تجربه خوبی برای مشتریان رقم زده شود.

ریورسانگ

دومین سخنران وو ون‌لی، معاونت فروش برند ریورسانگ شرح مختصری از تاریخچه فعالیت این شرکت در زمینه تولید تجهیزات و قطعات الکترونیکی داد: این شرکت با عرضه و تولید قطعات مخابرات و تلفن همراه در سال ۲۰۱۵ کار خود را آغاز کرد و هم‌اکنون با داشتن ۵۰۰ کارشناس و کارمند، ۳ کارخانه و ۲۶ خط تولید اتوماتیک در ۶۰ کشور محصولات خود را به فروش میرساند.

سپس هادی پروان، استراتژیست مارکتینگ ریورسانگ از روند تحقیق بازار شرکت تیبافناور برای وارد کردن محصولات ریورسانگ گفت: ریورسانگ حدود ۹ ماه بازار ایران را سنجید و پس از ۳ ماه مذاکره در نهایت با فافا قرارداد بستیم. به دلیل اینکه بازار فارس را بهتر می‌شناسیم ابتدا از  فارس و اصفهان شروع به بازاریابی کردیم و الان به همه شهرها ورود می‌کنیم.

پروان  اصلی‌ترین مزیت رقابتی این برند را حاشیه سود بالا محصولات ریورسانگ دانست و ادامه داد: شناخت بازار به طور تخصصی، کیفیت بالای محصولات، بازاریابی و برندینگ، پشتیبانی از زبان فارسی و همخوانی محصولات این شرکت با سیستم‌عامل های اندروید و IOS را میتوان از مزیت های این برند برشمرد.

درآخر بنیامین گلپور، مدیر دفتر ایران گارانتی Let me repair پیرامون مزایای این گارانتی روی برند ریورسانگ صحبت کرد و بیان کرد: خدمات این گارانتی بدین صورت است که حتی در صورت شکستگی و آب‌خوردگی، محصول شما را تعویض می‌کند و برای شارژرها و کابل شارژها گارانتی مادام العمر ارائه می‌دهد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *