ایده های آموزشایده های استارتاپی

معرفی آپ چیف: اپلیکیشن آموزشی آنلاین رایگان برای دانش‌آموزان کم برخوردار

آپ چیف، یک اپلیکیشن آموزشی آنلاین رایگان برای مشاوره تحصیلی و دانشگاهی به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته برای دانش‌آموزان کم‌درآمد است، روز پنجشنبه اعلام کرد که ابزاری جدید به معلمان مدارس راهنمایی و دبیرستان‌های تحت برنامه Title 1 ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل کنند که دانش‌آموزانشان حمایت تحصیلی لازم را دریافت می‌کنند.

این ابزار جدید که “آپ چیف برای معلمان” نام دارد، به معلمان امکان می‌دهد تا به دانش‌آموزان خود پشتیبانی یک‌به‌یک ارائه دهند. معلمان می‌توانند دانش‌آموزان را دعوت به ثبت‌نام در جلسات آموزشی کنند، کلاس‌ها ایجاد کنند و استفاده دانش‌آموزان از پلتفرم را نظارت کنند. پیش‌تر، دانش‌آموزان باید خودشان برای استفاده از خدمات آموزشی ثبت‌نام می‌کردند، اما با این محصول جدید، معلمان می‌توانند دانش‌آموزان را به جلسات آموزشی یک‌به‌یک معرفی کنند، بدون هیچ هزینه‌ای. در هفته‌های آینده، آن‌ها همچنین قادر خواهند بود جلسات آموزشی را به کل کلاس‌ها اختصاص دهند.

آپ چیف برای معلمان در دسترس آموزگاران مدارس راهنمایی و دبیرستان‌های تحت برنامه Title 1 است. برنامه Title 1 یک برنامه کمک فدرال است که به مدارس K-12 با بیشترین تعداد خانواده‌های کم‌درآمد کمک می‌کند.

حدود ۴۳ درصد از مدارس عمومی واجد شرایط دریافت بودجه Title 1 هستند و کمتر از ۵۰ هزار مدرسه از این برنامه بهره‌مند می‌شوند.

این ابزار جدید انتظار می‌رود به اپلیکیشن آموزشی آنلاین رایگان آپ چیف کمک کند تا دامنه کاربران خود را گسترش دهد، با دسترسی به دانش‌آموزانی که ممکن است از وجود خدمات رایگان مانند این اطلاع نداشته باشند یا فعالانه به دنبال کمک اضافی نباشند.

بنیان‌گذار اپ‌چیف، الی موری، به تک‌کرانچ گفت: «این محصول برای معلمان بسیار ارزشمند خواهد بود، زیرا به آن‌ها در انجام برخی از دشوارترین بخش‌های کارشان کمک می‌کند. دانش‌آموزان با شکاف‌های متفاوتی در مهارت‌های پایه‌ای به کلاس می‌آیند. معلمان باید تلاش کنند تا از همه دانش‌آموزان پشتیبانی کنند، اما زمان کافی برای حمایت فردی از هر دانش‌آموز وجود ندارد، و این دقیقاً جایی است که یک مربی می‌تواند کمک کند. ما از راه‌اندازی محصولی که به معلمان کنترل بیشتری می‌دهد، بسیار هیجان زده‌ایم.»

آپ چیف در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد، اندکی پس از فارغ‌التحصیلی موری از دانشگاه پنسیلوانیا. به عنوان یک دانش‌آموز کم‌درآمد سابق، او در طول دوران تحصیل خود با دسترسی به خدمات پشتیبانی تحصیلی مشکل داشت و می‌خواست راهی آسان فراهم کند تا دیگر دانش‌آموزان بتوانند هر زمان که به کمک نیاز دارند، حتی در ساعات دیرهنگام شب، به آن دسترسی داشته باشند.

موری گفت: «من توسط یک مادر مجرد بزرگ شدم و به عنوان یک مهاجر به ایالات متحده، مادرم اغلب نمی‌توانست به من در تکالیف مدرسه و درخواست‌های دانشگاه کمک کند. این مسئله تأثیر بزرگی بر زندگی من داشت. شرایط را بسیار دشوار کرد و متوجه شدم که اغلب در اواخر شب به کمک نیاز دارم، زمانی که واقعاً جایی نبود که بتوانم به آن مراجعه کنم.»

اپلیکیشن آموزشی آنلاین رایگان

اپلیکیشن آموزشی آنلاین رایگان آپ چیف اعلام کرده است که تاکنون بیش از ۱۹۰ هزار درخواست آموزش را از بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در سراسر ۵۰ ایالت آمریکا پاسخ داده است. جلسات آموزشی آنلاین ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته آپ چیف از طریق پیام‌رسان داخلی اپلیکیشن یا چت صوتی از طریق وب یا اپلیکیشن موبایل انجام می‌شود. آپ چیف بیش از ۳۰ موضوع از جمله ریاضی، علوم، زبان انگلیسی، تاریخ، علوم انسانی و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

مربیان می‌توانند با ثبت‌نام در وب‌سایت به عنوان داوطلب فعالیت کنند. داوطلبان حتی می‌توانند خود دانش‌آموز باشند؛ با این حال، آن‌ها باید حداقل در پایه نهم یا بالاتر باشند. در حال حاضر، حدود ۲۴۰۰ مربی در پلتفرم آپ چیف فعال هستند.

موری توضیح داد: «همه داوطلبان آپ چیف باید از فرآیند بررسی پیش‌زمینه، آموزش و دریافت گواهینامه عبور کنند تا بتوانند به عنوان مربی داوطلب فعالیت کنند. قبل از این که با دانش‌آموزی کار کنند، باید در هر موضوعی که قصد کمک به دانش‌آموزان در آن دارند، یک آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند.»

مشابه دیگر شرکت‌های فناوری آموزشی (EdTech)، این شرکت از GPT-4 شرکت OpenAI برای کمک به مربیان در ارائه بازخورد و گزارش‌های پیشرفت به دانش‌آموزان پس از اتمام جلسات استفاده می‌کند. در آینده، این شرکت همچنین قصد دارد از هوش مصنوعی برای کمک به مربیان در ایجاد مسائل تمرینی و ارائه خلاصه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی از جلسات دانش‌آموزان از طریق محصول آپ چیف برای معلمان استفاده کند.

موری اضافه کرد: «ما هیچ برنامه‌ای برای جایگزینی مربیان انسانی با مربیان هوش مصنوعی در آینده نزدیک نداریم.»

به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی، آپ چیف به کمک‌های خیریه، وام‌های بلاعوض و همکاری‌های پولی با مدارس، نواحی آموزشی و شرکت‌ها وابسته است. از جمله اهداکنندگان آن می‌توان به شرکت‌هایی مانند Atlassian، AT&T، بنیاد بیل و ملیندا گیتس، Guggenheim Capital، Goldman Sachs، J.P. Morgan، بنیاد Skyline و Verizon اشاره کرد.

اپلیکیشن آموزشی آنلاین رایگان آپ چیف با بیش از ۵۰ مدرسه همکاری کرده است و هر مدرسه یا سازمانی برای همکاری سالانه مبلغ ۱۰ هزار دلار پرداخت می‌کند، یا توسط یک اهداکننده یا شرکت حمایت می‌شود که این هزینه را به نمایندگی از آن‌ها پرداخت می‌کند. این شرکت همچنین از گروه زمستان ۲۰۲۱ Y Combinator فارغ‌التحصیل شده است.

در سال ۲۰۲۳، اپلیکیشن آموزشی آنلاین رایگان آپ چیف بیش از ۴ میلیون دلار از طریق خیریه و درآمد حاصل از همکاری‌های پولی جمع‌آوری کرد. این شرکت اعلام کرده که درآمد سالانه تکرار شونده (ARR) آن در حال حاضر ۸۴۰ هزار دلار است که تنها از همکاری‌های پولی و حمایت شده به دست می‌آید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *