اخبار استارتاپیاخبار حمل و نقل و لجستیکمتفرقه

باجه مجازی تیپاکس، آغاز فصلی جدید در تجارت الکترونیک

تیپاکس به سبد حمل‌کنندگان تاپین اضافه شد.

با پیوستن تیپاکس به مجموعه حمل کنندگان پلتفرم تاپین، تیپاکس صاحب یک باجه مجازی در تاپین شد!

از امروز، تمامی سرویس‌های متنوع تیپاکس، شرکت با سابقه در صنعت حمل‌ونقل با بیش از ۶۰ سال قدمت، از طریق پلتفرم تاپین در دسترس کابران قرار گرفت.

این همکاری، دریچه‌ای نو به سوی تجربه‌ای بی‌نظیر و کارآمد از خدمات لجستیک برای فروشگاه‌های آنلاین می‌گشاید و نویدبخش رونق بیشترکسب‌وکارهای آنلاین و بهبود اوضاع آن‌ها است.

تیپاکس با ارائه طیف وسیعی از سرویس‌ها، از جمله ارسال درون شهری (درب به درب)، ارسال بین شهری، ارسال بین‌المللی و همواره در تلاش بوده است تا نیازهای مختلف کسب‌وکارهارا برآورده سازد. حال با اتصال به پلتفرم تاپین، دسترسی به این سرویس‌های گوناگون آسان‌تر و کارآمدتر از همیشه خواهد بود.

تاپین با ایجاد یک بستر یکپارچه و کاربرپسند، تجربه‌ای متفاوت را برای فروشگاه‌های آنلاین رقم می‌زند. با استفاده ازتاپین، فروشگاه‌ها به صورت خودکار به تیپاکس متصل می‌شوند و یک “باجه‌ی مجازی تیپاکس” در اختیار آنها قرار میدهد.

این باجه مجازی، امکان مدیریت کامل فرآیند ارسال ودریافت مرسوله، پیگیری آنلاین مراحل ارسال، مشاهده‌ی گزارش‌های مالی، و ارتباط مستقیم با پشتیبانی تیپاکس رابه صورت متمرکز و آسان فراهم می‌کند.

با این امکان، دیگر فروشگاه‌ها نیازی به مراجعه حضوری، پر کردن فرم‌های کاغذی، و پیگیری‌های زمان‌بر ندارند.

همچنین صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به راحتی و از داخل منزل یا محل کار خود،تمامی امور مربوط به ارسال مرسولات را انجام دهند که در زمان و هزینه‌ها آنها صرفه‌جویی قابل توجهی میشود.

این همکاری نه تنها به سود فروشگاه‌های آنلاین است، بلکه باافزایش سرعت و کارایی خدمات ارسال، به بهبود رضایت مشتریان و در نهایت به رونق بیشتر بازار تجارت الکترونیک منجر خواهد شد.

تاپین و تیپاکس با این همکاری استراتژیک، گامی مهم در جهت توسعه و پیشرفت کسب‌وکارهای آنلاین برداشته‌اند و فصل جدیدی را در دنیای تجارت الکترونیک آغاز کرده‌اند. همچنین تاپین در یک کمپین باشعار “تیپاکسی نو، برای تو”، به فروشگاه‌ها قول تجربه‌ای متفاوت، آسان و کارآمد تیپاکس را داده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *