اخبار استارتاپی

تی‌سی‌اچ از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرد

تی‌سی‌اچ با رونمایی از جدیدترین فناوری‌های پوشیدنی تحول جدیدی در بازار فناوری ایران رقم زد.

روز چهارشنبه ۲ام آبان ۱۴۰۳، شرکت تی‌سی‌اچ طی مراسمی در هتل اسپیناس تهران، از جدیدترین نسل ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرد. 

این رویداد با حضور رسانه‌ها و فعالان برجسته حوزه تکنولوژی برگزار شد و چهره‌های شاخصی همچون ابوالفضل حیدر، مدیرعامل TCH، مهدی اسدی، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، و رضا گرانمایه، مدیر برند TCH، به سخنرانی پرداختند. 

هدف اصلی این مراسم، معرفی دو مدل جدید ساعت‌های هوشمند HD1 و HD2 و یک انگشتر هوشمند بود که به گفته مدیران شرکت، گام مهمی در توسعه تکنولوژی پوشیدنی در بازار ایران است.

ابوالفضل حیدر، مدیرعامل شرکت کسری پارس و بزرگترین وارد کننده محصولات تی‌سی‌اچ و خدمات گارانتی  به اهمیت همگامی ایران با سایر کشورهای دنیا در استفاده از نوآوری و تکنولوژی‌های روز دنیا اشاره کرد و گفت: تی‌سی‌اچ همواره تلاش کرده است تا محصولاتی را ارائه دهد که در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسب‌تری برای مصرف‌کنندگان داشته باشند. او همچنین به دستاوردهای قبلی شرکت در بازار ایران اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که مدل‌های جدید بتوانند موفقیت‌های بیشتری برای این برند به همراه داشته باشند.

رضا گرانمایه، مدیر برند تی‌سی‌اچ، با اشاره به اهمیت خدمات پس از فروش گفت: TCH همیشه با تمرکز بر نیازهای مشتریان، محصولاتی باکیفیت و اقتصادی ارائه می‌دهد و هدف ما این است که تمامی نگرانی‌های مشتریان پس از خرید به‌طور کامل برطرف شود.

اهورا نیازی درحال معرفی رینگ هوشمند تی‌اس‌اچ

در ادامه این رویداد از دو مدل ساعت هوشمند جدید، HD1 و HD2 و یک‌ انگشتر هوشمند، R10 رونمایی شد. 

این ساعت‌ها با امکاناتی مانند حسگرهای سلامت، قابلیت‌های ورزشی متنوع، و پشتیبانی از زبان فارسی به بازار معرفی شدند. گرانمایه با تأکید بر ویژگی‌های برجسته این ساعت‌ها، آنها را محصولاتی ارزشمند برای کاربرانی دانست که به دنبال کیفیت و قیمت مناسب هستند.

طبق اعلام تی‌سی‌اچ، iRing R10 اطلاعات سلامتی کاربر را از جمله تعداد قدم‌ها، کالری‌ مصرف‌شده، ضربان قلب و میزان اکسیژن خون را پایش می‌کند. از دیگر قابلیت‌های مهم این حلقه، پایش خواب است که اطلاعاتی نظیر زمان خواب، HRV (تغییرات ضربان قلب در خواب) و سطح اکسیژن خون را ارائه می‌دهد.

در بخش پایانی رویداد، اهورا نیازی به معرفی دقیق ویژگی‌های فنی محصولات پرداخت و از پیشکسوتان حوزه تکنولوژی تقدیر شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *