اخبار استارتاپیمتفرقه

برگزاری کمپ ملی بازاریابی در منطقه بین‌المللی نوآوری ایران

کمپ ملی بازاریابی، با هدف کمک به رفع چالش‌ها و موانع شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، بهمن ماه امسال و به مدت سه روز، در منطقه نوآوری ایران برگزار می‌شود.

با آغاز فرآیند ثبت‌نام دومین کمپ ملی بازاریابی در منطقه بین‌المللی نوآوری ایران، زمینه برای معرفی محصولات دانش‌بنیان و رفع چالش‌های تجاری ساز و فروش این کسب و کارها، فراهم می‌شود.

کمپ ملی بازاریابی، دومین کمپ ملی آموزشی منطقه بین‌المللی نوآوری ایران در حوزه فروش و بازاریابی است که با هدف حل چالش‌های فروش شرکت‌های دانش‌بنیان در روزهای ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد. این رویداد، یک کمپ آموزشی با حضور صاحب نظران و متخصصان حوزه بازاریابی و راهبردهای فروش است و در قالب آن، به روش‌ها و اصول بازاریابی پرداخته می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این رویداد با حضور در رویدادهای عملی، ضمن شناخت ابزارهای دیجیتال، شناخت راهبردهای پیشرفته بازاریابی، با چگونگی بررسی و تحلیل دیتاها آشنا می‌شوند.

یکی دیگر از بخش‌های این کمپ سه روزه، تعامل و شبکه‌سازی تجاری بین کسب‌وکارها و نیز آشنایی با مدل‌های تطبیقی جهانی شامل یادگیری از تجربیات موفق شرکت‌های بین‌المللی و تطبیق آن با بازار ایران است.

دومین کمپ ملی بازاریابی، با هدف توسعه بازار کسب و کارهای دانش‌بنیان در حالی به میزبانی منطقه بین‌المللی نوآوری ایران برگزار می‌شود، که اولین کمپ ملی آموزشی این حوزه دی‌ماه سال گذشته و با موضوع فروش در پارک فناوری پردیس برگزار شده بود.

بازاریابی تطبیقی یا مبدل به‌عنوان یکی از رویکردهای نوین بازاریابی، راه‌حلی جامع برای مواجهه با چالش‌های بحران‌های اقتصادی، تحریم‌ها، و نوسانات بازار ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام یا کسب اطلاعات تکمیلی، تا دهم بهمن‌ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند به سایت کارنو مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۷۶۲۵۱۰۶۵ تماس حاصل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *