رپرتاژ

تبلیغ کن مثل حرفه‌ای‌ها: فقط با یک ابزار ساده!

در یک چشم به هم زدن مخاطبان را مجذوب خود کنید. این کاری است که ابزار‌های تبلیغاتی دیجیتالی برای شما در دنیای پر هیاهوی امروزی انجام می‌دهند. روش‌های مختلف بازاریابی، همگی به برندها کمک می‌کنند تا مخاطبان را به سمت خود بکشانند. با تبلیغات جلب مشتری و پیشی گرفتن از سایر رقبا امکان پذیر می‌شود. اما برای دستیابی به این هدف نیاز به صرف هزینه‌های هنگفت نیست. با ابزار‌های تبلیغاتی ساده هم می‌توانید تاثیری شگفت انگیز بر روی مخاطبان به جای بگذارید.

جذب تبلیغات

تاثیر ابزارهای تبلیغاتی بصری بر روی مخاطب

تبلیعات بصری می‌تواند در کسری از ثانیه توجه مخاطب را به خود جلب کند و پیام خود را به مخاطب برساند. این در حالی است که برای پردازش متن و درک مفهوم آن زمان چندین برابر طولانی‌تر باید سپری شود. امروزه ساخت تابلو روان ، نمایشگر‌های دیجیتال و بیلبورد‌های سه بعدی همگی برای تبلیغات شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ابزارها بیشترین بازدهی را در جذب مخاطب و افزایش آمار سود به جای می‌گذارند. از دلایل تاثیر گذاری این ابزارهای تبلیغات بصری، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تبلیغات محیطی

هزینه کم؛ بازدهی بالا

یکی از اصلی‌ترین مزایای تبیلغات با ابزارهای دیجیتال، هزینه کم آن‌ها در دراز مدت است. در این ابزار‌ها بدون نیاز به صرف هزینه اضافه، می‌توانید محتوای تبلیغاتی خود را به سادگی تغییر دهید. برخلاف تبلیغات چاپی، هر بار به روزرسانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. در طولانی مدت، ابزار‌های تبلیغاتی نوین، مقرون به صرفه‌تر از روش‌های تبلیغاتی سنتی هستند. سرمایه گذاری اولیه کم و همچنین هزینه نگهداری پایین، امکان استفاده از این شیوه‌های بازاریابی را برای کسب و کارهای مختلف فراهم می‌کند.

جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش

نمایشگر‌های دیجیتال از جادوی رنگ و تصویر برای جلب توجه مخاطب استفاده می‌کنند. جذابیت‌های بصری و گرافیکی مشتریان را ترغیب می‌کند تا وارد فروشگاه شما شوند. تبلیغات متحرک و پویا توجه سرنشینان خودرو و عابران پیاده از هر گروه سنی را به سمت خود می‌کشاند. نزدیک بودن فروشگاه به محل نصب تابلو تبلیغاتی نیز باعث تصمیم گیری در لحظه و مراجعه به فروشگاه شما می‌شود.

مقاوم در برابر شرایط محیطی گوناگون

ابزارهای تبلیغاتی دیجیتال با مقاومت بالایی که در برابر شرایط مختلف محیطی دارند؛ از سایر روش‌های تبلیغاتی پیشی می‌گیرند. قطعی اینترنت و فیلتر شدن، تاثیری بر روی روند بازاریابی با تابلو‌های تبیلغاتی ندارد. این ابزار‌ها همچنین در برابر شرایط آب و هوایی نا مساعد نیز مقاومت بالایی دارند. در اثر وزش باد شدید، بارش برف و تگرگ آسیبی به ساختار این نمایشگرها وارد نمی‌شود. این در حالی است که بیلبوردهای چاپی به سرعت در اثر نور خورشید یا بارش باران و برف، آسیب می‌بینند.

افزایش مشهوریت برند

در جهان امروزی تمامی کسب و کار‌ها و حتی افراد به دنبال راهی هستند تا خود در دنیای پیرامون خود معرفی کنند. مشهوریت برند و شناخته شدن در بین شمار زیادی از رقبا، یکی از کلیدی‌ترین فاکتور‌ها برای موفقیت یک کسب و کار به حساب می‌آید. وجود تبلیغاتی با کیفیت بالا در سطح شهر، اعتبار و ارزش برند را در نزد مخاطبان افزایش می‌دهد. به علاوه کمک به ساخته شدن تصویری ماندگار از برند در ذهن مخاطب می‌کند.

یکپارچه سازی روش‌های مختلف تبلیغاتی

این تابلو‌های دیجیتالی به ظاهر ابزار تبلیغاتی ساده‌ای به نظر می‌آیند؛ در صورتی که امکان یکپارچه سازی با شبکه‌های اجتماعی را دارند. این ویژگی قدرت این روش بازاریابی را افزایش می‌دهد و تاثیر پر رنگ‌تری از خود در ذهن مخاطب به جای می‌گذارد. ایجاد هماهنگی بین تبلیغات فیزیکی و دیجیتالی با نمایش هشتگ یا QR کد اختصاصی برند امکان پذیر می‌شود.

تبلیغات ارزان

تبلیغاتی به وسعت یک شهر

ابزارهای تبلیغاتی دیجیتال، تبلیغات برند شما را در سطح شهر نمایش می‌دهند. پویایی محتواهای تبلیغاتی باعث افزایش بازدید از آن می‌شود. ابعاد بزرگ نمایشگر‌های دیجیتال نیز توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. تابلو روان به عنوان یکی از ساده‌ترین ابزار‌های تبلیغاتی، با نمایش محتوایی انیمیشنی و پویا، تاثیر به سزایی بر روی مخاطب دارد.

جذب مشتری با ابزارهای تبلیغاتی دیجیتال

ابزارهای تبلیغاتی دیجیتال با قابلیت‌های منحصر به فردی که دارند؛ امروزه بخش اعظم صنعت تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند. بازدهی بالا این ابزارهای تبلیغاتی در جذب مشتری و آمار فروش، باعث محبوبیت روز افزون آن‌ها می‌شود. شما با انجام راهکارهای زیر، می‌توانید این تاثیرگذاری را به حداکثر برسانید:

انتخاب محل استراتژیک برای نصب

محل نصب، میزان دیده شدن تبلیغ را به طور مستقیم مورد هدف قرار می‌دهد. حتی اگر شما بهترین محتوای تبلیغاتی را داشته باشید؛ اما در جایی نامناسب نصب شود؛ بی اثر خواهد بود. تابلو‌های تبلیغاتی باید در محل‌های استراتژیک که عبور و مرور افراد زیاد است؛ نصب شوند. از بهترین انتخاب‌ها برای نصب نمایشگر‌های دیجیتال، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میادین شلوغ و خیابان‌های پر تردد
  • ورودی فروشگاه‌های بزرگ
  • مراکز خرید و پاساژ‌ها
  • ایستگاه‌های مترو و اتوبوس

طراحی جذاب و حرفه ای

با پیدا کردن محل نصب و خریداری نمایشگر دیجیتال، کار شما به پایان نمی‌رسد. باید محتوای تبلیغاتی شما به قدری جذاب باشد که مشتری ناخودآگاه برای خرید ترغیب شود. در طراحی حرفه‌ای، حتی برای هر ماژول تابلو روان نیز برنامه ریزی مشخصی وجود دارد. کمک گرفتن از طراحان حرفه‌ای باعث می‌شود تا به تبلیغاتی با جذابیت بالا دسترسی داشته باشید. محتوای تبلیغاتی باید واضح باشد و بدون پیچیدگی‌های مضاعف، پیام خود را به مخاطب برساند.

ترکیب رنگ‌ها، نوع و اندازه فونت؛ همگی بر روی گیرایی یک تبلیغ تاثیر می‌گذارند. در جهان امروزی تبلیغاتی موفق است که بتواند کوتاه و در عین حال گویا باشد.

نمایشگر تبلیغاتی

همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا

در دنیایی که تکنولوژی با سرعتی بی سابقه در حال پیشروی است؛ اکثر کسب و کار‌ها تصور می‌کنند برای موفقیت باید از روش‌های گران قیمت برای تبلیغات استفاده کنند. در حالی که ابزارهای تبلیغاتی ساده و کاربر پسند می‌توانند نتایج موثرتری از خود به جای بگذارند. بازگشت سرمایه در کوتاه مدت با درصد بالا با استفاده از این تابلو‌های تبلیغاتی امکان پذیر می‌شود. امکان ارتقا و به روزرسانی بعد از گذشت چندین سال نیز وجود دارد.

تبلیغات هوشمند؛ راهی برای جذب مشتری بیشتر

در دنیای امروزی، افراد روزانه با حجم انبوهی از اطلاعات جدید مواجه می‌شوند. در این بحبوحه برای متمایز شدن و ماندگاری در ذهن مخاطب می‌توانید از ابزار‌های تبلیغاتی ساده اما هوشمندانه بهره ببرید. نمایشگر‌های دیجیتال و انواع مختلف تابلو‌های تبلیغاتی مثل تابلو روان، یکی از قدرتمندترین روش‌های تبلیغاتی به حساب می‌آیند. این نمایشگر‌ها راهکاری کم هزینه ولی پر بازده برای افزایش فروش و شناخت برند به حساب می‌آیند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *