رپرتاژ

مدیا آرشیو از طراحی جدید سایت خود رونمایی کرد

پس از استقبال از پلتفرم مدیا آرشیو در حوزه مدیریت تبلیغات محیطی، حالا نوبت به ارتقای یکی از سرویس‌های قدیمی و محبوب این مجموعه رسیده است؛ سرویس رصد و آرشیو آگهی‏های تبلیغاتی تلویزیونی، رادیویی و شبکه پخش خانگی با چهره‌ای تازه و قابلیت‌هایی به‌روز، دوباره در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

در این سرویس، کاربران می‌توانند آگهی‏‏های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیونی، رادیویی و VOD را مشاهده کرده، زمان پخش، برند سازنده، آژانس تبلیغاتی تولیدکننده و جزئیات هر آگهی را بررسی کنند. همچنین، امکان رأی‌دهی به تیزرها و انتخاب برترین تبلیغات هر ماه، از جمله ویژگی‌هایی است که کاربران قدیمی مدیا آرشیو به خاطر آن بازمی‌گردند.

اکنون مدیا آرشیو دو خدمت اصلی را ارائه می‌دهد. پلتفرم ” تبلیغات محیطی برای مشاهده، انتخاب، برنامه ریزی و استعلام قیمت بیلبوردها و رسانه‌های شهری و سرویس تیزرهای تلویزیونی برای مشاهده، تحلیل و مقایسه تبلیغات پخش‌شده از شبکه‌های صداوسیما و شبکه پخش خانگی با طراحی جدید، رابط کاربری روان‌تر و عملکرد سریع‌تر، کاربران می‌توانند تجربه بهتری از آرشیو بزرگ‌ترین کمپین‌های ویدیویی ایران داشته باشند.

نسخه جدید سرویس تیزرهای تبلیغاتی را از طریق tv.mediaarshiv.ir مشاهده قابل مشاهده و دسترسی است. 

 

صفحه اول سایت مدیاآرشیو
نمایی از سرویس جدید سایت مدیاآرشیو

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *