اخبار استارتاپی

برگزاری بزرگترین گردهمایی حوزه فناوری در ایران

دبیر سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری: سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود، 500 شرکت کننده داخلی و خارجی حضور دارند.

دبیر سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری با بیان این‌که این کنفرانس بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان در حوزه علم و فناوری به شمار می‌رود، گفت: در سی و پنجمین دوره آن که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود، ۵۰۰ شرکت کننده داخلی و خارجی حضور دارند.

دکتر خاکباز در نشست خبری امروز زمان برگزاری سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری را از ۱۱ تا ۱۴ شهریور ماه دانست و گفت: این کنفرانس سالانه در یکی از کشورها برگزار می‌شود که میزبانی (IASP ۲۰۱۸) با رای اکثریت اعضای انجمن جهانی پارک‌های علم وفناوری به ایران واگذار شد.

به گفته‌ی وی از ۸۵ عضو انجمن‌های جهانی پارک‌های علم و فناوری، ۷۳ رای برای میزبانی ایران جهت برگزاری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بوده است.

وی محل برگزاری این کنفرانس در سال ۲۰۱۹ را در کشور فرانسه دانست و یادآور شد: این کنفرانس بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان در حوزه علم و فناوری به شمار می‌رود و در سی و پنجمین دوره‌ی آن که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود، ۵۰۰ شرکت کننده‌ی داخلی و خارجی حضور دارند.

خاکباز با بیان این‌که شرکت‌کنندگان خارجی از ۵۰ کشور خارجی هستند، خاطرنشان کرد: موضوع اصلی این دور از کنفرانس “به سوی شهرها و جوامع پایدار: پرورش و ترویج اکوسیستم‌های نوآوری” تعیین شده است.

دبیر سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری، نوآوری باز و چالش‌های پیش روی پارک‌ها، بازسازی ساختارهای قدیمی برای شکل‌گیری شهرهای مولد و بهره‌ور و چگونگی جذب نخبگان در شهرها و پارک‌ها را از محورهای فرعی این کنفرانس نام برد.

خاکباز، تعداد مقالات ارسال‌شده به دبیرخانه‌ی این کنفرانس را ۱۵۸ خلاصه‌ی مقاله از ۳۰ کشور دانست که از این تعداد ۵۳ مقاله برای ارائه انتخاب شد. ۲۷ مقاله از این تعداد از ۲۰ کشور جهان است.

وی برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی را از برنامه‌های جنبی این کنفرانس دانست.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *