اخبار استارتاپی

برگزاری رویداد جذب سرمایه تکنووست

اداره سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس با هدف تسهیل فرآیند جذب سرمایه و تأمین منابع مالی برای شرکت‌های عضو پارک پردیس و اراضی وابسته، رویداد جذب سرمایه تکنووست را به کارگزاری سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن برگزار می‌کند.

رویداد جذب سرمایه تکنووِست به گزارش اکوموتیو، به‌عنوان بستری تخصصی، فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردها و توانایی‌های شرکت‌های عضو پارک به سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه فراهم می‌کند. این شرکت‌ها می‌توانند علاوه بر جذب سرمایه، شرایط لازم برای توسعه و گسترش فعالیت‌های خود را در این رویداد بررسی و ارزیابی کنند.

در این رویداد، چهار محور اصلی عبارتند از: حمایت از تهیه و تدوین محتوای مورد نیاز سرمایه‌گذاران (مانند Pitch Deck، طرح‌های امکان‌سنجی و برنامه کسب‌وکار)، معرفی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه شرکت‌ها، ارائه طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران، و ایجاد ارتباط و تعامل بین صاحبان کسب‌وکارهای فناور و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای.

مراحل برگزاری این رویداد شامل ثبت‌نام، غربالگری اولیه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، منتورینگ، پیش‌ارائه، غربالگری ثانویه و در نهایت برگزاری رویداد دمودی است.

۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ آخرین مهلت ثبت‌نام در این رویداد است؛ متقاضیان میتوانند جهت ثبت‌نام به این لینک مراجعه کنند. همچنین میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۳۹۴۱۵۷ تماس بگیرند.

پوستر برگزاری رویداد جذب سرمایه تکنووست

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *