اخبار استارتاپی

رویداد نوآوری باز در کسب و کارها (O.I day) برگزار می‌شود.

رویداد نوآوری باز در کسب و کارها با موضوع کارآفرینی و نوآوری توسط پلت فرم نوآوری باز و جمع سپاری پرابلم برگزار می‌شود.

نوآوری باز و جمع سپاری یکی از مفاهیم پراهمیت و کاربردی نوآوری است که امروز به عنوان یکی از الزامات کسب و کار های موفق مطرح و به کار گرفته شده است. امروزه بسیاری از کسب و کار های موفق سعی می‌کنند تا با استفاده از نوآوری باز و جمع سپاری سرعت رشد کسب و کار خود را افزایش داده و چالش‌های پیش روی خود را حل نمایند. نوآوری باز در حوزه‌های مختلفی مانند: طراحی و توسعه محصول، بازاریابی، جمع آوری داده، تحقیق و توسعه، تولید و … کاربرد دارد.

رویدادO.I.day  یا روز نوآوری باز قصد دارد تا مفاهیم، تجربیات، روش‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های نوآوری باز را بررسی و منتقل کند و هم‌چنین سعی می‌کند تا علاوه بر بیان مفاهیم و مدل‌های نوآوری باز و جمع‌سپاری ، تجربه‌های موفق و ناموفق کسب و کار های داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار دهد و شبکه‌ای از مدیران و کارآفرینان، کسب و کار ها و علاقه‌مندان پیشرو در حوزه‌ی نوآوری بسازد.

مخاطبان این رویداد شامل: مدیران و رهبران کسب و کار، مدیران سازمان‌ها، بنیان‌گذاران استارتاپ ها، مدیران نوآوری، مدیران شتابدهنده ها و صندوق های سرمایه گذاری، فعالان و متخصصین حوزه نوآوری می‌شود.

از سخنرانان در این رویداد می‌توان به دکتر روح‌الله رحمانی(مدیر نوآوری دیجیکالا)، مهندس کاوه یزدی فر(مدیر نوآوری، پروژه تهران هوشمند)، مهندس مهرداد زاده حیدری(معاون فروش و توسعه بازار شرکت نفت پارس)، دکتر میرسامان پیشوایی(عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت) اشاره کرد.

باشگاه کارآفرینی تیوان، دیجیکالا، شرکت نفت پارس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موسسه دانش بنیان برکت، بنیاد ملی نخبگان، جاب ویژن، اکوموتیو، مستر میوه و بامارو از حامیان این رویداد هستند.

این رویداد در روز پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۹۷ از ساعت ۱۵ الی ۱۹ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیش‌تر به این آدرس مراجعه کنند.

رویداد نوآوری باز در کسب و کارها (O.I day)
رویداد نوآوری باز در کسب و کارها (O.I day)
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *