اخبار استارتاپی

دومین دوره لیگ اینترنت اشیا در منطقه شمال غرب برگزار شد

دومین دوره لیگ اینترنت اشیا کشور ، با هدف شناسایی تیم‌های علاقه‌مند و توانمند در سراسر کشور و حمایت از آن‌ها، در مناطق مختلف کشور برگزار می‌شود.

دومین دوره لیگ اینترنت اشیا منطقه شمال غرب به میزبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی با حضور تیم‌های شرکت‌کننده، داوران و نماینده مرکز نوآوری اینترنت اشیا کشور در تبریز برگزار شد.

در این رویداد که با شرکت هشت تیم برگزار شد، ابتدا هر یک از تیم‌ها به مدت پنج دقیقه طرح خود را ارائه دادند و در پایان هر ارائه داوران با پرسش‌هایی به ارزیابی طرح و امتیازدهی پرداختند.

ایده‌های شرکت‌کننده در رویداد

ایده‌های کنترل آثار ناشی از استرس و اضطراب‌های روحی، لباس هوشمند جهت کاهش تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای، ارسال آگهی‌ها با توجه به موقعیت جغرافیایی، پرداخت آنلاین، خودروی هوشمند، مدیریت هتل و همیار شناگر در این رویداد مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند.

برگزاری مرحله‌ی فینال در تهران

در رویداد لیگ اینترنت اشیا که با همکاری دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز نوآوری اینترنت اشیا ایران برگزار می‌شود، ابتدا تیم‌های مناطق مختلف کشور از جمله شمال، غرب، شرق، جنوب و مرکز کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند و سپس تیم‌های اول تا سوم هر منطقه در مرحله فینال که آذرماه امسال در تهران برگزار می‌شود، مقابل داوران و سرمایه گذاران با هم رقابت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری لیگ اینترنت اشیا کشور، شناسایی تیم‌های علاقه‌مند و توانمند در سراسر کشور و حمایت از آن‌ها است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *