اخبار استارتاپی

الهام بخشی به کارآفرینان فناوری، ماموریت اصلی هم آوا

مجموعه ی هم آوا از طریق پرورش کسب و کارهای نوآورانه، رشد کسب و کار، تحقیق و توسعه فناوری های نوین و توسعه زیست بوم و فرهنگ کارآفرینی خدماتی را به شرکت ها ارائه می دهد.

هم آوا الهام بخش کارآفرینان فناوری است که آرزوی خود را زندگی می کنند؛ این مجموعه از طریق پرورش کسب و کارهای نوآورانه، رشد کسب و کار، تحقیق و توسعه فناوری های نوین و توسعه زیست بوم و فرهنگ کارآفرینی، حلقه کاملی از خدمات به شرکت‌ها در پروسه تبدیل ایده به یک کسب و کار بزرگ را ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت هم آوا؛ این مجموعه در سال ۹۷ و با هدف افزایش قدرت، سرعت و هم‌افزایی برای نیل به اهدافی نوین، از ادغام بازیگران اصلی زیست بوم کارآفرینی کشور یعنی “آواتک” (اولین شتاب دهنده کشور)، “شزان” (شتاب‌دهنده سخت افزاری در زمینه فناوری‌های همگرا)، زاویه (فضای کار اشتراکی) و نوآوا (ارائه خدمات تخصصی به استارتاپ ها) در محل کارخانه نوآوری آزادی شکل گرفت.

در سال جدید و با توجه به وحدت ملی برای رونق تولید، هم‌آوا فضای بسیار مناسبی برای اتصال شرکت‌هایی از صنایع گوناگون به اکوسیستم نوآوری و دسترسی به استارت آپ ها جهت حل نیازهای تحقیق و توسعه و چالش‌های نوآوری سازمان‌ها برنامه ریزی کرده است. مدیران این شرکت با سالها تجربه کارآفرینی، در تعامل با شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ به تقویت نوآوری در صنایع کشور اهتمام داشته و از طرفی با فراهم کردن فضای کاری اشتراکی با امکانات کافی برای استارت آپ ها به هم‌افزایی بین تیم ها و ایجاد یک شبکه هوشمند کمک می نمایند.

طراحی و توسعه محصول، شبکه سازی و اتصال بازار، سرمایه گذاری مشترک، مشارکت در پروژه های نوآوری در محصول و خدمات، مشاوره تخصصی کسب و کار، خدمات مالکیت فکری، خدمات دانش بنیانی، مشاوره تخصصی فنی، تامین سرمایه پیش بذری و بذری، آموزش های اولیه و پیشرفته کسب و کار، خدمات آزمایشگاهی، خدمات اخذ مجوزها و استانداردهای لازم، سبد گردانی (مدیریت پورتفولیو)، مشاوره منابع انسانی، مشاوره بهبود و تطابق محصول و بازار، مشاوره استراتژی های بازاریابی، طراحی و اجرای مسیر نوآوری فناورانه، تحقیقات بازار و بازارسنجی، همه و همه بخشی از فعالیت‌های هم آوا در مسیر توسعه کسب و کار می باشد.

شایان ذکر است تاکنون تیم‌های متعددی تحت برنامه های شتابدهی آواتک و شزان مورد حمایت‌های مالی و دانشی هم آوا قرار گرفته و به زودی فراخوان جذب تیم های استارت آپی منتشر خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *