عصر امروز، عصر محتوا است. استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا را باید نه به عنوان یکی از گزینه ها، بلکه به عنوان بهترین گزینه و شاید گاهی تنها گزینه برای ارتباط با مشتریان و مخاطبان، در نظر گرفت.
در دوران جدید، مباحثی مانند تبلیغات، روابط عمومی و حضور در شبکه های اجتماعی، نه به عنوان شاخههایی دارای هویت مستقل، بلکه به عنوان زیرمجموعهی کوچکی از دانش استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا مورد توجه قرار میگیرند.
درس استراتژی محتوا و روش های بازاریابی محتوا برای چه کسانی مفید است؟
ما در زمان تدوین طرح اولیهی این درس، سه گروه مخاطب را (به ترتیب اولویت) در نظر گرفتهایم:
گروه اول: کسانی که قرار است در محیط کسب و کار خود، در موقعیت یک استراتژیست محتوا فعالیت کرده و یا روش های بازاریابی محتوا را به صورت جدی مورد استفاده قرار دهند.
گروه دوم: مدیران و سرپرستانی که شاید حوزهی کاری آنها فراتر از بحث بازاریابی و تبلیغات و سایر بحثهای مرتبط با استراتژی محتوا باشد، اما ترجیح میدهند زبان مشترکی با فعالان حوزه محتوا در سازمان خود (یا شرکتهای پیمانکار) داشته باشند و مطمئن شوند که برنامه ها و استراتژیهایی که برای تولید محتوا و ارائه محتوا تدوین و اجرا میشود، با خواسته های آنها همراستا است.
گروه سوم: کسانی که شاید هرگز به صورت مستقیم و عملیاتی با بحث بازاریابی محتوا یا استراتژی محتوا و یا فلسفه محتوا درگیر نشوند، اما میخواهند از طریق آشنایی کلی با این حوزه، درک بهتری از دنیای اطراف خود، اقتصادهای جدید در حال شکلگیری و روندهای آتی حوزه آموزش، اطلاع رسانی و تبلیغات، پیدا کنند.
سرفصل ها:
- سیری در جنگل محتوا
- استراتژی-استراتژی محتوا
- تاکتیک-تکنیک
- ابزار-فلسفه
- استراتژی محتوا
- تولید-خلق محتوا
- توزیع محتوا
- ترویج محتوا
- شاخص های سنجش عملکردی در استراتژی محتوا
- کارگاه عملی تدوین استراتژی محتوا
کارگاه آموزشی استراتژی محتوا با تدریس یاور مشیرفر(مدیر ارشد محتوا نیک استارتر) به مدت ۸ ساعت و در روزهای پنجشنبه ۳ مرداد از ساعت ۹ الی ۱۳ و جمعه ۴ مرداد از ساعت ۹ الی ۱۳ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده فیزیک توسط آکادمی اکوموتیو برگزار می شود.
علاقه مندان جهت ثبت نام از طریق فرم زیر اقدام نمایید: