اخبار استارتاپی

فراخوان شناسایی شریک تجاری جهت ارائه درگاه فروش اینترنتی

شرکت ملی پست از شرکت های فعال در تولید و ارائه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و خدمات مرکز تماس در راستای انتخاب شریک تجاری در حوزه تجارت الکترونیک دعوت به عمل آورد.

لیمو HR

شرکت ملی پست در نظر دارد بر اساس رویکرد جدید مبتنی بر توسعه و ارائه سرویس های نوین و به استناد بند ۱۱ ماده ۵ اساسنامه با موضوع «نظارت بر قبول، حمل و رهسپاری و توزیع کلیه مرسولات خرید و فروش اینترنتی و همچنین مدیریت وجوه حاصله در سطح داخلی و بین المللی (درگاه) به منظور تحقق شاخص های سرعت، دقت و امنیت مطابق استانداردهای تعیین شده» با مشارکت بخش خصوصی نسبت به برون سپاری موضوع تولید و بهره برداری از سامانه ی جامع تجارت الکترونیک در قالب مشارکت اقدام نماید.

براساس فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مشارکت تأمین و ارائه زیرساخت‌های نرم‌افزاری بر عهده شرکت‌کننده و بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.

از کلیه شرکت‌های دارای صلاحیت و تجربه دعوت می‌شود حداکثر طی مدت ۱۴ روز کاری (پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۶/۵/۹۸) نسبت به ارسال مدارک، مستندات و پیشنهادات خود اقدام نمایند.

برای کسب اطلاع بیش تر به این آدرس مراجعه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *