طی ۱۰ روز آینده مدل جدید ارائه سرویس به کاربران زرین پال به صورت عمومی رونمایی می شود؛ این مدل برای تمامی کاربران قابل مشاهده است و آنان می توانند نظرات خود را به زرین پال منتقل کنند. مدیرعامل زرین پال با اعلام این خبر گفت: «این مدل کارمزدی تا پایان سال به تدریج برای تمامی پذیرندگان زرین پال اجرایی خواهد شد.»
مصطفی امیری توضیح داد: «با اجرایی شدن مدل کامل پرداخت یاری برای پذیرندگان، مدل تسویه حساب با پذیرندگان و همچنین میزان کارمزد پرداختی از سوی آنان تغییر خواهد کرد.» او در توضیح این مطلب گفت: «در مدل گذشته هنگام تسویه حساب با پذیرندگان خود کارمزد را از آنها کسر میکردیم حال زمانی که تراکنش انجام میشود کارمزد کسر خواهد شد و حداکثر این کارمزد یک درصد تا سقف ۳ هزار تومان خواهد بود.»
او با اشاره به اینکه با اجرایی شدن این مدل احتمال کاهش درآمدهای زرین پال وجود دارد، ادامه داد: «ما تلاش میکنیم با جایگزین کردن مشتریان جدیدتر و گستردهتر کردن بازار تجارت الکترونیکی جلوی کاهش درآمدهای خود را بگیریم.» امیری گفت: «مکانیسم جدید پرداخت یاری را در الکامپ گذشته رونمایی کردیم در آن زمان تعدادی از پذیرندگانمان روی این مدل منتقل شدند و پس از دریافت بازخوردهایی از آنان و رفع مشکلاتی حال در نظر داریم این مدل را برای کلیه پذیرندگان خود اجرا کنیم.» امیری همچنین پیشبینی کرد که تا پایان امسال تمامی پذیرندگان این شرکت به مدل و مکانیسم جدید پرداخت یاری منتقل خواهند شد.
امیری گفت: «با توجه به تغییراتی که در مدل ارائه سرویس از طریق مکانیسم جدید پرداخت یاری برای مشتریانمان ایجاد میشود سعی کردیم با تغییر مدل کارمزدی نیز بتوانیم آنان را به استفاده از این مسیر تشویق کنیم.» او با اشاره به اینکه تا کنون تقریبا ۱۰۰ هزار کسب و کار از زرین پال سرویس میگیرند افزود:«ما در نظر داریم طی یک سال پیشرو بازار خود را گسترش دهیم و آن را دو برابر و حتی سه برابر کنیم.»