اخبار استارتاپی

ریورس پیچ های اینوتکس۲۰۲۱

رویدادهای ریورس پیچ فن بازار در دهمین نمایشگاه اینوتکس طی چهار روز در چهار حوزه برگزار می شود

رویدادهای ریورس پیچ فن بازار در دهمین نمایشگاه اینوتکس طی چهار روز در چهار حوزه برگزار می شود. صنعت فولاد، فینتک، تجهیزات پزشکی و درودگری حوزه های این رویداد است که طی چهار روز نمایشگاه اتفاق می افتد. فن بازار با وجود ۲۵ دفتر در کل کشور برگزار کننده ریورس پیچ هاست. در این رویداد نیازهای صنایع مطرح می شود و از بدنه دانشی کشور، اکوسیستم نوآوری، فناوری برای این نیازها راه حل ارائه می شود.

قابل ذکر است این فرآیند به صورت بروکری نه دولتی انجام می شود و نوآوری باز محسوب شده است. موضوعاتی که فن بازار در آن فعالیت می کند عبارتند از: رفع نیازهای فناورانه، خرید و فروش و بازاریابی، سرمایه گذاری روی اختراعات اکوسیستم و انتقال دانش فنی است.

 مهندس خالقی دبیر فن بازار در این مورد گفت: «بارزترین ارتباط میان صنعت و اکوسیستم نوآوری، فناوری در ریورس پیچ اینوتکس ۲۰۲۱ اتفاق می افتد که پس از اعلام نیاز صنعت و مطلع شدن اکوسیستم از آن عقد قرارداد صورت میگیرد. پیش بینی می شود که قراردادهایی بین تا میلیارد تومان از ریورس پیچ عقد شود».

وی در ادامه افزود: «در سال ۹۸ که این رویداد را داشتیم حدود ۱۰ میلیارد تومان عقد قرارداد صورت گرفت. نکته مهم در مورد فن بازار این است که فعالیت هایش در طول سال انجام می شود و محدود به رویدادها نیست، اینوتکس مثل کاتالیزگر این فرآیندها را تسریع می کند. قرار است امسال در همه استانها دفتر داشته باشیم و در حوزه های الف صنعتی دفترهای تخصصی افتتاح کنیم، برنامه ای که از فن بازار ملی به دفاتر و بروکرها صادر می شود به صورت فرآیندی اجرایی می شوند و ما در طول یکسال به صورت میانگین بیست رویداد خواهیم داشت».

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *