اخبار استارتاپیاخبار سلامتسلامت

نونمایی، رونمایی از جدیدترین محصولات پارک فناوری پردیس

دومین رویداد نونمایی با معرفی سه محصول سلامت برگزار شد

رویداد نونمایی رویدادی است که از سال گذشته به منظور رونمایی از جدیدترین محصولات پارک فناوری پردیس برگزار می شود. دومین رویداد نونمایی روز دوشنبه ۱۱مرداد ماه ۱۴۰۰ در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

 پارک فناوری پردیس در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و هم اکنون به عنوان بزرگترین پارک فناوری خاورمیانه توانسته است میزبان بیش از ۲۵۰ شرکت فناور باشد. شرکت‌های عضو پارک توانسته‌اند با تکیه بر دانش بومی شده و توسعه فناوری های روز دنیا، تاکنون بیش از ۱۰۰۰ محصول در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، دارویی، مواد شیمیایی و … به بازار عرضه نمایند که هرکدام جایگزین نمونه‌ی خارجی و یا رفع‌کننده نیازی از جامعه است.

رویداد نونمایی

مهندس محسن مقدم، از شرکت داده پردازی سلامت دیجیتال نوتاش به عنوان اولین سخنران به معرفی محصول فیورگجت یا همان فرشته نگهبان دمای بدن پرداخت.

فیورگجت یک گجت با ضخامتی کمتر از نیم سانتی متر است که میتواند به پوست کشاله ران یا زیربغل بچسبد و به طور پیوسته دمای بدن را پایش و ثبت کند. این گجت قابلیت این را دارد که اطلاعات دما را بر اپلیکیشن موبایلی نشان دهد و یا با دیگران به اشتراک بگذارد. این محصول مناسب کودکان و نوزادان، بانوان باردار، سالمندان و توانیابان است و ایده آن از بیماری فرزند مهندس مقدم شکل گرفته است.

نونمایی

محسن مقدم در خصوص رویداد نونمایی به خبرنگار اکوموتیو گفت: «ما توسعه محصولمان را شهریورماه سال گذشته شروع کردیم و محصول ما در حال توسعه یافتن بود، به واسطه حمایتهایی که پارک در بخش فناوری کارخانه نوآوری آزادی انجام میدهد، به محض اطلاع یافتن از مراحل توسعه فیورگجت، ما را به عنوان یکی از محصولات منتخب برگزید تا امروز به صورت رسمی محصول را لانچ کنیم و ما با استقبال خوبی هم رو به رو شدیم».

مهندس فرزانه یوسفی پور، از شرکت چالشگران ادراک ناب به عنوان تیم دوم به معرفی محصول نوروچلنج پرداخت. نوروچلنج بر طراحی و تولید سنسورهای پوشیدنی و نرم افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و علوم شناختی تمرکز دارد.

فرزانه یوسفی پور، در خصوص رویداد نونمایی گفت: «محصول ما در حوزه علوم شناختی بسیار نو میباشد و اولین تیمی در کشور هستیم که وارد این حوزه و این علم نو شده ایم. بنابراین خیلی از افراد با این قضیه آشنایی ندارند، رویدادی مثل نونمایی که همانند اسمش محصولات نو را به افراد معرفی می کند برایمان بسیار مناسب است و پارک این خدمت ارزشمند را در اختیار ما گذاشته است تا محصول ما به سهولت به افراد معرفی شود. آورده این رویداد برای ما عزیزانی هستند که ما را میبینند و میتوانند از محصولات ما استفاده کنند».

رویدادی برای محصولات سلامت

دکتر احسان اربابی از شرکت طراحی نگار اندیشگان نیز به معرفی دستگاه ثبت و نمایش فعالیت الکتریکی مغز، عصب و عضله پرداخت.

این شرکت، پیشرو در تولید محصولات EEG و EMG می‌باشد. محصولات این شرکت قابل اعتماد، مقاوم، با کیفیت بالا و کاربرپسند بوده و مطابق با نیاز و خواسته‌های بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، خدمات آزمایشی پرتابل و مراکز صرع طراحی شده‌اند.

دکتر اربابی عضو هیئت مدیره نگاراندیشگان و مدیر دپارتمان خدمات پس از فروش و R&D این شرکت نیز گفت: «ما به دنبال توسعه محصول هستیم و دغدغه هایی در خصوص رقابت با واردات محصولات تکراری و مشابه داریم. این رویداد فرصتی برای بیان این دغدغه و معرفی محصولمان را فراهم کرد. آورده این رویداد برایمان شبکه سازی ای بود که با مخاطبان خود شکل دادیم».

نونمایی، رویدادی برای رونمایی از جدیدترین محصولات

دکتر میلاد صدرخانلو، رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس نیز ضمن معرفی این رویداد به خبرنگار اکوموتیو گفت: «این رویداد چنانچه از نامش پیداست تلاش میکند تا محصولات موجود در پارک را به شیوه ای نو و متفاوت به بازار ارائه دهد و باعث آشنایی هر چه بیشتر مشتریان با محصولات شود. در این رویداد ما فضایی را ایجاد کردیم تا مخاطبان این محصولات بتوانند زاوایای پنهانی محصول را با جزئیات مشاهده کنند. این دومین رویداد نونمایی است و قرار است در هر فصل برگزار شود که در بهار به علت پاندمی کرونا نتوانستیم آن را برگزار کنیم. حوزه های این رویدادها نیز قرار است بسیار گسترده تر باشد».

فائزه تیموری، مدیرعامل شرکت مشاوران کسب و کار فناورانه ویرا (نوروبیز) مجری برگزارکننده رویداد، نیز افزود: «رویداد نونمایی یکی از پازل های بازاریابی شرکت های فناور و دانش بنیان به منظور معرفی بیشتر و بهتر محصولات فناورانه شرکت های عضو پارک فناوری پردیس است.

سالانه رویدادهای گوناگونی در اکوسیستم فناوری و نوآوری با اهداف مختلف در حال برگزاری می باشد. در حال حاضر پارک فناوری پردیس با همراهی مجموعه نوروبیز در راستای توسعه بازار شرکت های عضو پارک رویداد نونمایی را طراحی و اجرا نموده است. هدف از برگزاری این رویداد ایجاد یک بستر فعال برای توسعه بازار محصولات فناورانه و نوآورانه است. مقصود از توسعه بازار در این برنامه به معنای جلب توجه مخاطب به محصول، فراهم نمودن شرایط توسعه بازار، ایجاد آگاهی اجتماعی و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریال بالفعل و وفادار است.

برگزاری رویداد نونمایی

شرکت های دانش بنیانی که می خواهند محصولات یا خدمات خود را در بازارهای جدید به فروش برسانند، باید تلاش مضاعفی برای جذب مخاطب و گرفتن سهم بازار از خود نشان دهند. زیرا بطور منطقی ورود به بازار جدید و رقابت صرفاً نیازمند ارائه نوآوری در محصولات نیست و باید این محصولات از یک فرایند صحیح و استاندارد به مخاطبان عرضه شود. حضور پارک فناوری پردیس به عنوان یک نهاد پیشرو در توسعه فناوری در کنار شرکت های  دانش بنیان و فناور و همچنین حمایت های مادی و معنوی این مجموعه از شرکت ها می تواند به مخاطبان رویداد و مشتریان این محصولات نوید استفاده از یک محصول با کیفیت را دهد.

مجموعه نوروبیز از مسیر رویداد نونمایی و افزایش آگاهی اجتماعی، همراهی تصمیم گیران دولتی و انعقاد جلسات مشترک با مشتریان در جهت دسترسی آسان تر و راحت تر به بازار و پیگیری مذاکرات بعد از رویداد تا رسیدن به نتیجه مورد نظر، در کنار شرکت ها و مخاطبین رویداد خواهد بود».

در پایان این رویداد نیز محصولات کول تگ، میگرن کات و اینجکتور کارتریج کارگذاری لنز نیز که از محصولات نونمایی اول بودند بار دیگر معرفی شدند.

رویداد نونمایی برگزار شد

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۳ Average: ۳.۷]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *