اخبار استارتاپی

کریپتو داشبورد بولتن تخصصی کریپتوکارنسی

کریپتو داشبورد (Crypto Dashboard) یک بولتن (نشریه) خبری-تحلیلی است که به فاصله زمانی هر دو هفته یک بار منتشر می‌شود. این بولتن شامل اطلاعات آموزشی، تحلیلی و خبری است و با خواندن آن یک شمای کلی از حوزه کریپتوکارنسی به شما داده می‌شود. هدف از انتشار بولتن “کریپتو داشبورد” افزایش سطح آگاهی در حوزه رمزارزها است و شما با خواندن این نشریه از اخبار و تحلیل‌های بازار کریپتو بی‌نیاز می‌شوید. ما در تیم تحلیلی کوین‌پلاس متخصصینی در حوزه تحلیل تکنیکال، بنیادی و آن‌چین گرد هم آورده‌ایم، از این رو این نشریه می‌تواند حتی به افرادی که با تحلیل آشنایی دارند، دید مناسبی برای سرمایه گذاری بدهد.

ما در این بولتن به چه چیزهایی می‌پردازیم:

  1. مهم‌ترین اخبار دو هفته گذشته
  2. سخن بزرگان بازارهای مالی و افراد سرشناس حوزه بلاکچین و رمزارزها
  3. تحلیل تکنیکال بازار
  4. تحلیل بازار بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای (OnChain)
  5. معرفی یک مدل تحلیلی بلندمدت در هر بخش نشریه
  6. معرفی یک حوزه تکنولوژی در زمینه بلاک‌چین و رمزارزها
  7. معرفی یک کوین آینده‌دار و پروژه با پتانسیل بالا
  8. ارائه لیستی از بهترین ارزهایی که برای دو هفته آینده مناسب خرید هستند
  9. جدول رویداد های مهم اقتصادی دنیا و تاثیرگذار بر بازار

خلاصه ­ای از کریپتو داشبورد شماره ۳

در این شماره نگاهی به اخبار مهم دنیای رمزارز ها انداخته ایم و اخباری مثل قانونی شدن ارزهای دیجیتال در ایالت تگزاس آمریکا و استفاده چین از دیجیتال یوان را بررسی کرده ایم . در ادامه، برگزیده­ی سخنان افراد مشهور و تحلیلگران برجسته بازار رمزارزها را قرار داده­ایم. مایکل سیلور، مدیرعامل سرمایه گذاری شرکت ماکرو استراتژی در تویتر خود گفت که اگر سال گذشته طلا خریده بود، چندین میلیارد دلار ضرر می­کرد.

در بخش بعدی به بررسی نمودارهای تکنیکال بازار مثل نمودار قیمتی بیتکوین و اتریوم، دامیننس آن­ها و ، توتال مارکت پرداخته­ایم. سپس اتفاقات درون زنجیره­ای شبکه بیتکوین را تحلیل کرده­ایم.

در بخش مدل­های پیش­بینی به بررسی مدل قانون-توانی پرداخته­ایم. مدل قانون-توانی بر اساس مقاله­ایی که سال ۲۰۱۹ توسط هارولد برگر منتشر شده، استخراج گردیده است. این مدل به خوبی چرخه­های مختلف بازار را بر اساس نمودار لگاریتمی پیش­بینی کرده و اهداف قیمتی صد هزار دلار را برای بیتکوین تایید می­کند.

اما در بخش جذاب این شماره، به بررسی حوزه NFT پرداخته­ایم و مزایا و معایب آن را تحلیل کرده­ایم. سپس پروژه ارزشمند Rarible را مورد بررسی قرارداده­ایم. پروژه Rarible   که با توکن rari شناخته می­شود یک بازار خرید و فروش NFT است که کاربران می­توانند در این پلتفرم توکن های NFT خود را ایجاد کرده و آن را به فروش برسانند.

در ادامه پنج ارز دیجیتال که از لحاظ تکنیکالی و فاندامنتالی مورد تایید تیم تحلیلگر کوین پلاس  است را بررسی کرده­ایم و انتظار داریم در دو هفته اینده رشد خوبی را به همراه داشته باشند.

و در آخر رویداد های مهم دنیای رمزارزها را در دو هفته آینده در یک تقویم اقتصادی ارائه داده­ایم و عوامل تاثیر گذار اقتصادی دنیا را نیز در این تقویم مشخص کرده­ایم. عواملی هم­چون نرخ بیکاری آمریکا ، ارزیابی فدرال رزرو و بیانیه های سیاست پولی بانک­های مرکزی کشورهای قدرتمند که هر کدام به تنهایی می­توانند روی بازار تاثیر داشته باشند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *