رپرتاژ

معرفی نمایندگی تلفن پاناسونیک

با توجه به گستردگی تولیدات برند پاناسونیک و استقبال بسیاری از مردم از این برند، نمایندگی تلفن پاناسونیک در نقاط مختلف ایران راه اندازی شده است. با تأسیس این نمایندگی‌‎ها بسیاری از مشکلاتی که در تهیه محصولات این شرکت وجود داشت برطرف شده و خدمات بسیار خوبی در اختیار خریداران آن قرار گرفته است. در واقع کلیه‎‌ی متقاضیان تلفن پاناسونیک با مراجعه این نمایندگی‌‎ها می‌توانند به راحتی به تلفن اصل مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده و مناسب‌‎ترین گزینه را از لحاظ قیمت یا امکانات تهیه نمایند. اما با وجود این که با خرید از هر نمایندگی تلفن پاناسونیک اجناس اصل در اختار متقاضیان قرار می‌گیرد، توصیه می‌شود که از میان این نمایندگی‌‎ها نیز بهترین گزینه‎‌ی موجود را انتخاب نمایید تا خریدی مقرون به صرفه‌‎ داشته و از خدمات  و امکانات بیشتر بهره‌مند شوید.

برند پاناسونیک از ابتدای تأسیس شرکت‎‌های تولیدی خود توانسته محصولات متنوعی را در زمینه‎‌های مختلف تولید نماید. از جمله محصولات تولیدی آن می‌توان به تلویزیون‎‌های دیجیتالی، لوازم مختلف خانگی یا اداری و انواع تلفن‌‎ها اشاره نمود. جالب است بدانید که راه اندازی شرکت‌‎های پاناسونیک در ابتدا با نام تجاری ماتسوشیتا صورت می‌گرفت و سپس پس از مدتی نام پاناسونیک بر روی شرکت‎‌ها و محصولات تولیدی قرار داده شد. تلاش و کوشش این شرکت در تولید محصولات خود به اندازه‌‎ای بود که در سال ۲۰۱۸ توانست به عنوان چهارمین تولیدکننده‌‎ی برتر تلویزیون در دنیا معرفی شود. علاوه بر آن تلفن‌‎های تولیدی برند پاناسونیک در میان خریداران ایرانی بسیار پرطرفدار بوده و توانسته موفقیت چشمگیری در جذب مشتریان ایرانی داشته باشد.

اهمیت خرید تلفن پاناسونیک از نمایندگی

تلفن‎‌های پاناسونیک به سرعت و راحت در بازار فروش این محصولات پیدا خواهند شد و خریداران مشکلی از بابت تهیه‌‎ی آن نخواهند داشت. اما این که محصول خریداری شده اصل است یا تقلبی بحث برانگیز است. چرا که با ورود محصولات قاچاق به کشور متأسفانه شاهد عرضه‌‎ی بسیاری از محصولات تقلبی در مراکز مختلف هستیم که منجر به ایجاد ضررهای مالی در افراد مختلفی چون خریداران عمده و یا مصرف کنندگان می‌شود. با توجه به وجود چنین مشکلاتی و حضور افراد سودجو که با فریبکاری قصد فروش تلفن‌‎های تقلبی را دارند، بهتر است خرید این محصولات از نمایندگی تلفن پاناسونیک صورت بگیرد تا کلیه‎‌ی خریداران به اجناس اصل و اورجینال این برند به راحتی دسترسی پیدا کرده و در صورت بروز مشکل از خدمات نمایندگی استفاده نمایند.

 همچنین به علت عرضه‌‎ی مستقیم محصولات از تولیدکننده به نمایندگی، بسیاری از واسطه‎‌ها حذف شده و قیمت محصولات به قیمت واقعی آن‎‌ها نزدیک‌‎تر خواهد بود. به این ترتیب افراد با خرید از نمایندگی تلفن پاناسونیک دیگر دغدغه یا نگرانی بابت ضمانت کالا و یا اصل بودن آن نداشته و می‌توانند خریدی مقرون به صرفه و رضایت بخش و موفق را تجربه نمایند.

 نمایندگی تلفن پاناسونیک

ویژگی‎‌های بهترین نمایندگی تلفن‌‎های پاناسونیک

پس از درک اهمیت خرید از نمایندگی تلفن پاناسونیک بهتر است با بررسی بیشتر به ویژگی‌‎های بهترین نمایندگی آشنایی پیدا کنیم تا بتوانیم بهترین خرید ممکن را انجام داده باشیم. از جمله ویژگی‌‎هایی که در انتخاب این نمایندگی‌‎ها مطرح می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • تنوع در محصولات؛ یکی از مواردی که در انتخاب بهترین نمایندگی تلفن پاناسونیک تأثیرگذار است، تنوع محصولات موجود در یک نمایندگی می‌‎باشد. زیرا افرادی که معمولاً به خرید عمده می‎‌پردازد می‌‎بایست بتوانند کلیه‌‎ی محصولات مورد نیاز خود را در آن نمایندگی یافته و مجبور به خرید از چندین مرکز فروش نشوند. از طرفی مصرف کنندگانی که به دنبال خرید تلفن‎‌های پاناسونیک هستند نیز برای ارزیابی دقیق تلفن‌‎های مختلف و انتخاب بهترین آن بهتر است از نمایندگی خرید کنند که تنوع خوبی را در محصولات خود قائل شده و به گونه‌‎ای دست خریدار در انتخاب محصول باز است.
  • پشتیبانی نمایندگی؛ از دیگر مسائلی که در خرید محصولات از نمایندگی تلفن پاناسونیک بسیار حائز اهمیت است موضوع گارانتی یا ضمانت نامه‎‌ی این تلفن‌‎ها می‎‌باشد. در حقیقت خریداران با تهیه‌‎ی محصولات این برند از نمایندگی آسوده خاطر هستند که در صورت بروز مشکل می‌توانند به واسطه‌‎ی نمایندگی، آن را رفع نموده و خدمات خوبی را دریافت نمایند. این در حالی است که متأسفانه بعضی از نمایندگی‎‌ها ممکن است از پشتیبانی درستی برخوردار نبوده و به نیاز مشتریان به درستی پاسخگو نباشند که در این صورت مشتری نمی‌تواند آن طور که باید از خدمات نمایندگی به خوبی استفاده نماید.
  • مشاوره فروش؛ بسیاری از افراد در حین خرید از نمایندگی تلفن پاناسونیک ممکن است در بین محصولات موجود دچار تردید شده و نتوانند بهترین گزینه‌‎ی مورد نیاز خود را متناسب با امکانات مد نظر خود انتخاب نمایند. در این حالت با مشاوره فروش محصول می‌توانند، به خوبی از عهده‎‌ی این امر برآمده و خریدی رضایت بخش را تجربه نمایند.

تعمیر تلفن پاناسونیک در نمایندگی آن

یکی از خدماتی که معمولاً در نمایندگی تلفن‌‎ پاناسونیک مطرح می‌شود، تعمیر تلفن‎‌ها می‎‌باشد. در حقیقت با وجود امکان تعمیر تلفن در این نمایندگی‌‎ها فرد دیگر مجبور به مراجعه به مراکز مختلف نبوده و می‌تواند به راحتی تعمیر تلفن خود را به نمایندگی آن بسپارد. در چنین مراکزی تعمیرکاران متخصصص و مجرب به عیب‌یابی مشکلات تلفن پرداخته و بهترین روش ‎‌ممکن را جهت ترمیم و تعمیر به کار خواهند گرفت. خدمات تعمیر ارائه شده در این مراکز معمولاً محدود نبوده و کلیه‌ی بخش‌‌‎های سخت افزاری و نرم افزاری را شامل خواهد شد. بنابراین کاربران این تلفن‌‎ها در صورت مشاهده‌‎ی هرگونه مشکل اعم از ایجاد خرابی در باتری، بلندگوی تلفن، پورت تلفن و… می‌توانند آن را با تعمیرکاران در میان گذاشته و به رفع مشکل خود می‌‎پردازند.

انواع تلفن های پاناسونیک

انواع تلفن‌‎های پاناسونیک

همان طور که در ابتدای متن اشاره نمودیم برند پاناسونیک محصولات بسیار متنوعی را شامل خواهد شد که با شناخت ویژگی‌‎ها و امکانات هر یک می‌توانند انتخاب بهتر و مناسب‌‎تری را پیش‌رو داشته باشند. تنها کافی است که میزان اطلاعات خود را در خصوص انواع آن افزایش دهیم تا زمینه‎‌ی خریدی رضایت بخش‎‌تر را به وجود آورده باشیم.

  • تلفن‌‎های رومیز و با سیم پاناسونیک؛ تلفن‎‌های رومیزی و با سیم پاناسونیک صدای واضح و روشنی داشته و می‌توانند به خوبی افراد را از تماس دیگران مطلع نمایند. این دستگاه‎‌های موجود در نمایندگی تلفن پاناسونیک معمولاً دارای صفحه نمایش یا کالر آیدی هستند که عددهای شماره‌گیری شده و یا شماره‌‎ی فردی که تماس گرفته را نمایش خواهند داد. از طرف دیگر این تلفن‌‎ها معمولاً امکان قرارد دادن تلفن روی سه حالت بی صدا، کم یا زیاد را ایجاد می‌‎نماید. تلفن‎‌های باسیم موجود در نمایندگی تلفن پاناسونیک می‌توانند به برق وصل شده و نیروی مورد نیاز خود را از آن تأمین کنند و در زمان قطعی برق از باتری تعبیه شده در آن استفاده کنند تا تلفن همواره در طول روز روشن بماند.
  • تلفن‎‌های بی‎‌سیم پاناسونیک؛ تلفن‎‌های بی‌سیم پاناسونیک همان طور که از نامشان مشخص است می‌توانند بدون اتصال مستقیم به برق و برخورداری از سیم به برقراری ارتباط با دیگران بپردازند. این گوشی‎‌ها بسته به مدل خود می‌توانند تعداد شماره‎‌ی مشخصی را همراه با نام آن در خود ذخیره کنند تا کاربر در هنگام تماس به راحتی بتواند گیرنده‎‌ی تماس را تشخیص دهد. این تلفن‌‎ها معمولاً نسبت به نوع رومیزی یا با سیم کم حجم‌تر بوده و فضای کمتر را اشغال می‌کنند و بعد از شارژ شدن در طی زمان مشخص (بسته به نوع باتری به کار رفته در آن) امکان صحبت کردن در سراسر خانه را برای فرد به وجود خواهند آورد.

مدل‎‌های مختلف تلفن‌‎ها پاناسونیک

در این بخش برای اطلاع رسانی بیشتر شما عزیزان به معرفی تعدادی از تلفن‌‎های بی سیم و با سیم پاناسونیک پرداخته‌‎ایم تا با مقایسه‌‎ی محصولات آن بتوانید با سهولت بیشتر به انتخاب تلفن مد نظر خود از نمایندگی تلفن پاناسونیک بپردازید و زمان کمتری را صرف این کار نمایید.

تلفن با سیم پاناسونیک مدل KX- T2378MXW

  • تلفن با سیم پاناسونیک مدل KX- T2378MXW؛ این تلفن که از اندازه‌‎ی ۲۲۴*۱۶۷*۹۵ میلیمتری برخوردار است دارای پشتیبانی از کنفرانس ۳ نفره بوده و از دو خط تلفن پشتیبانی می‌نماید. اسپیکرهای به کار رفته در آن صدای بلندی داشته و  دارای جک هدفون نیز می‌‎باشد. پورت دیتای تعبیه شده در آن نیز امکان اتصال به کامپیوتر، فکس و مودم را فراهم می‌‎آورد. صفحه نمایش به کار رفته در این تلفن قابلیت نمایش ۱۶ کارکتر را به صورت خوانا و بزرگ خواهد داشت که این ویژگی بسیار مناسب سبب شده تا این تلفن با وجود قدیمی بودن در میان تلفن‌‎های متنوع امروزی حرفی برای گفتن داشته باشد.
  • تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG2721؛ این تلفن‎‌ها نیز قابلیت اتصال به دیوار را داشته و توانایی ذخیره‌‎ی ۵۰ شماره در حافظه‌‎ی خود را دارد. این گوشی‌‎های به ظاهر ساده می‌توانند امکانات متفاوتی را برای کاربر ایجاد نمایند. از جمله امکاناتی که در این تلفن‎‌ها تعبیه شده صفحه نمایش ۱.۴ اینچی آن است که  با وجود کوچک بودن، کاراکترها را بسیار خوانا به نمایش خواهد گذاشت و به طور کلی تمامی اطلاعات را در سه خط به کاربر نمایش داده و تمامی افراد به راحتی می‌توانند اعداد نمایش داده شده یا اطلاعات ذکر شده را به راحتی مشاهده نمایند. منشی تلفن این گوشی موجود در نمایندگی تلفن پاناسونیک بسیار حرفه‌‎ای بوده و قابلیت ذخیره‌‎ی پیام تماس گیرنده را ظرف ۱۸ دقیقه خواهد داشت. به همین دلیل این گوشی برای کلیه‌‎ی افرادی که توانایی پاسخگویی به گوشی تلفن را در طول روز یا ساعات مشخصی ندارند بسیار مفید خواهد بود.
  • تلفن‌‎های بی سیم پاناسونیک مدل KX-PRS120؛ گوشی‌‎های KX-PRS120 دارای قابلیت پشتیبانی از تنها یک خط تلفن می‌‎باشند. این گوشی‌‎ها که تنها از ۲۰۰ گرم وزن برخوردار هستند، قابلیت ذخیره‌‎ی ۳۰۰ شماره در حافظه‌‎ی خود و دسترسی سریع به شماره را دارند که آن را برای شرکت‌‎ها یا اماکن اداری که با تعداد زیادی از افراد سر و کار دارند بسیار مناسب خواهد کرد. اندازه‌‎ی این محصول نمایندگی تلفن پاناسونیک تقریباً اندازه‌‎ی یک گوشی موبایل بوده و به راحتی قابل حمل به سراسر منزل یا اداره می‌‎باشد. باتری‎‌های این تلفن قابلیت شارژدهی مکالمه تا ۱۰ ساعت را داشته و دارای حالت آماده به کار ۶ روز ساعتی می‌‎باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع خدمات نمایندگی تلفن پاناسونیک و یا آشنایی با محصولات متنوع و مطالعه‌‎ی مشخصات مخصوص هر محصول می‌توانید به سایت نمایندگی آن مراجعه نمایید. این نمایندگی‌‎ها خدمات خود را به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌‎ای به متقاضیان ارائه داده و بخوبی به نیاز‎‌های مختلف متقاضیان اعم از تعمیر، سرویس و… را برطرف خواهد نمود. برای مراجعه به نمایندگی پاناسونیک می‌توانید از آدرس https://panasonic-iranco.com/  استفاده نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۳ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *