رپرتاژ

استارت آپ ورد صنعت، گشایشی در صنعت ایران

استارت آپ WORLD SANAT که زیر مجموعه مرکز شتاب دهی سالار صنعت نیواد می باشد و در زمینه محصولات صنعتی از سال ۱۴۰۰ شروع به فعالیت کرده است. در نظر دارد تا با استفاده از بستری مناسب در این صنعت امکان اتصال فروشنده را با شرکت ها، تعاونی ها، پیمانکاران و همکاران این حوزه تسهیل بخشد.

WORLD SANAT

سایت WORLD SANAT در دسکتاپ

در استارت آپ  WORLD SANAT قصد بر این است تا در حوزه هایی نظیر الکترو پمپ ها، شیر آلات صنعتی، ابزار دقیق و حتی در حوزه برق صنعتی در وبسایت و پنل های موجود، برای ایجاد محتوا و اعلام مشخصات محصولات موجود در شرکت (و در آینده خارج از شرکت با انجام همکاری های فروش)  در این حوزه خواهیم بود و در نظر داریم تا در این امر بهترین باشیم و بتوان در حوزه فعالیت های خود را بیشتر و بیشتر کرده تا بتوانیم بهترین خدمات را در اختیار مشتریان محترم قرار دهیم.

WORLD SANAT در موبایل

WORLD SANAT با داشتن انباری قوی و پرسنلی متخصص در تمامی حوزه های موجود در این صنعت که در بالا به آنها اشاره شده است آماده پاسخگویی و راهنمایی مشتریان و فعالین این حوزه می باشد .

اساس ایجاد WORLD SANAT به دلیل وجود یک مشکل اساسی بود آن هم گستردگیه محصولات و شباهت میان اقلام موجود در یک حوزه می باشد که کار را برای انتخاب و استفاده برای پروژه های صنعتی سخت و دشوار می کرد اما WORLD SANAT با تکیه بر نیروی متخصص و کارآمد خود این امکان را دارد تا مصرف کنندگان را در تجهیز کردن بهتر اقلام و ملزومات خود یاری دهد و این مشکل را هرچه زود تر تسهیل بخشد.

WORLD SANAT با داشتن یک رهبر واحد قصد دارد تا تیم متخصص خود را حفظ و گسترش دهد تا بتواند سرعت انجام عملیات خود را از جمله انبار دیجیتال و تولید محتوا و پاسخگویی کارشناسی به مشتریان را افزایش داده و بتواند قدم در تحولی بزرگ در این صنعت بردارد.

WORLD SANAT با توجه به گستردگی کارها در قسمت های مختلف مثل الکترو پمپ ها، شیر آلات صنعتی، ابزار دقیق و حوزه ی برق صنعتی متخصصان متفاوتی دارد که این امر باعث می شود راحت تر و دقیق تر بتواند پاسخگوی سوالات مشتریان باشد.

WORLD SANAT این امکان را نیز فراهم کرده است تا بتواند نمایشگاهی بزرگ از محصولات و ملزومات صنعتی موجود ایجاد کند تا مشتریان و پیمانکاران بتوانند با اعتماد و خیال راحت خرید خود را انجام دهند، همچنین WORLD SANAT توانایی ارسال محصولات به تمام کشور را در اسرع وقت و با تضمین سلامت کالا را دارا می باشد.

WORLD SANAT به دلیل واردات مستقیم محصولات خود همیشه بهترین قیمت را در حوزه صعنت دارد و میتواند این تضمین را به مشتریان در مورد قیمت و موجودی انبار دهد.

WORLD SANAT امید دارد تا روز به روز بتواند راه پیشرفت را هموار سازد تا در صنعت کشور جای هیچ محصولی خالی نباشد و بتوانیم در در تمام پروژه های کشور و به زودی در کشورهای همسایه حضور داشته باشیم.

در راستای  معرفی شرکت شتاب دهنده سالار صنعت نیواد می توان گفت که مجموعه سالار صنعت فعالیت خود را از سال ۱۳۶۲ با گروهی از مهندسان مجرب و توانمند،با هدف تامین قطعات و صنعتی آغاز نمود.این گروه بیش از سه دهه توانست بخش وسیعی از نیازمندیهای صنایع مختلف کشور در زمینه های مختلف را با بهترین کیفیت و با ارائه گارانتی معتبر در کشور تامین نماید.

چرا ما ؟

گروه سالار صنعت در سال ۱۳۹۵ شرکت سالار صنعت نیواد را تایس نمود. این شرکت با به کارگیری استراتژی های کاربردی و ارائه خدمات مهندسی در فاز اول (مطالعات و انتخاب سیستم)، فازدوم (محاسبات و تهیه نقشه ها و اناد اجرایی) و فاز سوم (اجرا و نصب تاسیسات و راه اندازی کامل)توانست در زمینه تولید، خرید، بازرگانی و انبار داری نیاز پروژه های بزرگ را در سراسر کشور عزیزمان ایران از معتبر ترین تولید کنندگان داخلی و خارجی با بهترین کیفیت و رقابتی ترین هزینه، تامین و تحویل کارفرمایان محترم نماید.

شرکت سالار صنعت نیواد با تکیه بر اصل مشتری مداری، کیفیت و سرعت و دقت در طول سنوات کاری مذکور توانسته رضایت مشتریان خود را حاصل نموده و در این راه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نداشته است.

همچنین این شرکت امیدواریم است با دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده کلیه مشتریان ارجمند گام های آینده را در راستای ارائه خدمات هرچه استوارتر بردارد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۵ Average: ۴.۲]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *