رپرتاژ

معامله بدون نقص خودرو با کمک ماشینچی

لیمو HR

کارشناسی خودرو از مشاغلی است که اخیرا به دلیل رجوع گسترده خریداران رونق چشمگیری پیدا کرده و به طبع تعداد افراد فعال در این حوزه نیز افزایش یافته است. از جایی که کارشناسان به عنوان معتمدین مردم شناخته می‌شوند، افرادی که قدمت بیشتری دارند و یا کارشناسی معتبری ارائه می‌کنند، مراجعین بیشتری خواهند داشت. از این رو در مجموعه ماشینچی کارشناسی خودرو توسط ابزارهایی دقیق انجام شده و کارشناسان فعال در این مجموعه افرادی هستند که خود سابقه طولانی حضور در مراکز دسته اول تعمیرگاهی و نمایندگی‌های خودروهای لوکس را داشته‌اند. در نتیجه از روی تجربه مشکلات را به راحتی تشخیص داده و احتمال خطا به حداقل می‌رسد.

در کنار گماشتن شایسته‌ترین افراد به این امر، مجموعه ماشینچی تمامی کارشناسی‌های خود را تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تحت پوشش بیمه ایران در می‌آورد و به علت حضور کارشناسان قوه قضاییه در مراحل کارشناسی، تایید اصالت خودرو و همچنین خرید و فروش، گزارش کارشناسی قابلیت استفاده در محاکم قضایی را نیز دارد. برای سهولت معامله خودرو، مجموعه ماشینچی برای همراهانش علاوه بر کارشناسی تضمینی، سرویس‌های معامله امن و وام خودرو بدون ضامن را نیز فراهم کرده است که تک‌تک آن‌ها را به تفصیل بررسی می کنیم.

وام بدون ضامن خودرو

دریافت وام بدون ضامن خودرو در مرکز ماشینچی در طول ۴۸ ساعت! بله، مجموعه ماشینچی برای شرایط زیر قابلیت اخذ وام بدون ضامن را فراهم کرده است:

  • خریداران خودرو داخلی تولید سال ۹۶ و بالاتر، کارکرد کمتر از ۸۰ هزار کیلومتر. سقف پرداخت وام ۱۵۰ میلیون تومان (تا ۵۰ درصد ارزش خودرو)
  • خریداران خودروی خارجی تولید سال ۲۰۱۴ و بالاتر، بدون محدودیت کارکرد. سقف پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومان (تا ۶۰ درصد ارزش خودرو)

قابل توجه است که در تمامی وام‌های تامین شده توسط مجموعه، سند به نام خریدار خواهد بود.

در صورتی‌که تمایل داشته باشید وام‌های با مبالغ بالاتر در اختیارتان قرار می‌گیرد.

  • تا مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان برای خرید خودروی داخلی تنها با یک ضامن
  • تا مبلغ ۲ میلیارد تومان برای خرید خودروی خارجی تنها با یک ضامن

تمامی وام‌های ماشینچی قابلیت انتخاب شرایط بازپرداخت را خواهند داشت و متقاضیان می‌توانند تعداد بازپرداخت را بسته به شرایط خودشان انتخاب کنند.

مراحل دریافت وام ۴۸ ساعته ماشینچی به شرح زیر است:

  1. ثبت نام: اعتبارسنجی آنلاین از طریق شماره موبایل مطابق با کد ملی
  2. بارگذاری مدارک: بارگذاری (انلاین) مدارک هویتی و اعتباری متقاضی و ضامن
  3. تعیین سقف وام: اعلام میزان وام قابل دریافت براساس مدارک ارائه شده (آنلاین)
  4. معرفی خودرو به ماشینچی: انتخاب خودروی متناسب با نوع و سقف وام دریافتی توسط متقاضی، بدون محدودیت در مرجع انتخاب (قابلیت معرفی هر خودروی واجد شرایط از هر کجای ایران)
  5. کارشناسی خودرو: کارشناسی کامل فنی و بررسی اصالت خودرو توسط کارشناس رسمی دادگستری در ماشینچی
  6. تسویه حساب: انتقال سند و تسویه حساب با فروشنده

تمامی مدارک مورد نیاز برای دریافت وام به همراه سوالات متداول متقاضیان در صفحه رسمی ماشینچی در دسترس است.

کارشناسی تضمینی خودرو

کارشناسی تضمینی خودرو

در مرکز ماشینچی همه چیز با یک کارواش شروع می شود و بدنه ماشین از هرگونه کثیفی پاک می‌شود تا کارشناسان بتوانند مراحل کارشناسی تضمینی خودرو را آغاز کنند. سلامت موتور از مهم ترین نکات سلامت فنی خودروست. در این مرحله، آنالیز خروجی‌های اگزوز که نشان‌دهنده وضعیت کارکرد موتور است، بررسی می‌شود. هر ترکیب موجود در گازهای خروجی موتور به همراه غلظت آن بیانگر وضعیت کارکرد موتور بوده، علاوه بر تست گازهای خروجی خودرو روی داینومتر قرار می‌گیرد تا توان خروجی آن در دور مشخص اندازه گرفته شود. بررسی داینو می‌تواند علاوه بر سلامت موتوری از سلامت سیستم انتقال نیرو هم اطلاعات خوبی در اختیار بگذارد.

در مرحله بعد نوبت به تست تعلیق، ترمزها و فرماندهی خودرو می‌رسد، در این مرحله ماشین با قرار گیری روی دستگاهی به ارتعاشات مشخصی عکس‌العمل نشان داده که در پی آن سلامت سیستم تعلیق و دمپینگ کمک‌ها اندازه‌گیری می‌شود. در عین حال ترمزهای خودرو برابر غلتک‌ها تست شده و بالانس و قدرت آن‌ها مشخص می شود، در نهایت هم زاویه چرخ‌ها در این تست قابل تشخیص است. در پایان می‌توان دربازه سلامت قطعات سیستم تعلیق گزارشی تهیه کرد.

پس از تست با دستگاه، خودرو با قرارگیری روی بالابر آماده تست تکنیکال و بررسی اجزای زیرین می‌شود. در این تست از ضربات وارده به کف خودرو تا جابجایی برخی قطعات و روغن‌ریزی و بسیاری از مسائل دیگر می‌توان آگاه شد. قابل ذکر است این تست برای تشخیص اصالت خودرو ضروری است، در این مرحله اصالت خودروی شما توسط کارشناس دادگستری بررسی و تایید می‌شود. مرحله بعد اتصال دستگاه عیب‌یابی است، بررسی دقیق واحد کنترل الکترونیکی خودرو (ECU) با دستگاه‌‌های دیاگ تخصصی هر برند توسط افراد مجرب، کسب اطلاعات زیادی در مورد وضعیت سلامت و کارکرد خودرو را امکان‌پذیر می‌کند.

بعد از تمامی تست‌های فوق نوبت به تست رنگ و بدنه می‌رسد، معاینه رنگ و بدنه خودرو در ماشینچی براساس تخصص فرد معاینه‌کننده، تجهیزات پیشرفته روز و اتاق نورهای با استاندارد کارخانه‌های سازنده خودرو پایه‌گذاری شده است. بعد از تست نور و تست آج لاستیک با دستگاه‌های اتوماتیک، نوبت به تست آپشن‌ها می‌رسد. بررسی آپشن‌های خودرو براساس لیست آپشن‌های متعلق به شماره VIN خودرو در ماشینچی، علاوه بر بررسی عملکرد صحیح تمام آپشن‌ها، به شما اطمینان می‌دهد که تمام آپشن‌های خوردو به صورت اصلی و در کارخانه روی خودرو نصب شده است. حالا گزارش کارشناسی به همراه تایید دادگستری و پوشش بیمه ۵۰۰ میلیون تومانی آماده است.

معامله خودرو در ماشینچی

معامله خودرو در ماشینچی

معامله امن ماشنیچی سرویسی است که خیال شما را از صفر تا صد معامله راحت می‌کند و از هدر رفتن وقت و رفت و آمدهای پردردسر شما جلوگیری می‌کند. در این سرویس فرایندهای انجام معاملات کاملاً استانداردسازی شده و بدون کوچکترین اتلاف وقتی پیش می‌رود. پس از تنظیم مبایعه‌نامه و ارسال رایگان خودروبر در محدوده تهران، کلیه عوارض شهرداری خودرو در زمان معامله استعلام شده و پرداخت می‌شود، همچنین خلافی خودرو تا زمان معامله در محل استعلام و تسویه می‌شود. در این سرویس معامله در یک بستر سالم و شفاف صورت می‌پذیرد. انجام یک کارشناسی معتبر، پیش از هر چیز موجب راحتی خیال طرفین از انجام یک معامله سالم و بدون ریسک خواهد بود و در ادامه کلیه فرایند خرید و فروش در مقابل طرفین معامله انجام شده و تمام جزئیات به اطلاع طرفین خواهد رسید. برای تسهیل وسرعت بخشیدن به امر نقل و انتقال، دفترخانه اسناد رسمی در محل حاضر می‌شود و طرفین به جابه‌جایی برای تنظیم قولنامه و مراحل ثبت سند قطعی احتیاج نخواهند داشت. در نهایت انجام امور تعویض پلاک توسط کارگذار جلو رفته و معامله به پایان می‌رسد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *